• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покриття тротуарів та проїжджої частини вулиці Лесі Українки в м.Моршин Львівської області (коригування)

Завершена

4 043 599.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 218.00 UAH
Номер: 78c8bac8b7de4b998361f4e8899e096d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-14-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.04.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 14.04.2022 16:50 - 11.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 13.04.2022 № 133 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022 та звернення Павлоградської окружної прокуратури вих. №04/63-1332 вих-22 від 23.03.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 13.04.2022 № 133 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 17 UA-2021-07-13-001526-b 13.07.2021 Комунальне підприємство "Зелене місто" Моршинської міської ради (код ЄДРПОУ 40235184) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Прикарпатське БМУ» ЗАТ «Карпаткурортбуд» встановлено порушення пункту 1, 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанова №710, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов’язань за Договором від 07.09.2021 №07-09/2021 шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 зі змінами від 16.12.2020 № 1266 (далі Постанова №710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Зелене місто" Моршинської міської ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.08.2021, протоколи засідання тендерного комітету від 06.08.2021 №55 та від 13.08.2021 №57, протокол засідання тендерного комітету від 19.08.2021 №59 (щодо визначення переможця), тендерну пропозицію учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИКАРПАТСЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" ЗАКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "КАРПАТКУРОРТБУД", повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 19.08.2021, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 07.09.2021, договір про закупівлю від 07.09.2021 №07-09/2021, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 20.04.2022. За результатами проведеного аналізу тендерної пропозиції учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИКАРПАТСЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" ЗАКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "КАРПАТКУРОРТБУД" (далі - ДП «Прикарпатське БМУ» ЗАТ «Карпаткурортбуд») встановлено її не відповідність вимогам визначених Замовником у тендерній документації. Так, відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника вимагалось, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(рів), вказаного(них) у довідці, учасник надає зокрема, - сканований(ні) позитивний(ні) відгук(и) Замовника (ів) (за наданим (и) аналогічним договором (ами), у якому (их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Сканований(ні) відгук(ки) повинні містити посилання на дану закупівлю. Проте, учасником ДП «Прикарпатське БМУ» ЗАТ «Карпаткурортбуд») у складі тендерної пропозиції не надано позитивний відгук замовника за наданим аналогічним договором від 23.09.2019 №256-ВР, який вказаний у довідці (файл: Кваліфікаційні критерії.rar (Виконання аналргічних договорів.pdf) - 30 липня 2021 08:58). Крім того, відповідно до розділу Технічні вимоги до бруківки Додаток 2 до тендерної документації Замовника вимагалось, що учасник в складі тендерної документації повинен надати лист від виробника, про те що він спроможний виготовити і поставити вказану кількість бруківки (відповідно до технічного завдання). Проте, учасником ДП «Прикарпатське БМУ» ЗАТ «Карпаткурортбуд» у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист Вих. № 24 від 28.07.2021 р. (файл: лист підтвердження від товаровиробника бруківки Західтрансбуд (1).pdf - 30 липня 2021 08:58), який не відноситься до технічного завдання зазначеної закупівлі, а стосується виконання робіт по об'єкту: «Реконструкція приміщень першого та третього поверхів поліклініко-терапевтичного відділення КНП «Моршинська міська лікарня». Надана в ході моніторингу відповідь замовника на пояснення не спростовує виявлених порушень. На порушення вимог пункту 1, 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не було відхилено тендерну пропозицію ДП «Прикарпатське БМУ» ЗАТ «Карпаткурортбуд» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та укладено договір від 07.09.2021 №07-09/2021.
Період усунення порушень: 03.05.2022 09:52 - 19.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 03.05.2022 09:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-13-001526-b в частині наявності порушень безпідставними, а зобовязання щодо усунення цих порушень-таким, що не відповідає вимогам закону
Дата публікації звіту: 09.05.2022 09:04

Запити/Пояснення