-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покриття тротуарів та проїжджої частини вулиці Лесі Українки в м.Моршин Львівської області (коригування)
Завершена
4 043 599.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 218.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 218.00 UAH
Номер:
78c8bac8b7de4b998361f4e8899e096d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-14-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.04.2022 00:00
Період моніторингу:
14.04.2022 16:50 - 11.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
13.04.2022 № 133
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022 та звернення Павлоградської окружної прокуратури вих. №04/63-1332 вих-22 від 23.03.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.04.2022 № 133
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
17 UA-2021-07-13-001526-b 13.07.2021 Комунальне підприємство "Зелене місто" Моршинської міської ради (код ЄДРПОУ 40235184) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Прикарпатське БМУ» ЗАТ «Карпаткурортбуд» встановлено порушення пункту 1, 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанова №710, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов’язань за Договором від 07.09.2021 №07-09/2021 шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 зі змінами від 16.12.2020 № 1266 (далі Постанова №710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Зелене місто" Моршинської міської ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.08.2021, протоколи засідання тендерного комітету від 06.08.2021 №55 та від 13.08.2021 №57, протокол засідання тендерного комітету від 19.08.2021 №59 (щодо визначення переможця), тендерну пропозицію учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИКАРПАТСЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" ЗАКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "КАРПАТКУРОРТБУД", повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 19.08.2021, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 07.09.2021, договір про закупівлю від 07.09.2021 №07-09/2021, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 20.04.2022.
За результатами проведеного аналізу тендерної пропозиції учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИКАРПАТСЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" ЗАКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "КАРПАТКУРОРТБУД" (далі - ДП «Прикарпатське БМУ» ЗАТ «Карпаткурортбуд») встановлено її не відповідність вимогам визначених Замовником у тендерній документації.
Так, відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника вимагалось, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(рів), вказаного(них) у довідці, учасник надає зокрема, - сканований(ні) позитивний(ні) відгук(и) Замовника (ів) (за наданим (и) аналогічним договором (ами), у якому (их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Сканований(ні) відгук(ки) повинні містити посилання на дану закупівлю. Проте, учасником ДП «Прикарпатське БМУ» ЗАТ «Карпаткурортбуд») у складі тендерної пропозиції не надано позитивний відгук замовника за наданим аналогічним договором від 23.09.2019 №256-ВР, який вказаний у довідці (файл: Кваліфікаційні критерії.rar (Виконання аналргічних договорів.pdf) - 30 липня 2021 08:58).
Крім того, відповідно до розділу Технічні вимоги до бруківки Додаток 2 до тендерної документації Замовника вимагалось, що учасник в складі тендерної документації повинен надати лист від виробника, про те що він спроможний виготовити і поставити вказану кількість бруківки (відповідно до технічного завдання). Проте, учасником ДП «Прикарпатське БМУ» ЗАТ «Карпаткурортбуд» у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист Вих. № 24 від 28.07.2021 р. (файл: лист підтвердження від товаровиробника бруківки Західтрансбуд (1).pdf - 30 липня 2021 08:58), який не відноситься до технічного завдання зазначеної закупівлі, а стосується виконання робіт по об'єкту: «Реконструкція приміщень першого та третього поверхів поліклініко-терапевтичного відділення КНП «Моршинська міська лікарня».
Надана в ході моніторингу відповідь замовника на пояснення не спростовує виявлених порушень.
На порушення вимог пункту 1, 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не було відхилено тендерну пропозицію ДП «Прикарпатське БМУ» ЗАТ «Карпаткурортбуд» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та укладено договір від 07.09.2021 №07-09/2021.
Період усунення порушень:
03.05.2022 09:52 - 19.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
03.05.2022 09:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-13-001526-b в частині наявності порушень безпідставними, а зобовязання щодо усунення цих порушень-таким, що не відповідає вимогам закону
Дата публікації звіту:
09.05.2022 09:04
Запити/Пояснення
Номер:
3ef0cfa570f04f939f4e106c0e886ae1
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.04.2022 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-07-13-001526-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону визначено, що «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Чому Замовником не розміщено у строк, який не може бути менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДIВЕЛЬНЕ УПРАВЛIННЯ ОСНОВА", чим недотримано вимоги ч.16 ст.29 Закону та не надано учаснику можливості виправити невідповідності згідно ч.9 ст.26 Закону?
3. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону визначено, що «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». Чому Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДIВЕЛЬНЕ УПРАВЛIННЯ ОСНОВА" не виявлено протягом п'яти робочих днів невідповідності в його інформації/документах та аргументовано не продовжено строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника та не оприлюднено відповідного повідомлення в електронній системі закупівель?
4. Чому не було відхилено тендерну пропозиції учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИКАРПАТСЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" ЗАКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "КАРПАТКУРОРТБУД" (далі - ДП «Прикарпатське БМУ» ЗАТ «Карпаткурортбуд») як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника?
Так, відповідно до пункту 3) Додатоку 1 до тендерної документації Замовника вимагалось, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(рів), вказаного(них) у довідці, учасник надає зокрема, - сканований(ні) позитивний(ні) відгук(и) Замовника (ів) (за наданим (и) аналогічним договором (ами), у якому (их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Сканований(ні) відгук(ки) повинні містити посилання на дану закупівлю. Проте, учасником ДП «Прикарпатське БМУ» ЗАТ «Карпаткурортбуд») у складі тендерної пропозиції не надано позитивний відгук замовника за наданим аналогічним договором від 23.09.2019 №256-ВР, який вказаний у довідці (файл: Кваліфікаційні критерії.rar (Виконання аналргічних договорів.pdf) - 30 липня 2021 08:58).
Крім того, відповідно до розділу Технічні вимоги до бруківки Додатоку 2 до тендерної документації Замовника вимагалось, що учасник в складі тендерної документації повинен надати лист від виробника, про те що він спроможний виготовити і поставити вказану кількість бруківки (відповідно до технічного завдання). Проте, учасником ДП «Прикарпатське БМУ» ЗАТ «Карпаткурортбуд» у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист Вих. № 24 від 28.07.2021 р. (файл: лист підтвердження від товаровиробника бруківки Західтрансбуд (1).pdf - 30 липня 2021 08:58), який не відноситься до технічного завдання зазначеної закупівлі, а стосується виконання робіт по об'єкту: «Реконструкція приміщень першого та третього поверхів поліклініко-терапевтичного відділення КНП «Моршинська міська лікарня».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
f28bc3e6ed4b4590ae6c42a93b6bd31d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.04.2022 14:10
Опис:
Пояснення на запит
ЩОДО ПИТАННЯ 1:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
ВІДПОВІДЬ:
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості Замовником проводилось на підставі наступних документів:
-на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель повідомляємо, що на офіційному веб-сайті Моршинської міської ради в розділі «Бюджетні установи» (https://morshyn-rada.gov.ua/komunalni-pidpriyemstva-byudzhetni-ustanovi/zelene-misto/) розміщено «Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» по об’єкту: «Капітальний ремонт покриття тротуарів та проїжджої частини вулиці Лесі Українки в м.Моршин Львівської області (коригування)» (Код ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) очікуваною вартістю 4 043 599,40 грн з ПДВ. (протокол тендерного комітету № 49 від 13.07.2021 з відповідним додатком та скрін з офіційного веб-сайту Моршинської міської ради додається); - на виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі робіт визначена відповідно до розробленої ФОП Сипнем Тарасом Володимировичем кошторисної документації та затвердженої рішенням виконавчого комітету Моршинської міської ради від 26.04.2021 № 61 та експертного звіту ДП «Західний експертно-технічний центр держпраці» від 30.03.2021 р. № 92.2022.21.1209. (зведений кошторисний розрахунок, висновок експертизи та рішення про затвердження ПКД додаються). Строк та обсяги закупівлі визначені на основі поданої заявки на фінансування за рахунок коштів місцевого бюджету у 2021-2022 роках. Разом з тим зазначаємо, що на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020.
ЩОДО ПИТАННЯ 2:
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону визначено, що «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Чому Замовником не розміщено у строк, який не може бути менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДIВЕЛЬНЕ УПРАВЛIННЯ ОСНОВА", чим недотримано вимоги ч.16 ст.29 Закону та не надано учаснику можливості виправити невідповідності згідно ч.9 ст.26 Закону?
ВІДПОВІДЬ:
Відповідно до п 1 ч 1 ст 31 Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, які він подав у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тобто виправити невідповідності можна в тому випадку, коли документи на підтвердження кваліфікаційному критерію учасником подані були, однак між такими документами є помилкова невідповідність, яку можна виправити.
Якщо ж замовник вимагав надати інформацію та документи про наявність матеріально-технічної бази в певному обсязі (як-то в разі закупівлі робіт — спеціалізована техніка у власності або користуванні) або щодо персоналу відповідної кваліфікації (як-то в разі закупівлі розробок / досліджень або наукових робіт — науковий ступінь або вчені звання), або фінансового становища, або аналогічного досвіду, а учасник не має у наявності саме таких кваліфікацій, яких вимагає замовник, такий учасник у наведеному випадку не відповідатиме саме кваліфікаційному критерію.
І підстава для відхилення його пропозиції застосовуватиметься та, яка визначає, що учасник не відповідає встановленому замовником у даному випадку кваліфікаційному критерію.
Отже, підстава для відхилення, за якої учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, застосовується саме тоді, коли в такого учасника в цілому немає певної кваліфікації щодо досвіду, персоналу, фінансової спроможності чи матеріально-технічної бази і він не може підтвердити таку відповідність документально.
ЩОДО ПИТАННЯ 3:
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону визначено, що «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». Чому Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДIВЕЛЬНЕ УПРАВЛIННЯ ОСНОВА" не виявлено протягом п'яти робочих днів невідповідності в його інформації/документах та аргументовано не продовжено строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника та не оприлюднено відповідного повідомлення в електронній системі закупівель?
ВІДПОВІДЬ:
Замовником за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника торгів ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДIВЕЛЬНЕ УПРАВЛIННЯ ОСНОВА" визначено, що тендерна пропозиція відповідає вимогам встановленим тендерною документацією Замовника, та прийнято рішення про визначення переможцем торгів Учасника ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДIВЕЛЬНЕ УПРАВЛIННЯ ОСНОВА", однак вже після прийняття даного рішення було виявлено допущену помилку під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, а саме відсутність в Учасника в переліку наявного обладнання та матеріально-технічної бази наступної техніки: компресор або електростанція пересувна, або бензиновий генератор пересувний та трактори на гусеничному ходу, що не відповідає вимогам Додатку 1 Тендерної документації Замовника, в зв'язку з чим було скасовано рішення про визначення переможця та відхилено пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі".
ЩОДО ПИТАННЯ 4:
Чому не було відхилено тендерну пропозиції учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИКАРПАТСЬКЕ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" ЗАКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "КАРПАТКУРОРТБУД" (далі - ДП «Прикарпатське БМУ» ЗАТ «Карпаткурортбуд») як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника? Так, відповідно до пункту 3) Додатоку 1 до тендерної документації Замовника вимагалось, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(рів), вказаного(них) у довідці, учасник надає зокрема, - сканований(ні) позитивний(ні) відгук(и) Замовника (ів) (за наданим (и) аналогічним договором (ами), у якому (их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Сканований(ні) відгук(ки) повинні містити посилання на дану закупівлю.
Проте, учасником) у складі тендерної пропозиції не надано позитивний відгук замовника за наданим аналогічним договором від 23.09.2019 №256-ВР, який вказаний у довідці (файл: Кваліфікаційні критерії.rar (Виконання аналргічних договорів.pdf) - 30 липня 2021 08:58). Крім того, відповідно до розділу Технічні вимоги до бруківки Додатоку 2 до тендерної документації Замовника вимагалось, що учасник в складі тендерної документації повинен надати лист від виробника, про те що він спроможний виготовити і поставити вказану кількість бруківки (відповідно до технічного завдання). Проте, учасником ДП «Прикарпатське БМУ» ЗАТ «Карпаткурортбуд» у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист Вих. № 24 від 28.07.2021 р. (файл: лист підтвердження від товаровиробника бруківки Західтрансбуд (1).pdf - 30 липня 2021 08:58), який не відноситься до технічного завдання зазначеної закупівлі, а стосується виконання робіт по об'єкту: «Реконструкція приміщень першого та третього поверхів поліклініко-терапевтичного відділення КНП «Моршинська міська лікарня»
ВІДПОВІДЬ:
Замовник, встановлюючи вимогу в тендерній документації щодо надання документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(рів), вказаного(них) у довідці, зазначив, що учасник надає зокрема, - сканований(ні) позитивний(ні) відгук(и) Замовника (ів) за наданим (и) аналогічним договором (ами).
Відповідно для виконання умов тендерної документації Учаснику достатньо було надати один аналогічний договір та один позитивний відгук до нього, оскільки Замовником не було встановлено вимоги щодо конкретної кількості аналогічних договорів.
Учасником ДП «Прикарпатське БМУ» ЗАТ «Карпаткурортбуд» було надано у складі тендерної пропозиції гарантійний лист Вих. № 24 від 28.07.2021 р. (файл: лист підтвердження від товаровиробника бруківки Західтрансбуд (1).pdf - 30 липня 2021 08:58), який не відноситься до технічного завдання зазначеної закупівлі, а стосується виконання робіт по об'єкту: «Реконструкція приміщень першого та третього поверхів поліклініко-терапевтичного відділення КНП «Моршинська міська лікарня» про те учасником надано лист у паперовій формі № 115 від 03.08.2021 р.(додається) про технічну помилку у назві об’єкта оскільки на: «Реконструкція приміщень першого та третього поверхів поліклініко-терапевтичного відділення КНП «Моршинська міська лікарня» не потрібно бруківки.