• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція мереж вуличного освітлення у с. Вільне, с. Юрівка, с. Соснівка, с. Дідівщина Томашівської сільської ради

Завершена

5 040 692.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 203.46 UAH
Номер: cc4217cfeac146f1a89f8121d61334dc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-08-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.12.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 08.12.2021 17:21 - 31.12.2021 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 08.12.2021 № 701 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.12.2021 № 701. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 22. UA-2021-07-13-003893-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 304-12-32, berd.slava.83@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції учасника-переможця торгів МПП «ЕНЕРГІЯ» установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, виконання рішення колегії АМКУ, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 14.09.2021 року № 5 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Томашівської сільської ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція учасника (переможця) Малого приватного підприємства «ЕНЕРГІЯ» (далі – МПП «ЕНЕРГІЯ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерної пропозиції переможця торгів МПП «ЕНЕРГІЯ», рішення колегії АМКУ від 09.09.2021 № 20581, повідомлення про намір укласти договір (опублікований в електронній системі закупівель 25.08.2021 о 16:24 год.), договір про закупівлю від 14.09.2021 № 5. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам чинного законодавства встановлено, що в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника в тендерній документації («Відомість об’ємів робіт» Додатку № 1 до тендерної документації), містить посилання на конкретні торгові марки та виробників («ETITEC», «ELKO»»), без обґрунтування необхідності такого посилання. За результатами моніторингу відповідності поданої тендерної пропозиції переможця торгів вимогам передбаченим тендерною документацією встановлено наступне. Відповідно Додатку 2 до тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників у складі тендерних пропозицій вимагалось надання довідки про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для виконання робіт, яка містить інформацію про найменування та кількість машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів, а також їх приналежність (власне, орендоване, залучене). На підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник, зокрема, повинен подати скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та свідоцтв про реєстрацію машин, які вказані у довідці, та у разі використання учасником в процесі надання послуг машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання учасником необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі - треті особи), учасник додатково надає скановані копії документів на підставі яких учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг тощо). На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасника МПП «ЕНЕРГІЯ» надано довідку про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для виконання робіт від 27.07.2021 року № 470/07 (далі – Довідка № 470), в пунктах 7-25 якої зазначено інформацію про наявність в учасника орендованих у фізичних осіб Волинця О.Л. та Подгорнового В.В. 19-ти автотранспортних засобів. На підтвердження вказаної інформації у складі пропозиції МПП «ЕНЕРГІЯ» надано договори оренди від 01.12.2016 року, від 29.01.2018 року та від 01.07.2021 року з Волинцем О.Л. та договори оренди від 08.10.2019 року та від 01.07.2021 року з Подгорновим В.В. Пунктом 3 договорів оренди від 01.12.2016 року, від 29.01.2018 року, від 08.10.2019 року, та пунктом 3.1 договорів оренди від 01.07.2021 року та від 01.07.2021 року передбачено умову, що транспортні засоби передаються в оренду відповідно до акту прийому – передачі, що буде підписаний сторонами. Однак, моніторингом установлено, що у складі пропозиції учасника МПП «ЕНЕРГІЯ» до вказаних вище договорів оренди не надано актів приймання - передачі, які підтверджують факт передачі орендарю рухомого майна (автомобілів), що відповідно не підтверджує фактичну наявність в учасника автотранспортних засобів зазначених у пунктах 7-25 Довідки № 470, чим не дотримано вимоги, в частині не відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу про те, що учасник-переможець повинен надати замовнику розрахунок ціни пропозиції (проект договірної ціни), розмір якої встановлено за результатами електронного аукціону, яка складається згідно вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, наприклад: локальні кошториси; розрахунок загальновиробничих витрат до договірної ціни; розрахунок прибутку та адміністративних витрат до договірної ціни; відомість ресурсів, тощо. Відповідно Додатку 7 до тендерної документації встановлено імперативну умову, що ціна тендерної пропозиції розраховується відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Держбуду України від 27.08.2013 року № 405 (далі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), та повинна враховувати всі безпосередні і супутні витрати відповідно до пункту 6.2.3 підрозділу 6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Пунктом 6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. В той же час, згідно пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, чітко передбачено, що загальновиробничі (далі – ЗВВ) та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). При цьому, відповідно до пункту 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, визначено, що при визначені загальновиробничих витрат у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядні організації визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на: - заробітну плату працівників апарату управління відокремленими структурними підрозділами будівельної організації та лінійного персоналу, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримати на об'єкті замовлення (показник I блоку ЗВВ); - покриття решти статей ЗВВ, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання (показник III блоку ЗВВ). Також, пунктом 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, визначено, що у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об'єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт. Таким чином, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, до складу якої зокрема включаються ЗВВ, що розраховані з урахуванням показників I та III блоку ЗВВ, які визначені саме розрахунково-аналітичним методом виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). Проте, моніторингом установлено, що відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції переможця торгів МПП «ЕНЕРГІЯ» локальних кошторисів та розрахунку № 1-2 (файл «дод 7 кошторис Томашівка.zip») у складі договірної ціни ЗВВ розраховані за усередненими показниками згідно Додатку Б ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі визначених розрахунково – аналітичним методом показників ЗВВ виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а відтак не відповідає умовам Додатку 7 до тендерної документації. Відповідно до пункту 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 визначено, що у складі ціни пропозиції учасника адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітній період (рік). Проведеним моніторингом також установлено, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції МПП «ЕНЕРГІЯ» розрахунку № 6 (файл «дод 7 кошторис Томашівка.zip») адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до усереднених показників Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі обґрунтованої величини структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період, як це передбачено вимогами пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та пункту 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, що не відповідає умовам Додатку 7 до тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця МПП «ЕНЕРГІЯ», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не відповідала іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 30.12.2021 16:56 - 18.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.12.2021 16:56

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 06/19/2022/пр
Дата відкриття провадження: 08.06.2022 00:00
Номер відкриття провадження : 381/1215/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАЯВА в порядку визначеному абзацом другим ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 08.12.2021 р. в електронній системі закупівель було розміщено інформацію про початок проведення моніторингу закупівель, зокрема закупівлі з унікальним номером оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: UA-2021-07-13-003893-c. Зазначена вище закупівля стосувалась тендеру оголошеного Томашівською сільською радою як замовником на виконання робіт з «Реконструкція мереж вуличного освітлення у с. Вільне, с. Юрівка, с. Соснівка, с. Дідівщина Томашівської сільської ради» (код за ДК 021:2015 - Реконструкція - 45454000-4). Так, повідомлення про намір укласти договір було опубліковане в електронній системі закупівель 25.08.2021 о 16:24 год., договір про закупівлю було укладено 14.09.2021 за № 5. П. 1.1. договору № 5 на виконання робіт з «Реконструкція мереж вуличного освітлення у с. Вільне, с. Юрівка, с. Соснівка, с. Дідівщина Томашівської сільської ради» (код за ДК 021:2015 - Реконструкція - 45454000-4)» від 14.09.2021 р. (дала по тексту – Договір), укладеному між Томашівською сільською радою (Замовник) та Малим приватним підприємством «Енергія» (Підрядник), визначено, що Підрядник зобов’язується своїми силами і засобами та на свій ризик, в межах Договірної ціни, що наведена в розділі III Договору, виконати роботи з «Реконструкції мереж вуличного освітлення у с. Вільне, с. Юрівка, с. Соснівка, с. Дідівщина Томашівської сільської ради» (код за ДК 021:2015 - Реконструкція - 45454000-4), (надалі - Об’єкт), за завданням Замовника та у встановлений строк здати виконані роботи Замовнику, а Замовник зобов’язується надати Підряднику фронт робіт, передати проектно-кошторисну документацію, прийняти від Підрядника закінчені роботи та оплатити їх. Згідно п. 3.1. договору ціна цього Договору становить 5015106,50 грн. (п’ять мільйонів п’ятнадцять тисяч сто шість грн. 50 коп.) в тому числі ПДВ 20% - 835851,08 грн. (вісімсот тридцять п’ять тисяч вісімсот п’ятдесят одна грн. 08 коп.) та включає витрати Підрядника на необхідні матеріали. Строки виконання робіт - до 31 грудня 2021 року, якщо інше не встановлено календарним графіком виконання робіт, який є невід'ємною частиною цього Договору, в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх видів робіт, передбачених даним Договором (п. 2.1. договору). Абзацом другим ч. 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, в порядку визначеному ч. 5 ст. 8 зазначеного Закону, у замовника пояснень (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі не запитувались. 30.12.2021 р. в електронній системі закупівель було розміщено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, яким Вашим управлінням зобов’язано: здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 14.09.2021 року № 5 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. 04.01.2022 р. Томашівською сільською радою опубліковано звіт про виконання зазначеного договору про закупівлю. 05.01.2022 р. Томашівська сільська рада, керуючись абзацом першим ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», звернулась до Вашого управління із заявою про роз’яснення змісту висновку про результати моніторингу закупівлі проведеної Томашівської сільською радою та його зобов’язань в якій просила роз’яснити: 1) правові підстави у Вашого управління для реалізації державного фінансового контролю, зокрема за дотриманням законодавства про закупівлі, на території Київської області, де розташована Томашівська сільська рада; 2) правові підстави для здійснення моніторингу процедури закупівлі уповноваженим органом після припинення договору про закупівлю (припинення його дії); 3) яким чином здійснюється практична реалізація замовником такого застосованого заходу як розірвання договору, який на момент вжиття заходу сторонами договору виконано належно. Заява обґрунтовувалась, зокрема й тим, що договір про закупівлю від 14.09.2021 р. № 5, укладений між Томашівською сільською радою та Малим приватним підприємством «Енергія» виконано належно. Сторонами підписано акти про виконання робіт №1 від 18.10.2021 р.; №2 від 12.11.2021 р.; №3 від 29.11.2021р. Замовником належно здійснено оплату по договору в сумі 5015106,50 грн., а саме: 20.10.2021 р. в розмірі 1757068,88 грн., 19.11.2021 р. – 672379,44 грн., 29.11.2021 р. – 2585658,18 грн. Відповідно до ч. 1 ст. 193 ГК України суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом. Ст. 202 цього ж Кодексу передбачено, що господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов'язання; у разі поєднання управненої та зобов'язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами. Господарське зобов'язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду. До відносин щодо припинення господарських зобов'язань застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом. Ч. 1 ст. 203 Кодексу передбачено, що господарське зобов'язання, всі умови якого виконано належним чином, припиняється, якщо виконання прийнято управненою стороною. Також і ч. 1 ст. 598 ЦК України визначено, що зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Ст. 599 цього ж Кодексу передбачено, що зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином. Правовий механізм розірвання припиненого договору чинним законодавством не передбачено. 06.01.2022 р. через електронну систему закупівель Вашим управлінням було надано роз’яснення, що: 1) моніторинг процедури закупівлі було проведено управлінням відповідно до доручення заступника Голови Держаудитслужби від 25.11.2021 року №003100-18/14939-2021; 2) моніторинг процедури закупівлі було розпочато та проведено управлінням протягом строку дії договору про закупівлю від 14.09.2021 р. № 5, визначеному до 31.12.2021 р. (08.12.- 30.12.2021 р.); 3) ураховуючи неможливість замовником розірвати договір від 14.09.2021 року № 5 у зв’язку із закінченням його строку дії та здійснення за ним виконання зобов’язань з обох сторін в повному обсязі, управлінням запропоновано здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення. Отже, управлінням констатовано відсутність у замовника можливості вчинення будь-яких дій щодо проведеної закупівлі в зв’язку із припиненням договору про закупівлю його виконанням проведеним належно сторонами такого договору. Як встановлено управлінням, замовником було взято до уваги тендерну документацію, яка містила посилання на конкретні торгові марки та виробників без обґрунтування необхідності такого посилання; також було взято до уваги розрахунок ціни пропозиції учасника на підставі розрахунку здійсненого згідно з усередненими показниками згідно з ДБН, а не на підставі показників, які склались у підрядника за минулий рік. Також управління відмітило як порушення нерозміщення підрядчиком у складі конкурсної пропозиції актів приймання-передавання як додатків до договорів оренди рухомого майна (автомобілів), виходячи з реальності, а не консесуальності таких договорів. Інший учасник конкурсу своїх заперечень (оскаржень) із приводу встановленого управлінням не заявляв. Управлінням також давалась правова оцінка рішенню колегії АМКУ від 09.09.2021 р. № 20581, ухваленому на стадії розгляду тендерних пропозицій. Вжиття замовником заходів з усунення вищезазначеного можливо лише на стадії укладання та/чи виконання договору, відповідно, уже проведений тендер/закупівля відміненим бути не може. Як слідує з преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. П. 14 ст. 1 цього Закону визначено, що моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. На виконання роз’яснення висновку управління, Томашівською сільською радою здійснено заходи направленні на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме: проведено роз’яснювальну роботу із особою, яка наразі є уповноваженою особою з питань організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, - Мельниченко Аліною В’ячеславівною, щодо недопущення порушень чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Притягнути до відповідальності особу, якою допущено порушення у сфері публічних закупівель, - Гречанюка Максима Володимировича, не можливо по причині припинення трудових відносин з таким працівником з 30.09.2021 року. Принагідно хочу відмітити, що така публічна закупівля є першим непростим масштабним проектом Томашівської ОТГ, яким було електрифіковано села громади, які не мали вуличного освітлення ще з часів набуття незалежності нашою державою. Додаток (копія): розпорядження Томашівської сільської ради від 27.09.2021р. №161, від 02.12.2021р. №98, від 30.11.2021р. №198 на 3-ьох аркушах.
Дата публікації звіту: 10.01.2022 15:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Ні
  • corruptionAwarded: Ні
  • corruptionCancelled: Ні
Опис: Порушення в моніторингу не усунуто.
Дата публікації: 24.05.2022 23:08

Запити/Пояснення