• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі (басейн) Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №168 Харківської міської ради Харківської області за адресою: Україна, 61143, Харківська область, м. Харків, вул. Велика Кільцева, буд. 12

1. Умови оплати: протягом 7 (семи) робочих днів, з дати отримання Акту виконаних робіт та за умови надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу. 2. Інформація про мови: документи, підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Учасник-нерезидент може додатково подавати документи своєї пропозиції, викладені англійською мовою, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, засвідчений нотаріально або легалізований. Тексти повинні бути автентичними; визначальним є текст, викладений українською мовою. Документи іноземною мовою, видані іншими установами і підприємствами, повинні бути перекладені українською мовою, завірені підписом уповноваженої особи Учасника (або бюро перекладів, або нотаріусом). Уся інформація розміщується в Системі українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення .3. Місцезнаходження замовника: м. Харків, вул. Біблика, буд. 26. 4. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт 1,5 мільйона гривень. 5. Застосовані критерії оцінки: Ціна, питома вага - 100%.

Завершена

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Номер: 85d606af87474e59a5774ff2d46e2cac
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-05-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.08.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 05.08.2021 17:36 - 31.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.08.2021 № 340 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 05.08.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.08.2021 № 340 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі 4 UA-2021-07-12-004636-a 12.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 95) 183-83-82, nazar20122014@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради (далі – Замовник) від 12.07.2021 №209, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Пересувна механізована колона - 8», повідомлення про намір укласти договір 30 липня 2021 року. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Пересувна механізована колона - 8» (далі – ТОВ «Пересувна механізована колона - 8» або учасник-переможець) не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині не підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, (зокрема насосів гідравлічних ручних та підіймачів щогловогих будівельних, вантажопідйомністю 0,5т) необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Так, технічним завданням до предмету закупівлі, що міститься в додатку 2 до тендерної документації, а саме: пунктом 19 Відомості обсягів робіт передбачена виконання робіт з прокладання трубопроводу водопостачання з труб поліетиленових (поліпропіленових) напірнихдіаметром 20 мм. Ресурсною нормою РН15-19-1 «Прокладання трубопроводу водопостачання з труб поліетиленових (поліпропіленових) напірнихдіаметром 20 мм», яка передбачена Замовиком, для виконання вищезазначених робіт передбачено використання насос гідравлічний ручний; пунктами 21 та 44 Відомості обсягів робіт передбачена виконання робіт з поліпшеня штукатурення стін по сітці без улаштування каркасу. Ресурсною нормою РН11-35-1 «Поліпшеня штукатурення стін по сітці без улаштування каркасу», яка передбачена Замовиком, для виконання вищезазначених робіт передбачено використання підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5 т. Однак, наданою учасником-переможцем ТОВ «Пересувна механізована колона - 8» довідкою від 24.05.2021 №24/05/2021-ТД-1 про наявність основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, наявність насосів гідравлічних ручних та підіймачів щогловогих будівельних, вантажопідйомністю 0,5т не підтверджена. Отже, учасник-переможець ТОВ «Пересувна механізована колона - 8» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині не підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «Пересувна механізована колона - 8», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та визначив його переможцем процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 13.08.2021 15:01 - 01.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 13.08.2021 15:01

Запити/Пояснення