-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
М’ясо: філе куряче (охолоджене)
Відповідно до ДСТУ 3143-2013 - М'ясо птиці (тушки).
Завершена
396 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
1bea70ffc5a7405a94edaed5db6a52f8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-29-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.07.2021 00:00
Період моніторингу:
29.07.2021 16:04 - 20.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
29.07.2021 №482
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 29.07.2021 №482
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2021-07-12-009081-с від 12.07.2021 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення пункту 1 частини другої та частини третьої статті 40 Закону.
За результатами моніторингу відповідності пропозицій ФОП Скрипник Г.В. вимогам зазначених Замовником встановлено порушення пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 26.07.2021 №110 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Байковецької сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 12.07.2021, договір від 26.07.2021 №110.
Аналізом повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури встановлено, що Замовником застосовано закупівлю відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених Законом.
В обґрунтуванні застосування переговорної процедури повідомлення про намір укласти договір Замовником, окрім іншого, зазначено закупівлі які не відбулися, а саме: (UA-2021-05-17-009824-b) - відмінені у зв’язку з подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій та (UA-2021-06-07-007967-b) - відхилені у зв’язку з подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, які відповідають кваліфікаційним вимогам Замовника, визначених тендерною документацією (у відповідності до норм ДСТУ та законодавства).
Моніторингом встановлено, що участь у закупівлі UA-2021-06-07-007967-b приймало два учасника (ФОП Дякович С.Ю. та ФОП Яхван В.В.), а причиною відміни закупівлі зазначено: «відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі».
Отже, Замовник застосував переговорну процедуру закупівлі за відсутності умов, передбачених пунктом 1 частини другої статті 40 Закону.
Окрім цього встановлено, що згідно вимог Замовника, учасник на підтвердження кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст.16 Закону повинен надати довідку в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірену власним підписом та печаткою учасника. Обов’язково зазначити наявність офісного приміщення та організаційного обладнання (комп’ютерної техніки). До довідки додаються копії правовстановлюючих документів, що підтверджують право власності на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, визначені за довідкою (копії договорів купівлі - продажу чи інших документів, що підтверджують набуття права власності - свідоцтв про право власності, або технічних паспортів на транспортні засоби, тощо); або копії правовстановлюючих документів, що підтверджують законні підстави використання учасником обладнання та матеріально-технічної бази (договорів оренди, тощо); або копії документів, що підтверджують забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами на договірних засадах, що діють станом на дату оголошення закупівлі.
ФОП Скрипник Г.В. на підтвердження вищевказаної вимоги Замовника у складі пропозиції подано договір оренди автомобіля від 01.07.2021 б/н, укладений з громадянином Заєць В.Г., який не відповідає вимогам законодавства, оскільки нотаріально не посвідчений.
Замовником не враховано, що згідно частини 2 статті 799 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Статтею 220 ЦК України передбачено, що у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. При чому, згідно з частини 1 статті 236 ЦК України нікчемний правочин є недійсним з моменту його вчинення. Згідно частин 1 та 4 статті 216 ЦК України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. Правові наслідки недійсності нікчемного правочину, які встановлені законом, не можуть змінюватися за домовленістю сторін. Таким чином, учасник закупівлі ФОП Скрипник Г.В. не відповідає кваліфікаційним вимогам встановлених Замовником, так як ним не підтверджено право користування транспортним засобом.
Отже, Замовником на порушення пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону не відмінено переговорну процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
Період усунення порушень:
13.08.2021 08:52 - 01.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.08.2021 08:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення порушень, виявлених за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-12-009081-c, Уповноваженою особою прийнято рішення від 19.08.2021р. (протокол № 207) щодо розірвання Договору про закупівлю від 26.07.2021 № 110. На виконання даного рішення Уповноваженою особою було підготовлено додаткову угоду про розірвання договору та повідомлено в телефонному режимі Постачальника. ФОП Скрипник Г.В. прибула у відділ освіти Байковецької сільської ради та було узгоджено, що жодних неврегульованих спорів щодо виконання договору та невиконаних зобов’язань у Сторін немає, усі питання щодо розірвання договору врегульовано. У зв’язку з цим, доводимо до вашого відома, що Відділом освіти Байковецької сільської ради вжито всіх можливих заходів стосовно усунення виявлених порушень та розірвано договір з Постачальником. Додаткова угода про розірвання дії договору підписана та оприлюднена у порядку передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Дата публікації звіту:
19.08.2021 09:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionProcurementMethodType: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
27.08.2021 08:37
Запити/Пояснення
Номер:
37298ac9cea247148fd4e0316777be89
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
03.08.2021 10:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.08.2021 00:00
Опис:
В межах проведення моніторингу закупівлі «М’ясо: філе куряче (охолоджене)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-12-009081-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від (далі- Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно пункту 1 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Відповідно до частини третьої статті 40 Закону, Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
На підтвердження цієї вимоги надайте інформацію з документальним підтвердженням (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), про встановлені вимоги до учасника Фізичної особи підприємця Скрипник Галини Володимирівни (далі - ФОП Скрипник Г.В.), зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Окрім цього, прошу надати :
- копію поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ФОП Скрипник Г. В, в тому числі супровідного листа з відміткою замовника про отримання, в якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель;
- копію протоколу засідання тендерного комітету щодо прийняття рішення про проведення переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2289f2c155c0402395699e2aac8658d7
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.08.2021 13:36
Опис:
В межах проведення моніторингу закупівлі «М’ясо: філе куряче (охолоджене)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-12-009081-c), та відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Закону України «Про публічні закупівлі» від (далі- Закон) надаємо пояснення з документальним підтвердженням. Згідно пункту 1 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. На підтвердження цих вимог надаємо інформацію щодо проведення переговорної процедури із учасником ФОП Скрипник Г.В. з документальним підтвердженням.