• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Швелер сталевий гарячекатаний (14620000-3 Сплави)

Швелер сталевий гарячекатаний (14620000-3 Сплави)

Завершена

15 866 676.30 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 254.69 UAH
Номер: f6a738a41bc14137a25d464453e9dc18
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-07-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.12.2021 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 07.12.2021 16:53 - 30.12.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 06.12.2021 № 600 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 06.12.2021 № 600 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-07-12-004497-a 12.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 545-63-67, eg1985@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710 – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: закінчення моніторингу: 17 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.07.2021 б/н зі змінами, вимоги про усунення порушення, оприлюднені 22.07.2021 та 27.07.2021, по лоту № 1 «Швелер сталевий гарячекатаний № 10, 14, 16, 18, 6, 5, 8, 30» тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «ВІКАНТ», товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» (далі – ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ»), протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір № 4507/212-21Т від 02.09.2021, договір від 15.09.2021 № ЦЗВ-04-02421-01, укладений між Замовником та ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ», додаткова угода № 1 від 25.10.2021, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель від 16.12.2021; по лоту № 2 «Швелер сталевий гарячекатаний № 12» торги не відбулися у зв’язку з допущенням до оцінки менше 2-х тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 17.12.2021 14:37 - 23.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 17.12.2021 14:37

Запити/Пояснення