• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Ноутбуки

Завершена

105 920 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 200 000.00 UAH
Номер: 702cc5b311fb4c45b3826775d78a6f0a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-06-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.10.2021 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 06.10.2021 15:47 - 30.10.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 04.10.2021 № 515 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.10.2021 № 515 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-07-12-008170-c 12.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 715-93-42, vikaksvika@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710 – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію Замовника (зі змінами), затверджену рішення тендерного комітету на підставі протоколу від 27.07.2021 б/н, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» та товариства з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» (далі – ТОВ ВФ «СЕРВІС»), протокол розгляду тендерних пропозицій, протоколи засідання членів тендерного комітету щодо визначення переможця на закупівлю ноутбуків (Лот 1) та (Лот 2) від 07.09.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднені 07.09.2021, протокол засідання членів тендерного комітету щодо продовження для укладання договору на закупівлю ноутбуків від 24.09.2021 б/н, договори, укладені між Замовником та ТОВ ВФ «СЕРВІС», від 19.10.2021 № 1910-1 (Лот 1) (далі – Договір (Лот 1)) та від 19.10.2021 № 1910-2 (Лот 2), (далі – Договір (Лот 2)), додаткові угоди від 19.10.2021 № 1 до Договору (Лот 1) від 19.10.2021 № 1 до Договору (Лот 2), повідомлення про внесення змін до Договору, пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 25.10.2021 15:50 - 29.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 25.10.2021 15:50

Запити/Пояснення