-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Ноутбуки
Завершена
105 920 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 200 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 200 000.00 UAH
Номер:
702cc5b311fb4c45b3826775d78a6f0a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-06-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2021 00:00
Період моніторингу:
06.10.2021 15:47 - 30.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
04.10.2021 № 515
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2021 № 515
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-07-12-008170-c 12.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710 – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію Замовника (зі змінами), затверджену рішення тендерного комітету на підставі протоколу від 27.07.2021 б/н, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» та товариства з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» (далі – ТОВ ВФ «СЕРВІС»), протокол розгляду тендерних пропозицій, протоколи засідання членів тендерного комітету щодо визначення переможця на закупівлю ноутбуків (Лот 1) та (Лот 2) від 07.09.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднені 07.09.2021, протокол засідання членів тендерного комітету щодо продовження для укладання договору на закупівлю ноутбуків від 24.09.2021 б/н, договори, укладені між Замовником та ТОВ ВФ «СЕРВІС», від 19.10.2021 № 1910-1 (Лот 1) (далі – Договір (Лот 1)) та від 19.10.2021 № 1910-2 (Лот 2), (далі – Договір (Лот 2)), додаткові угоди від 19.10.2021 № 1 до Договору (Лот 1) від 19.10.2021 № 1 до Договору (Лот 2), повідомлення про внесення змін до Договору, пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
25.10.2021 15:50 - 29.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
25.10.2021 15:50
Запити/Пояснення
Номер:
99c35bcf4b9e40c5acc71279c5ff6675
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.10.2021 15:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Ноутбуки» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-12-008170-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0ad7838fd66d4c27b7c67ec98939840b
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
11.10.2021 14:46
Опис:
Департамент освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – департамент) надає пояснення на запит щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (із змінами) департаментом забезпечено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та здійснено оприлюднення цієї інформації у відповідні строки за посиланням: https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/nabori-danih-yaki-pidlyagayut-oprilyudnennyu-u-formi-vidkritih-danih/povidomlennya-pro-publichni-zakupivli-vidkriti-dani/zakupivli-osvita (дата опублікування 13.07.2021).
Предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-12-008170-c).
Придбання здійснюється для забезпечення потреби у ноутбуках для педагогічних працівників комунальних закладів загальної середньої освіти та їх філій для організації дистанційного навчання, інших форм здобуття загальної середньої освіти з використанням технологій дистанційного навчання відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.04.2021 № 403 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти».
Очікувана вартість предмета закупівлі: 105 920 000,00 грн., у тому числі:
- 80 468 000,00 грн. – за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID- 19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти;
- 25 452 000,00 грн. – за рахунок обласного бюджету та міжбюджетних трансфертів, які передаються з місцевого бюджету обласному бюджету.
Загальна кількість 5296 шт.
Очікувана вартість ноутбуку складає 20 000,00 грн. та встановлена з урахуванням рекомендацій, які викладені в спільному листі-роз’ясненні Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України від 10.06.2021 № 1/11-4216/1/06-1-6282 «Про використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти (в частині придбання ноутбуків)», а також за результатами моніторингу цін та аналізу комерційних пропозицій учасників ринку.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені з урахуванням вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерної обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти».
Номер:
62e1eeffd1c743a09038e8e2b3a2086e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.10.2021 15:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Ноутбуки» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-12-008170-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення та документів з наступного питання.
Чому Вами за результатом проведення торгів не укладено договір з учасником, якого визнано переможцем процедури закупівлі по двом лотам, а саме, з товариством з обмеженою відповідальністю виробнича фірма «СЕРВІС» у строк не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 07.09.2021, чим не дотримано вимоги частини шостої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
53231c1533b64ac0b669182e77e0d616
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
11.10.2021 14:57
Опис:
Департамент освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – департамент) надає пояснення на запит щодо не укладання договору з учасником, якого визнано переможцем процедури закупівлі по двом лотам.
13.07.2021 департамент відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації» та постанови Кабінету Міністрів України від 25.07.2002 року № 1048 «Про затвердження Порядку проведення експертизи національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів)» (зі змінами), на виконання ст. 48 Бюджетного кодексу України направив до Міністерства цифрової трансформації України для погодження і отримання експертного висновку проект інформатизації: ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки) для забезпечення потреби у ноутбуках для педагогічних працівників комунальних закладів загальної середньої освіти та їх філій для організації дистанційного навчання, інших форм здобуття загальної середньої освіти з використанням технологій дистанційного навчання відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.04.2021 № 403 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на заходи, спрямовані на боротьбу з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти».
Міністерство цифрової трансформації України листом від 29.07.2021 № 1/06-2-8385 погодило зазначений проект інформатизації.
07.09.2021 переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки) по Лоту 1 та Лоту 2 було визначено ТОВ ВФ «Сервіс».
Однак, після визначення переможця департаментом був отриманий лист Міністерства цифрової трансформації України від 07.09.2021 № 1/06-2-9885 «Про повторну експертизу проектів інформатизації» (зі змінами, внесеними листом від 08.09.2021 № 1/06-2-9948 «Про заміну додатку в листі № 1/06-2-9885 від 07.09.2021»), яким був відкликаний лист в частині погодження проектів інформатизації та було запрошено подання додаткових документів для повторної експертизи проекту інформатизації.
09.09.2021 департамент направив до Міністерства цифрової трансформації України пакет документів для отримання повторного експертного висновку проекту інформатизації, зокрема, проект договору, заповнений за результатами процедури закупівлі.
24.09.2021, не отримавши від Міністерства цифрової трансформації України повторного експертного висновку проекту інформатизації, тендерним комітетом департаменту було прийнято рішення про продовження строку для укладання договору про закупівлю до 05.11.2021 включно на підставі частини шостої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо звертаємо увагу, що відповідно до частини першої статті 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання щодо завдань (проектів) Національної програми інформатизації - після їх погодження з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації.
Крім того, Міністерство цифрової трансформації України листом від 29.09.2021 № 1/06-9-10812 «Про надання додаткових матеріалів щодо проектів інформатизації» додатково запросило надати інформацію щодо планової калькуляції запланованих витрат та їх локальних кошторисів щодо реалізації відповідних проектів інформатизації за рекомендованою формою.
05.10.2021 департамент звернувся до ТОВ ВФ «Сервіс» для отримання зазначеної інформації. Станом на 11.10.2021 відповіді не отримано.
На підставі вищенаведеного, через не залежні від департаменту обставини, договір на закупівлю ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки) по Лоту 1 та Лоту 2 на теперішній час не укладений.