-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Нафта і дистиляти (бензин А-92)
Завершена
576 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
57071dcf90ba4a4a9b475829dac592d4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-10-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.09.2021 00:00
Період моніторингу:
10.09.2021 14:41 - 02.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.09.2021 № 522
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Вікторія ПЕРИНСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 10.09.2021 № 522
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14. UA-2021-07-12-001804-c 12.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Світлана ЛУК’ЯНЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління поліції охорони в Чернігівській області (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 12.07.2021, договір від 26.07.2021 № 372 укладений Замовником з Приватним підприємством «ТТ-Нафта» (далі – ПП «ТТ-Нафта»), пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.09.2021.
Відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, в порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону).
Відповідно до вимог пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону Замовник відміняє переговорну процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель, при цьому Замовником 26.07.2021 з ПП «ТТ-Нафта» укладено договір від 26.07.2021 № 372.
Період усунення порушень:
17.09.2021 14:10 - 02.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
17.09.2021 14:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Усунути порушення виявлені органом державного фінансового контролю в України, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону – обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, та припиненням зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України.
Основним завданням Управління поліції охорони в Чернігівській області є забезпечення публічної безпеки і порядку, надання послуг з охорони об’єктів та інших форм власності на договірних засадах. УПО Чернігівської області здійснює охорону більше ніж 8200 об’єктів та квартир громадян, на повідомлення з яких здійснюється виїзд груп реагування, при невчасному прибутті або не виїзду групи реагування до Управління згідно укладених договорів можуть бути застосовані штрафні санкції. Тому транспортні засоби Управління повинні бути постійно та вчасно забезпечені паливо-мастильними матеріалами, а саме Бензин А-92, для вчасного виїзду на спрацювання для захисту майна громадян, перед якими є зобов’язання та відповідальність.
У зв’язку з вищевикладеним, замовник зобов’язується припинити дію договору протягом 30 календарних днів, та з необхідність проведення процедури закупівлі бензину А-92.
Дата публікації звіту:
20.09.2021 11:17
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
04.10.2021 11:55
Запити/Пояснення
Номер:
adb4d11070df47c7b12e48dd7e60598f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.09.2021 11:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі «Нафта і дистиляти (бензин А-92)», за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 576 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-12-001804-с), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
36188fc5fe0f448cbde2b9f78a49f4f6
Назва:
на запит Державної аудиторської служби України від 13 вересня 2021 року до процедури закупівлі https:// prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-12-001804-c
Дата опублікування:
16.09.2021 11:55
Опис:
У відповідь на запит від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 13 вересня 2021 р. повідомляю, що 01.06.2021 р. було оголошено відкриті торги (UA-2021-06-01-000335-a) на підставі Рапорта, в якій містилася інформація щодо необхідності придбання бензину очікуваною вартістю закупівлі 576000 грн 00 коп для потреб управління на 2021 рік, які були сформовані на основі потреб відповідно до Наказу № 8 від 11.01.2021 Про встановлення норм витрат палива на службовому автотранспорті.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Управління поліції охорони в Чернігівській області керувалося Методикою розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі (лист Національної поліції України від 28 лютого 2019 року №2387/09/31-2019), а саме проведення моніторингу цін, шляхом отримання необхідної комерційної інформації від виробників/постачальників товарів, а також середньою вартістю цін на АЗС в Чернігівській області на відкритому сайті https://minfin.com.ua/.
22.06.2021 торги не відбулись. Причина: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
23.06.2021 було повторно оголошено відкриті торги (UA-2021-06-23-001734-c) без зміни інформації про необхідні технічні, якісні характеристики предмету закупівлі, а так само вимог до учасника. Однак у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, як наслідок закупівля не відбулась. Враховуючи ті обставини, що дві процедури закупівлі не відбулися, Класифікація за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензину моторного А-92), через відсутність достатньої кількості учасників, уповноваженою особою було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019).
По другому питанню, УПО Чернігівської області, як Замовник, під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема керуючись частиною першою статті 10 Закону - самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції / пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Згідно частини четвертої статті 10 Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону не містять вимог публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Додатково повідомляю, що УПО Чернігівської області є структурним підрозділом Національної поліції України та проводить фінансування закупівель за рахунок власних коштів (кошти від господарської діяльності підприємства), у зв’язку з цим не підпадає під дію Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів.