-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автодороги по вулиці Захисників України в місті Покровськ Донецької області.
Завершена
428 806 466.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 6 432 097.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 6 432 097.00 UAH
Номер:
c403f52630f9438b83b6a20a9c12665d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-30-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.11.2021 00:00
Період моніторингу:
30.11.2021 16:32 - 22.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2021 № 402
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-07-12-001402-c 12.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Славдорстрой» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «Данко», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 12.07.2021 № 316, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), товариства з обмеженою відповідальністю «Славдорстрой» (далі – ТОВ «Славдорстрой») та товариства з обмеженою відповідальністю «Данко» (далі – ТОВ «Данко»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.08.2021, протокол засідання тендерного комітету від 30.08.2021 № 377, повідомлення про намір укласти договір від 30.08.2021, договір підряду від 10.09.2021 № 106/21, додаткову угоду від 29.09.2021 № 1, пояснення Замовника, отримані 06.12.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що у додатку № 4 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідок про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для документального підтвердження, зокрема, орендованих парків машин, або при наданні послуг технікою учасники повинні надати копії договорів оренди/надання послуг технікою. Також передбачив, що на всі машини, механізми, обладнання, устаткування та інше, що вказані у довідках, надається документальне підтвердження. Документальне підтвердження повинно співпадати з кількістю одиниць наявності, вказаних у довідках, та їх нумерацією.
Учасник ТОВ «Славдорстрой» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 11.08.2021 № 2397, якою повідомив про наявність, зокрема, орендованого на підставі договору оренди від 01.02.2021 № 7/02-А (далі – Договір № 7/02-А) екскаватора навантажувача JCB 3CX SITEMASTER та додатково до нього: 980/А3596 гідравлічного привода бура, 980/А2034 шнеку 15 дюймів (380мм) HD, 980/А7928Р вил накидних, 123/06667 валу, 980/89881 ківша 350 мм, 980/А6291 комплекту гідроліній, гідроліній для гідробура (пункт 21 довідки) та залучених на підставі договору про надання послуг від 02.01.2019 № 2/01-ут (далі – Договір № 2/01-ут) автокранів КС-45717 К-1 на шасі КамАЗ 65115 в/п 25 тон, стріла 21,0 м, у кількості 2 шт. (пункт 37 довідки). Також надав відповідні договори оренди/надання послуг технікою.
При цьому, учасник ТОВ «Славдорстрой» надав Договір № 7/02-А, який не містить інформації про передачу в оренду обладнання до екскаватора навантажувача JCB 3CX SITEMASTER (а саме: 980/А3596 гідравлічного привода бура, 980/А2034 шнеку 15 дюймів (380мм) HD, 980/А7928Р вил накидних, 123/06667 валу, 980/89881 ківша 350 мм, 980/А6291 комплекту гідроліній, гідроліній для гідробура) та Договір № 2/01-ут, який передбачає надання послуг лише одним автокраном КС-45717 К-1 на шасі КамАЗ 65115 в/п 25 тон, стріла 21,0 м, чим не підтвердив наявність всього обладнання та техніки, які визначені в довідці та, що не відповідає вимогам додатку № 4 до тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Славдорстрой», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону та допустив його до оцінки.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
16.12.2021 17:29 - 01.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
16.12.2021 17:29
Оскарження висновку в суді
Опис:
23.12.2021 подано позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі до Донецького окружного адміністративного суду.
Дата публікації:
23.12.2021 14:29
Дата відкриття провадження:
24.12.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
200/19056/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку
Департамент розвитку базових галузей промисловості облдержадміністрації (далі – Департамент, Замовник), розглянувши висновок Держаудитслужби України щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт автодороги по вулиці Захисників України в місті Покровськ Донецької області.» (далі – Закупівля) (UA-2021-07-12-001402-c), відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступні аргументовані заперечення до висновку.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; …».
Відповідно до частини другої статті 16 Закону:
«Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;…».
Вимогами тендерної документації (далі–ТД) визначені кваліфікаційні критерії щодо наявності у учасників процедури закупівлі парку машин, механізмів, обладнання, устаткування та ін.
У примітці Додатку № 4 ТД зазначено, що на всі машини, механізми, обладнання, устаткування та інше, що вказані у довідках, надається документальне підтвердження. Документальне підтвердження повинно співпадати з кількістю одиниць наявності, вказаних у довідках, та їх нумерацією.
В рамках своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «Славдорстрой» (далі – Учасник) надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
1. У зазначеній довідці по позиції № 21 зазначено орендований на підставі договору оренди від 01.02.2021 № 7/02-А екскаватор разом з навісним устаткуванням у кількості 1 од. Тобто, навісне обладнання є складовою частиною екскаватора.
Вимогами ТД не встановлено обов’язкового зазначення додаткового обладнання або складових частин механізмів, як це вказав Учасник, але в той же час, не встановлено обмежень, щодо надання такого зазначення. Відповідно до частини дванадцятої статті 29 Закону замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій… Оскільки ТД не містить вимог щодо підтвердження наявності складових частин механізмів Замовник, у відповідності до Закону, не мав права вимагати підтвердження наявності таких складових.
Отже Замовником не порушено вимог Закону в цієї частині.
2. У вищезазначеній довідці по позиції № 37 вказано залученя на підставі договору про надання послуг від 02.01.2019 № 2/01-ут автокранів КС-45717 К-1 на шасі КамАЗ 65115 в/п 25 тон, стріла 21,0 м, у кількості 2 од.
Пунктом 1.1. зазначеного вище договору визначено перелік техніки, якою замовнику (ТОВ «Славдорстрой) надаються послуги, однією з яких є автокран КС-45717 К-1 на шасі КамАЗ 65115 в/п 25 тон, стріла 21,0 м.
У даному пункті не вказана кількість техніки, що надається за переліком.
Пунктом 1.1. договору визначено, що послуги надаються на протязі строку дії Договору на підставі заявок замовника послуг. Замовник послуг подає заявку з зазначенням виду, кількості механізмів, місця та строку надання послуг за 1 (один) робочий день до початку надання послуг.
Вказаним договором сторони погодили перелік техніки, якою можуть надаватися послуги, а кількість її виділяється на підставі заявок. Таким чином, замовник послуг має можливість подати заявку Виконавцю про надання послуг автокранами КС-45717 К-1 на шасі КамАЗ 65115 в/п 25 тон, стріла 21,0 м, у кількості 2 од.
Отже, надавши перелік техніки, Учасник підтвердив наявність у нього технічної спроможності виконати передбачений ТД обсяг робіт, тому підстав для відхилення його тендерної пропозиції відповідно до абзацу другому пункту 1 частини першої статті 31 Закону у Замовника не було.
Враховуючи вищезазначене, Замовником не порушено вимог законодавства в частині розгляду тендерних пропозицій та допущення учасників процедури закупівлі до аукціону.
Дата публікації звіту:
22.12.2021 14:20
Запити/Пояснення
Номер:
222a7787d38f4f8893e378e49bac5803
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.12.2021 19:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту автодороги по вулиці Захисників України в місті Покровськ Донецької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-12-001402-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників тендеру
ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «Славдорстрой», а також щодо відхилення тендерної пропозиції учасника тендеру ТОВ «Данко» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
321fd1716a244531a0e2d8bbed4d1498
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.12.2021 16:40
Опис:
На ваш запит від 02.12.2021 щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт автодороги по вулиці Захисників України в місті Покровськ Донецької області.» (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-07-12-001402-c) департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької облдержадміністрації (далі – Департамент) повідомляє наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації на виконання робіт «Капітальний ремонт автодороги по вулиці Захисників України в місті Покровськ Донецької області.», та затвердженої в порядку, встановленому законодавством України.
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова) зазначаємо, що пунктом 1 Постанови визначено: «Затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком». Також на сайті Кабінету Міністрів України за посиланням https://www.kmu.gov.ua/npas/249412232, розміщено інформацію щодо Постанови: «Уряд затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів. Мова йде про видатки, які передбачені для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету».
Оскільки закупівля робіт «Капітальний ремонт автодороги по вулиці Захисників України в місті Покровськ Донецької області.» не відноситься до видатків для утримання органів державної влади та інших державних органів, тому оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не є обов’язковим.
В той же час Департамент за своєю власною ініціативою розмістив таку інформацію на сайті Департаменту https://rbgp.dn.gov.ua/ua за посиланням https://rbgp.dn.gov.ua/storage/app/sites/17/2021/Plani%20zakupivel/15.07.2021.pdf.
У відповідь на питання про надання інформації та її документального підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників тендеру ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «Славдорстрой», а також щодо відхилення тендерної пропозиції учасника тендеру ТОВ «Данко» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю надаємо копію протоколу засідання тендерного комітету від 17.08.2021 № 366 (додається) про прекваліфікацію учасників.