• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Шкільні автобуси, у тому числі обладнані місцями для дітей з особливими освітніми потребами

ДК 021:2015: 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб»

Завершена

35 208 496.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 11 003.00 UAH
Номер: 930b3c65c1d64bc8816ebfb4e4643c69
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-01-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.10.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 01.10.2021 14:57 - 27.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 01.10.2021 № 569 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.10.2021 № 569. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2021-07-09-005568-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 67) 941-63-70, fleraalla74@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛАРІТ-ПРОМ-» по лотах № 1-16 установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ «ІСУЗУ-АТАМАН Україна» по лотах № 1-16, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договорів про закупівлю по лотах № 1-16, їх оприлюднення та відповідності умов договорів по лотах № 1-16 умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів про закупівлю по лотах № 1-16, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повнота відображення інформації у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій по лотах № 1-16, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення по лотах № 1-16, відповідність умов договорів по лотах № 1-16 умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерна документація від 08.07.2021, тендерні пропозиції учасників ПрАТ «ІСУЗУ-АТАМАН Україна» та товариства з обмеженою відповідальністю «АЛАРІТ-ПРОМ-» (далі - ТОВ «АЛАРІТ-ПРОМ-») по лотах № 1-16, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 30.08.2021 по лотах № 1-16, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.09.2021 по лотах № 1-16 № 41,42,43,44, 45,46,47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, повідомлення про намір укласти договори по лотах № 1-16 від 09.09.2021, договори про закупівлю від 27.09.2021 по лотах № 1-16 № 2709/1, 2709/2, 2709/3, 2709/4, 2709/5, 2709/6, 2709/7, 2709/8, 2709/9, 2709/10, 2709/11, 2709/12, 2709/13, 2709/14, 2709/15, 2709/16, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 06.10.2021 року . За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері публічних закупівель, установлено, що Замовником на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, у пункті 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається дотримання учасниками норм законодавства України, зокрема, Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 року № 1702-VII, при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність 28 квітня 2020 року на підставі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 №361-IX. Відповідно до протоколів розгляду тендерних пропозицій від 30.08.2021 по лотах № 1-16 Замовником допущено до аукціону тендерні пропозиції учасників ПрАТ «ІСУЗУ-АТАМАН Україна» та ТОВ «АЛАРІТ-ПРОМ-». За результатами проведеного моніторингу установлено, що допущена до оцінки тендерна пропозиція учасника ТОВ «АЛАРІТ-ПРОМ-» не відповідала умовам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, встановлено умову, що «Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію в цілому». Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 року № 2155-VIII кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Однак, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «АЛАРІТ-ПРОМ-» містить накладений електронний підпис Дяченко Людмили Іванівни (директор), за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений» на незахищеному носію, тобто накладений електронний підпис Дяченко Людмили Іванівни не може вважатися кваліфікованим, чим не дотримано вимоги підпункту пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник по лотах 1-16 допустив до електронного аукціону та не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АЛАРІТ-ПРОМ-», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. В той же час, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини 3 статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 26.10.2021 14:07 - 09.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 26.10.2021 14:07

Запити/Пояснення