-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
"Реконструкція будівлі Сюртівського ліцею Сюртівської сільської ради з влаштуванням санвузлів в с.Сюрте, вул. Ракоці,буд.№150, Ужгородського району.( Коригування)"
Завершена
744 225.60
UAH з ПДВ
Номер:
e4e967aebd2b4d22a3567ff3bf6154fb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-15-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.09.2021 00:00
Період моніторингу:
15.09.2021 14:14 - 07.10.2021 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
15.09.2021 № 573
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 15.09.2021№ 573
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-07-09-006842-c 09.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема припинення зобов’язань за укладеним договором з ТОВ «ПАНКОМ» від 21.07.2021 року № 07-21, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, правомірності застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сюртівської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області (далі – Замовник) на 2021 рік; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 09.07.2021; договір будівельного підряду від 21.07.2021 року № 07-21; пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, надані через електронну систему закупівель 21.09.2021 та долучені до нього документи.
За результатами моніторингу встановлено, що 09.07.2021 Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами проведення переговорної процедури за номером ІD: UA-2021-07-09-006842-c на закупівлю робіт за предметом "Реконструкція будівлі Сюртівського ліцею Сюртівської сільської ради з влаштуванням санвузлів в с.Сюрте, вул. Ракоці,буд.№150, Ужгородського району.( Коригування)", очікуваною вартістю 744 225,60 гривень.
Крім того, Замовником, в повідомлені про намір укласти договір зазначено, що переговорна процедура застосована у відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922- VIII, зі змінами (далі – Закон), а саме: виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
На письмовий запит Держаудитслужби від 21.09.2021 щодо підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону, Замовником надано протокол переговорів, експертний звіт, рішення сесії та інші документи та згідно оприлюдненій в електронній системі закупівель інформації, додаткові роботи пов’язані з виконанням договору укладеного з ТОВ «ПАНКОМ» 10 жовтня 2018 року № 01/10-18.
Відповідно до частини другої статті 8 Закону, для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, органами державного фінансового контролю може використовуватися, зокрема інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель.
Так, згідно наявної на веб-порталі уповноваженого органу інформації встановлено, що Замовником проведено закупівлю з реконструкції будівлі ЗОШ І-ІІІ ступенів з влаштуванням санвузлів в с. Сюрте,буд. №150, Ужгородського району без використання електронної системи закупівель, за результатами якої, укладено договір підряду з ТОВ «ПАНКОМ» № 01/10-18 10 жовтня 2018 року, ціна якого 1 494 379,20 гривень (ідентифікатор закупівлі - UA-2018-10-12-000115-c).
Відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Отже, враховуючи викладене, з урахуванням пояснень та документів, розміщених Замовником в електронній системі закупівель, моніторингом установлено неправомірне застосування Замовником переговорної процедури закупівлі за пунктом 5 частини другої статті 40 Закону.
Слід зазначити, що винятковість застосування переговорної процедури на відміну від інших процедур закупівлі потребує максимального обґрунтування та об’єктивного документального підтвердження необхідності застосування цієї процедури як єдино можливої в конкретному випадку за умов, визначених частиною другою статті 40 Закону.
Водночас, відповідно до частини першої статті 20 Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги, проведення яких має на меті раціональне та ефективне використання державних коштів, що забезпечується створенням конкурентного середовища серед учасників і визначенням найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції замовником з подальшим укладенням договору про закупівлю за результатами такої процедури, і сприяє максимальній економії та ефективності при здійсненні закупівель.
Період усунення порушень:
27.09.2021 16:47 - 12.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2021 16:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-09-006842-с Управління західного офісу Держаудит служби в Закарпатській області від 27.10.2021року- Сторони дійшли згоди розірвати Договір за згодою Сторін.
Документ додається
Дата публікації звіту:
04.10.2021 16:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionProcurementMethodType: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю.
Дата публікації:
06.10.2021 13:34
Запити/Пояснення
Номер:
49adc48ab9224411b17d3fdc76f264a4
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.09.2021 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі – «Реконструкція будівлі Сюртівського ліцею Сюртівської сільської ради з влаштуванням санвузлів в с.Сюрте, вул. Ракоці,буд.№150, Ужгородського району.(Коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-09-006842-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення та документів) із питання:
- Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Надати документи (експертні, нормативні, технічні та інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування причин обрання переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4ea46013c8924e059ce70168aa7e3997
Назва:
Відповідь на запит Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
Дата опублікування:
21.09.2021 13:25
Опис:
Управління Західного офісу ДАС України
в Закарпатській області
Відповідь на висновок моніторингу
Уповноважена особа розглянула Висновок про результати моніторингу закупівлі від 09.07.2021р. (ID моніторингу: UA-M-2021-09-15-000034) щодо процедури оприлюдненій в електронній системі закупівель UA-2021-07-09-006842-c 09.07.2021 від 9 липня 2021 року та надаємо наступну інформацію:
1. Процедуру закупівлі було оформлено протоколом засідання Уповноваженої особи Сюртівської сільської ради від 9 липня 2021 року, на виконання рішення сесії Сюртівської сільської ради від 9.04.2021р. за № 153-02/2021, Розпорядження сільського голови від 26.05.2021р. за № 73/02-18, Експертного звіту (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Реконструкція будівлі Сюртівського ліцею Сюртівської сільської ради з влаштуванням санвузлів в с. Сюрте, вул. Ракоці, буд. №150, Ужгородського району. Коригування», робочого проекту «Реконструкція будівлі Сюртівського ліцею Сюртівської сільської ради з влаштуванням санвузлів в с. Сюрте, вул. Ракоці, буд. №150, Ужгородського району. Коригування» (копії документів додаються).
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту: siurtivska.gromada.org.ua