-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з відпочинку та оздоровлення дітей (путівки)
Завершена
1 349 460.00
UAH з ПДВ
Номер:
dc57c4d95ce649809e4507687d37cf0d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-14-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.07.2021 00:00
Період моніторингу:
14.07.2021 17:14 - 05.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.07.2021 Одеса № 390
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.07.2021 та доповідна записка в.о. завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 14.07.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.07.2021 № 390
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3 4
11. UA-2021-07-09-005700-c 09.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 09.07.2021 в електронній системі закупівель, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 09.07.2021 № 57, договір про закупівлю послуг за бюджетні кошти від 09.07.2021 № 123, пояснення, отримані 22.07.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що 07.07.2021 Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами проведення переговорної процедури за номером ІD: UA-2021-07-09-005700-c на придбання послуги з відпочинку та оздоровлення дітей (путівки)
(ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку), очікуваною вартістю 1 349 460,00 гривень.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Проте на порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону Замовник відміняє переговорну процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
У межах проведення моніторингу Замовнику із зазначеного питання було надано запит на пояснення від 19.07.2021.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Замовник на запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснень стосовно вищезазначеного питання 22.07.2021 надав інформацію, яка не спростовує виявлених порушень та не обґрунтовує рішення Замовника.
Відповідно до пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону Замовник відміняє переговорну процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
Період усунення порушень:
26.07.2021 17:19 - 10.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2021 17:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Неможливість усунення порушення у зв'язку із виконанням Договору.
Дата публікації звіту:
28.07.2021 09:49
Запити/Пояснення
Номер:
10396e338eeb42aa9922dae8b6a3f736
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.07.2021 16:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Звертаємо Вашу увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d70ccd32dc184164acb3122b1c41327e
Назва:
Про надання пояснень на запит щодо закупівлі UA-2021-07-09-005700-c 09.07.2021
Дата опублікування:
22.07.2021 10:19
Опис:
На Ваш запит щодо закупівлі UA-2021-07-09-005700-c 09.07.2021 відділ освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради повідомляємо наступне. Розмір бюджетного призначення обґрунтовано в програмі оздоровлення, яка прийнята рішенням Визирської сільскої ради №294/Х-VІІ від 18.12 2019 р. «Про затвердження програми оздоровлення й відпочинку дітей Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області на 2020 –2022 роки » ( зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійсненно за результатом аналізу подібних закупівель в системі прозоро та з дотриманням діючих нормативно-правових актів в сфері оздоровлення дітей, які викладені в Тендерній документації Замовника, яка вже пройшла моніторинг Держаудитслужби UA-M-2021-06-04-000054 від 04.06.2021 № 290, ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-26-011032-b 26.05.2021 Посилання на офіційний сайт https://vizirska-osvita.gov.ua/ розділ: «Державні закупівлі».
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі оприлюднена в повідомленні про намір укласти договір за результатами переговорної процедури в частині 7 повідомлення: (7. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 26.05.2021 Відділом освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Одеського району Одеської області (надалі – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкритих торгів та оголошено закупівлю – ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-26-011032-b. Проте на дану закупівлю було подано менше двох пропозицій, як наслідок закупівля не відбулась, торги були відмінені електронною системою закупівель. Тому, 22.06.2021 року Замовником було повторно прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкритих торгів та оголошено закупівлю – ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-22-005717-c. Однак на дану закупівлю знову було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги не відбулись та були відмінені електронною системою закупівель. Враховуючи ті обставини, що Замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів на закупівлю: Послуги з відпочинку та оздоровлення дітей (путівки) (Код ДК 021-2015 – 55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 10 статті 3 Закону передбачено: «Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом». Частиною першою статті 40 Закону передбачено, що переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі).