• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги центрів і будинків відпочинку (придбання путівок до закладів оздоровлення та відпочинку дітей)

55243000-5 Послуги дитячих таборів

Завершена

240 000.00 UAH з ПДВ
Номер: d353e2573f654659b1327ca32ca60e1b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-26-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.07.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 26.07.2021 10:14 - 17.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.07.2021 317 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 23.07.2021 № 317 Витяг з переліку процедур закупівель № з/пОголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-07-09-005460-c 09.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 99) 776-92-62, oksanazamula18@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів (повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю) встановлено порушення вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів (повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю), наявність підстав застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі України» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX (далі – Закон № 922). Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Управління освіти Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (далі – УО Лисичанської міської ВЦА, Замовник) на 2021 рік, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 09.07.2021 року № 131, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, договір від 20.07.2021 року № 143, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 26.07.2021. За результатами моніторингу встановлено, що у повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі Замовником визначено, що умовою застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини 2 статті 40 Закону № 922 є двічі відміна процедури відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому повідомлення про намір укласти договір містить обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, у якому відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушено вимоги пункту 8 частини 6 статті 40 Закону № 922.
Період усунення порушень: 27.07.2021 14:22 - 11.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.07.2021 14:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення на висновок моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2021-07-26-000005) від 27.07.2021, здійснений Державною аудиторською службою України Північно-Східний офіс Держаудитслужби. Держаудитслужбою за результатами моніторингу встановлено, що у повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі Замовником визначено, що умовою застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини 2 статті 40 Закону № 922 є двічі відміна процедури відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому повідомлення про намір укласти договір містить обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, у якому відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушено вимоги пункту 8 частини 6 статті 40 Закону № 922. Замовник не згоден з висновками моніторингу та вважає за потрібне надати наступні заперечення: Відповідно до частини 2 пункту 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, замовник має право застосувати переговорну процедуру. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Замовник самостійно визначає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» : Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. На закупівлю послуг згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 код 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (придбання путівок до закладів оздоровлення та відпочинку дітей) двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників – 20.05.2021 (ID: UA-2021-04-29-002483-a), 07.06.2021 (ID: UA-2021-05-20-003538-b). Для своєчасного надання послуг з відпочинку дітей закладів освіти у позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку, що розташований на території України на узбережжі Азовського моря, замовником, як виняток, застосовано переговорну процедуру відповідно до частини 2 пункту 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» та направлено запрошення ТОВ «Санні Тур» прийняти участь у переговорній процедурі на закупівлю послуг згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 код 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (придбання путівок до закладів оздоровлення та відпочинку дітей). За результатами проведених переговорів з учасником процедури закупівлі замовник прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол №131 від 09.07.2021). Повідомлення про намір підписати договір автоматично сформовано в електронній системі prozorro: 09.07.21. Повідомлення відповідно до вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» містить обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі. Це нормативні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: частина 2 пункт 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - двічі не відбувся аукціон через відсутність достатньої кількості учасників – 20.05.2021 (ID: UA-2021-04-29-002483-a), 07.06.2021 (ID: UA-2021-05-20-003538-b). Способом підтвердження є і два Звіти про результати проведення процедури закупівлі, в яких вказано підставою відміни тендеру - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. У зв’язку з тим, що закупівля ID: UA-2021-04-29-002483-a не відбулась через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, електронною системою автоматично було сформовано та опубліковано ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-04-29-002483-a від 19 травня 2021. У зв’язку з тим, що закупівля ID: UA-2021-05-20-003538-b не відбулась через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, електронною системою автоматично було сформовано та опубліковано ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-05-20-003538-b від 06 червня 2021. Саме ЗВІТИ про результати проведення процедур закупівель ID: UA-2021-04-29-002483-a і ID: UA-2021-05-20-003538-b у зв’язку з відсутністю достатньої кількості учасників, предметом закупівлі в яких були ті самі послуги, що є предметом закупівлі при застосуванні замовником переговорної процедури закупівлі є обґрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» . Інших посилань, таких як: експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі при проведенні переговорної процедури закупівлі у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, Законом конкретно не встановлено.
Дата публікації звіту: 28.07.2021 11:31

Запити/Пояснення