• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Tena підгузники для дорослих Slip Plus Small ,Tena підгузники для дорослих Slip Plus Medium McC ,Tena підгузники для дорослих Slip Plus XL ,TENA підгузники-трусики Pants Maxi XL, Dry Kids Підгузники дитячі XL ,Dry Kids Підгузники дитячі XL +, TENA Lady урологічні прокладки Maxi.

Tena підгузники для дорослих Slip Plus Small ,Tena підгузники для дорослих Slip Plus Medium McC ,Tena підгузники для дорослих Slip Plus XL ,TENA підгузники-трусики Pants Maxi XL, Dry Kids Підгузники дитячі XL ,Dry Kids Підгузники дитячі XL +, TENA Lady урологічні прокладки Maxi.

Завершена

27 959.10 UAH з ПДВ
Номер: ffe80421081241148d4c00d6efb3d56d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-05-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.12.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 05.12.2022 13:08 - 27.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.12.2022 Одеса № 285 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.12.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 05.12.2022 № 285 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 2 UA-2021-07-09-000767-a 09.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, yiliya.sarain28@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико- санітарної допомоги» Лиманської районної ради Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, протокол засідання тендерного комітету від 08.07.2021, пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Б-777» (далі – ТОВ «Б-777»), протокол проведення переговорів від 08.07.2021 № 1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 09.07.2021 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 15.07.2021 № 89 (далі – Договір), пояснення отримані 13.12.2022 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що 09.07.2021 Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами проведення переговорної процедури (скороченої) за номером ІD: UA-2021-07-09-000767-a на придбання товарів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 33750000-2: Засоби для догляду за малюками, очікуваною вартістю 27 959,10 гривень. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Так 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Замовник на запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснень стосовно наявності підстави щодо застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується, з наданням підтверджуючих документів надав 13.12.2022 інформацію, якою роз’яснив, що Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-05-25-011628-b про закупівлю. Дана вимога Закону щодо проведення переговорної процедури була застосована Замовником у зв’язку з поданням товариством з обмеженою відповідальністю «Наше здоров’я» до Антимонопольного комітету України скарги від 02.07.2021 за номером ID: UA-2021-05-25-011628-b.c2 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі. Проте на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, за результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «Б-777» укладено Договір. Відповідно до пункту 10.1 розділу 10 Договору він вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31.12.2021, а в частині розрахунків до повного його виконання. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Договору ціна договору складає 27 959,10 гривень. Так, станом на дату прийняття рішення про проведення моніторингу в електронній системі закупівель був відсутній звіт про виконання договору про закупівлю. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 09.12.2022 щодо стану виконання умов Договору та неоприлюдення звіту про виконання договору про закупівлю, Замовник 13.12.2022 надав інформацію, якою роз’яснив, що зважаючи на норми законодавства, звіт про виконання договору про закупівлю повинен бути оприлюдненим в електронній системі закупівель не пізніше 01.02.2022. Однак з урахуванням призначення нової уповноваженої особи Замовника у грудні 2021 року звіт про виконання договору про закупівлю не був опублікований в передбачений законодавством строк. Разом з тим, Замовником надано підтверджуючі документи щодо стану виконання умов Договору, а саме видаткові накладні на суму 27 959,10 грн та платіжні доручення на суму 27 959,10 грн. Таким чином Договір виконано в повному обсязі. Отже, враховуючи вищезазначене на порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами.
Період усунення порушень: 15.12.2022 15:49 - 30.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 15.12.2022 15:49

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 15-0031/2023/пр
Дата відкриття провадження: 01.02.2023 00:00
Номер відкриття провадження : б/н

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про вжиття заходів направлених на недопущення порушення законодавства в частині не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу Дата публікації рішення про проведення моніторингу 05 грудня 2022 року В електронній системі закупівель Prozorro опубліковано висновок (15 грудня 2022 року за результатами моніторингу UA-M-2022-12-05-000002 ● ffe80421081241148d4c00d6efb3d56d) під час проведення переговорної процедури закупівлі ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками (Tena підгузники для дорослих Slip Plus Small ,Tena підгузники для дорослих Slip Plus Medium McC ,Tena підгузники для дорослих Slip Plus XL ,TENA підгузники-трусики Pants Maxi XL, Dry Kids Підгузники дитячі XL ,Dry Kids Підгузники дитячі XL +, TENA Lady урологічні прокладки Maxi) та виявлено порушення пункту 12 частини першої статті 10 та пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі. Зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» На виконання Висновку за результатами моніторингу UA-M-2022-12-05-000002 ● ffe80421081241148d4c00d6efb3d56d КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (колишня назва комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Лиманської районної ради Одеської області) повідомляє про здійснення заходів направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому, а саме: - За встановлені порушення законодавства в частині пункту 12 частини першої статті 10 та пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб – порталі Уповноваженого органу, уповноваженій особі, що проводила закупівлю Латці Ользі Василівні оголошено догану (Наказ Директора КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 20.12.2022 року № 57 о/д). Додатково, уповноважену особу, що виконує обов’язки на даний час Ковальчук Ольгу Федорівну буде направлено на навчання (підвищення кваліфікації) у сфері публічних закупівель про, що у фінансовому плані закладу, передбачено кошти на оплату послуг (крім комунальних), в т.ч. витрати на навчання.
Дата публікації звіту: 22.12.2022 11:55

Запити/Пояснення