-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Tena підгузники для дорослих Slip Plus Small ,Tena підгузники для дорослих Slip Plus Medium McC ,Tena підгузники для дорослих Slip Plus XL ,TENA підгузники-трусики Pants Maxi XL, Dry Kids Підгузники дитячі XL ,Dry Kids Підгузники дитячі XL +, TENA Lady урологічні прокладки Maxi.
Tena підгузники для дорослих Slip Plus Small ,Tena підгузники для дорослих Slip Plus Medium McC ,Tena підгузники для дорослих Slip Plus XL ,TENA підгузники-трусики Pants Maxi XL, Dry Kids Підгузники дитячі XL ,Dry Kids Підгузники дитячі XL +, TENA Lady урологічні прокладки Maxi.
Завершена
27 959.10
UAH з ПДВ
Номер:
ffe80421081241148d4c00d6efb3d56d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-05-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.12.2022 00:00
Період моніторингу:
05.12.2022 13:08 - 27.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2022 Одеса № 285
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.12.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.12.2022 № 285
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2021-07-09-000767-a 09.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико- санітарної допомоги» Лиманської районної ради Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, протокол засідання тендерного комітету від 08.07.2021, пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Б-777» (далі – ТОВ «Б-777»), протокол проведення переговорів від 08.07.2021 № 1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 09.07.2021 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 15.07.2021 № 89 (далі – Договір), пояснення отримані 13.12.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що 09.07.2021 Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами проведення переговорної процедури (скороченої) за номером ІD: UA-2021-07-09-000767-a на придбання товарів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 33750000-2: Засоби для догляду за малюками, очікуваною вартістю 27 959,10 гривень.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Замовник на запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснень стосовно наявності підстави щодо застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується, з наданням підтверджуючих документів надав 13.12.2022 інформацію, якою роз’яснив, що Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-05-25-011628-b про закупівлю. Дана вимога Закону щодо проведення переговорної процедури була застосована Замовником у зв’язку з поданням товариством з обмеженою відповідальністю «Наше здоров’я» до Антимонопольного комітету України скарги від 02.07.2021 за номером ID: UA-2021-05-25-011628-b.c2 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі.
Проте на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, за результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «Б-777» укладено Договір. Відповідно до пункту 10.1 розділу 10 Договору він вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31.12.2021, а в частині розрахунків до повного його виконання. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Договору ціна договору складає 27 959,10 гривень.
Так, станом на дату прийняття рішення про проведення моніторингу в електронній системі закупівель був відсутній звіт про виконання договору про закупівлю.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 09.12.2022 щодо стану виконання умов Договору та неоприлюдення звіту про виконання договору про закупівлю, Замовник 13.12.2022 надав інформацію, якою роз’яснив, що зважаючи на норми законодавства, звіт про виконання договору про закупівлю повинен бути оприлюдненим в електронній системі закупівель не пізніше 01.02.2022. Однак з урахуванням призначення нової уповноваженої особи Замовника у грудні 2021 року звіт про виконання договору про закупівлю не був опублікований в передбачений законодавством строк. Разом з тим, Замовником надано підтверджуючі документи щодо стану виконання умов Договору, а саме видаткові накладні на суму 27 959,10 грн та платіжні доручення на суму 27 959,10 грн.
Таким чином Договір виконано в повному обсязі.
Отже, враховуючи вищезазначене на порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами.
Період усунення порушень:
15.12.2022 15:49 - 30.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.12.2022 15:49
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
15-0031/2023/пр
Дата відкриття провадження:
01.02.2023 00:00
Номер відкриття провадження :
б/н
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація
про вжиття заходів направлених на недопущення порушення законодавства в частині не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата публікації рішення про проведення моніторингу 05 грудня 2022 року
В електронній системі закупівель Prozorro опубліковано висновок (15 грудня 2022 року за результатами моніторингу UA-M-2022-12-05-000002 ● ffe80421081241148d4c00d6efb3d56d) під час проведення переговорної процедури закупівлі ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками (Tena підгузники для дорослих Slip Plus Small ,Tena підгузники для дорослих Slip Plus Medium McC ,Tena підгузники для дорослих Slip Plus XL ,TENA підгузники-трусики Pants Maxi XL, Dry Kids Підгузники дитячі XL ,Dry Kids Підгузники дитячі XL +, TENA Lady урологічні прокладки Maxi) та виявлено порушення пункту 12 частини першої статті 10 та пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі.
Зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель:
«З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.»
На виконання Висновку за результатами моніторингу UA-M-2022-12-05-000002 ● ffe80421081241148d4c00d6efb3d56d КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (колишня назва комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Лиманської районної ради Одеської області) повідомляє про здійснення заходів направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому, а саме:
- За встановлені порушення законодавства в частині пункту 12 частини першої статті 10 та пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб – порталі Уповноваженого органу, уповноваженій особі, що проводила закупівлю Латці Ользі Василівні оголошено догану (Наказ Директора КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 20.12.2022 року № 57 о/д).
Додатково, уповноважену особу, що виконує обов’язки на даний час Ковальчук Ольгу Федорівну буде направлено на навчання (підвищення кваліфікації) у сфері публічних закупівель про, що у фінансовому плані закладу, передбачено кошти на оплату послуг (крім комунальних), в т.ч. витрати на навчання.
Дата публікації звіту:
22.12.2022 11:55
Запити/Пояснення
Номер:
0daba7ad9b2346018dcf9bbe6327ca8b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.12.2022 10:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Звертаємо Вашу увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на».
Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
2. Обґрунтуйте наявність підстави щодо застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується, з наданням підтверджуючих документів.
3. За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Б-777» укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти від 15.07.2021 № 89 (далі – Договір). Відповідно до пункту 10.1 розділу 10 Договору він вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31.12.2021, а в частині розрахунків до повного його виконання. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Договору ціна договору складає 27 959,10 гривень.
Так, станом на дату прийняття рішення про проведення моніторингу в електронній системі закупівель відсутній звіт про виконання договору про закупівлю.
Надайте інформацію щодо стану виконання умов Договору в тому числі документи, що підтверджують отримання Замовником товару, та платіжні документи.
Надайте пояснення, чому Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено звіт про виконання Договору - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
46c4216afd4149928952c88371228734
Назва:
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ПРО НАДАННЯ ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
13.12.2022 13:52
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги" Лиманської районної ради Одеської області, з 25.08.2021 року - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник), ознайомилося з оприлюдненим 9 грудня 2022 р. о 10:26:16 запитом про надання пояснення Південному офісу Держаудитслужби щодо здійснення моніторингу закупівлі UA-2021-07-09-000767-a від 09.07.2021 (наказ від 05.12.2022 № 285) (далі – Запит).
Щодо першого питання Запиту надаємо наступну інформацію.
Відповідно до ч. 6 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг;
4) найменування, ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг;
5) місцезнаходження та контактні номери телефонів учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори;
6) узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі;
7) умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої цієї статті;
8) обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Повідомлення про намір укласти договір може містити іншу інформацію.
Відповідно до ч.1 ст.1 Закону України «Про інформацію» інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді.
В свою чергу, згідно з ч.1 ст.1 Закону України «Про інформацію» документ - матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі.
Відповідно до п.8) ч.6 ст.40 Замовником було надане обґрунтування застосування переговорної процедури, яке містило наступну інформацію, що базувалася на вимогах законодавства:
«Згідно п..3 частини 2 статті 40
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю на період оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників , в обсязі , що не перевищує 20 % від очікуваної вартості тендера , що оскаржується».
Отже, Замовником було надано необхідну інформацію, яка була зазначена в електронному вигляді, відповідно до вимог ч. 6 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо другого питання Запиту зазначаємо, що:
Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-05-25-011628-b про закупівлю (ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками, НК 024:2019:11239 – Підгузник для дорослих).
За результатами розгляду пропозицій Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Наше здоров’я» (протокол розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі №31 від 23.06.2021 року).
Відповідно до п.3) ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.
Дана вимога закону щодо проведення переговорної процедури була застосована Замовником у зв’язку з поданням Товариством з обмеженою відповідальністю "Наше здоров'я" до Антимонопольного комітету України скарги від 02 липня 2021 № UA-2021-05-25-011628-b.c2 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі.
Рішенням №15132-р/пк-пз від 06.07.2021 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла до розгляду скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Наше здоров'я" від 02 липня 2021 № UA-2021-05-25-011628-b.c2.
Станом на 01.07.2021 року залишків деяких розмірів підгузків на складі не було.
Отже, укладенням договору №89 про закупівлю товарів за державні кошти від 15 липня 2021 року Замовник вирішував нагальну потребу у закупівлі підгузків для дорослих та дітей, підгузків-трусиків для дорослих, урологічних прокладок. Зволікання з закупівлею даних товарів негативно б відобразилося на пацієнтах, забезпечення яких даними засобами гігієни у зв’язку з фізіологічними особливостями є критично необхідним щодня.
Щодо третього питання, висвітленого в Запиті, зазначаємо наступне.
Відповідно до п.12) ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній на момент закінчення строку дії договору) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Товар згідно договору про закупівлю товарів за державні кошти №89 від 15.07.2021 року було отримано відповідно до видаткової накладної №883 від 16.07.2021 р., №884 від 16.07.2021 р., №885 від 16.07.2021 р., №886 від 16.07.2021 р. та оплачено відповідно до платіжного доручення №94 від 27.07.2021 р., №22 від 27.07.2021 р.,№74 від 27.07.2021 р., №53 від 27.07.2021 р.
Відповідно до п.10.1 договору про закупівлю товарів за державні кошти №89 від 15.07.2021 року, цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31 грудня 2021 року, а в частині розрахунків до повного його виконання.
Тобто зважаючи на норми законодавства, звіт про виконання договору про закупівлю повинен бути оприлюдненим в електронній системі закупівель не пізніше 1 лютого 2022 року.
Однак з урахуванням призначення нової уповноваженої особи Замовника у грудні 2021 року звіт про виконання договору про закупівлю не був опублікований в передбачений законодавством строк.
У випадку наявності можливості усунути дане порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник готовий здійснити таке усунення.
Додатки:
1. Копія скарги ТОВ «Наше здоров’я» (вих.№2 від 02.07.2021 р.).
2. Копія рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15132-р/пк-пз від 06.07.2021.
3. Копія рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16199-р/пк-пз від 15.07.2021.
4. Копії видаткових накладних №883 від 16.07.2021 р., №884 від 16.07.2021 р., №885 від 16.07.2021 р., №886 від 16.07.2021 р.
5. Копії платіжних доручень №94 від 27.07.2021 р., №22 від 27.07.2021 р.,№74 від 27.07.2021 р., №53 від 27.07.2021 р.
6. Копія Витягу з Рішення Тринадцятої сесії Фонтанської сільської ради VIII скликання № 241- VIII від 06.07.2021р. Про прийняття права засновника (учасника) Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Лиманської районної ради Одеської області.
7. Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 25.08.2021р.