• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019 40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації (система ультразвукова діагностична експертного класу – 2 комплекти, система ультразвукова діагностична – 1 комплект, система ультразвукова діагностична портативна – 1 комплект))

Завершена

9 469 670.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 348.35 UAH
Номер: 092eb64087b042a9838d9b3a785f73a9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-30-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.09.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 30.09.2021 15:41 - 26.10.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 29.09.2021 №600 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. В.о. начальника управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Ольга ЛЯШЕНКО Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 29.09.2021 № 600 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-07-08-002125-a 08.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік за номером ID: UA-P-2021-07-05-001645-c; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від 01.06.2021 №17, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: Товариства з обмеженою відповідальністю Ламберг ІНК (далі - ТОВ «Ламберг ІНК») та Товариства з обмеженою відповідальністю Медтрейд (далі - ТОВ «Медтрейд»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення Уповноваженої особи №60, яке опубліковане в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 26.08.2021, договір про закупівлю товару №15 від 08.09.2021 (далі - Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 05.10.2021. За результатами розгляду тендерної пропозиції по предмету закупівлі «ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019 40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації (система ультразвукова діагностична експертного класу – 2 комплекти, система ультразвукова діагностична – 1 комплект, система ультразвукова діагностична портативна – 1 комплект))», Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ «Ламберг ІНК». За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ламберг ІНК» від 26.08.2021 прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «Ламберг ІНК» укладено договір про закупівлю товару №15 від 08.09.2021.
Період усунення порушень: 12.10.2021 15:10 - 20.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 12.10.2021 15:10

Запити/Пояснення