-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДБН А.2.2-3:2014. Поточний ремонт будівлі «Склад» інв. №1123/1 РВ ВП СГ
Тендерні пропозиції готуються та подаються українською мовою. Детальна інформація міститься у тендерній документації.
Завершена
5 286 326.97
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 52 863.27 UAH
мін. крок: 1% або 52 863.27 UAH
Номер:
42b23f4f6c6d4630aad0713a97934f08
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-04-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2021 00:00
Період моніторингу:
04.10.2021 14:22 - 28.10.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
04.10.2021 № 603
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2021№ 603
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-07-08-002006-a 08.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого підрозділу «Складське господарство» Державного підприємства Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 08.07.2021 року № 47; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.08.2021; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Укртехремонт» (далі - ТОВ «Укртехремонт») та «ДОЦ УБ РАЕС» (далі - ТОВ «ДОЦ УБ РАЕС»); протокол розкриття тендерних пропозицій; витяг з протоколу засідання тендерного комітету від 02.09.2021 №61 про визначення переможця ТОВ «Укртехремонт»; повідомлення про намір укласти договір від 02.09.2021; договір про закупівлю від 17.09.2021 № 35/11-145-01-21-01249; пояснення та документи, надані Замовником 07.10.2021 та 21.10.2021 через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області.
За результатами проведеного моніторингу наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації та з урахуванням пояснень, наданих Замовником через електронну систему закупівель, а також за відсутності іншої інформації, яка б свідчила про зворотнє - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Період усунення порушень:
22.10.2021 15:09 - 28.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
22.10.2021 15:09
Запити/Пояснення
Номер:
1313b6508b8d4cd99f034a004157febf
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
05.10.2021 14:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуг - ДБН А.2.2-3:2014. Поточний ремонт будівлі «Склад» інв. №1123/1 РВ ВП СГ (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-08-002006-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8b3d26fca5ff421e955268dc79fc4c2d
Назва:
ПОЯСНЕННЯ членів тендерного комітету ВП «Складське господарство» на запит ДАСУ №UA-M-2021-10-04-000019 від 04.10.2021 по відкритих торгах № UA-2021-07-08-002006-a
Дата опублікування:
07.10.2021 15:56
Опис:
На Ваш запит № UA-M-2021-10-04-000019, який надійшов 04 жовтня 2021 року, члени тендерного комітету ВП «Складське господарство» надають наступні пояснення.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі" є максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до виробничих та організаційно-розпорядчих документів Замовника, з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, на підставі отриманих комерційних пропозицій потенційних постачальників.
Для визначення очікуваної вартості закупівлі послуги по відкритих торгах № UA-2021-07-08-002006-a на тему: «ДБН А.2.2-3:2014. Поточний ремонт будівлі «Склад» інв. №1123/1 РВ ВП СГ» було розроблено кошторисну документацію, у відповідності до чинних в Україні нормативних документів, а саме:
- ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (з доповненнями та змінами) Правила визначення вартості будівництва;
- ДСТУ Б Д.2.2-9:2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Металеві конструкції (Збірник 9)
- ДСТУ Б Д.2.2-13:2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Захист будівельних конструкцій та устаткування від корозії (Збірник 13)
- ДСТУ Б Д.2.2-11:2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Підлоги (Збірник 11)
- ДСТУ Б Д.2.2-12:2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Покрівлі (Збірник 12)
- ДСТУ Б Д.2.2-15:2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Оздоблювальні роботи (Збірник 15)
- ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Дахи, Покрівлі (Збірник 8)
- ДСТУ Б Д.2.4-12:2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Малярні роботи (Збірник 12)
- ДСТУ Б Д.2.4-19:2014 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Ізоляційні роботи (Збірник 19)
- ДСТУ Б Д.2.4-20:2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Інші ремонтно-будівельні роботи (Збірник 20)
- ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Вказівки щодо застосування
Основою для складання кошторисної документації стала Дефектна відомість №1/20 від 23.11.2020 року, надана Рівненським відділенням ВП «Складське господарство».
Вартість основних матеріалів визначена на основі комерційних пропозицій виробників, дилерів, учасників ринку, аналізу ринкової вартості даних матеріалів, аналізу попередніх закупівель даних матеріалів підрозділами Компанії. Відповідно до цих даних було розроблено Довідку ОВЗ основних матеріалів та використано її при визначенні вартості матеріальних ресурсів у кошторисній документації.
Розмір середньомісячної заробітної плати прийнятий 18000,00 грн. для розряду робіт 3,80 (виходячи із середньомісячної норми робочого часу на 1 працівника в режимі повної зайнятості, установленої органами виконавчої влади, і рівній, при 40-годинному робочому тижню, 166,17 люд. год.), відповідно до Наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» №01-155-н від 05.02.2021 року.
Крім того, для забезпечення належних умов зберігання ТМЦ, безпечних умов праці персоналу, тривалої і безпечної експлуатації будівель та споруд, дотримання вимог нормативно-правових актів з охорони праці та пожежної безпеки, ВП «Складське господарство» було надіслано лист № 45/0-944 від 09.06.2021р. щодо погодження запиту із зазначеним обгрунтуванням виробничої необхідності та супровідними документами по закупівлі послуги «ДБН А.2.2-3:2014. Поточний ремонт будівлі «Склад» інв. №1123/1 РВ ВП СГ» на суму 6 343 592,36 грн. з ПДВ. А листом №01-8721/06-вих від 15.06.2021р. надійшло погодження запиту по даній закупівлі. Щодо розміру бюджетного призначення, то слід відзначити, що джерелом фінансування для закупівлі послуги по відкритих торгах № UA-2021-07-08-002006-a згідно ДБН А.2.2-3:2014. Поточний ремонт будівлі «Склад» інв. №1123/1 РВ ВП СГ (ДК 021-2015: 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) був власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) ДП «НАЕК «Енергоатом».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, надані в Додатку №2 до тендерної документації, складені на підставі та за формою наведеною у наказі ДП «НАЕК «Енергоатом» від 15.04.2020 №294 (зі зміною наказ від 08.05.2020 №338) з дотриманням вимог СОУ НАЕК 005:2021 «Управління поставками (закупівлями) продукції ТЕХНІЧНІ СПЕЦИФІКАЦІЇ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Порядок розроблення, оформлення та погодження. Вимоги до змісту».
Посилання щодо оприлюднення обґрунтувань технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості по відкритих торгах № UA-2021-07-08-002006-a розміщено на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» за посиланням: https://www.energoatom.com.ua/uploads/2021/обгрунт/Обґрунтування технічних та якісних характеристик й очікуваної вартості предмета закупівлі.pdf
Номер:
018aa3e169524d1f9dd87bd8122ed190
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.10.2021 15:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуг - ДБН А.2.2-3:2014. Поточний ремонт будівлі «Склад» інв. №1123/1 РВ ВП СГ (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-08-002006-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Чому тендерним комітетом було допущено до аукціону учасників ТОВ «ДОЦ УБ РАЕС» та ТОВ «Укртехремонт», якщо:
- документи, завантажені учасником ТОВ «ДОЦ УБ РАЕС» на виправлення виявлених невідповідностей, в частині підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, подані не в повному обсязі у відповідності до вимог пункту 6.1. «Технічної специфікації» Додатку 2 тендерної документації (посвідчення про проходження навчання та перевірку знань, допуск до виконання робіт підвищеної небезпеки, проходження медичного огляду), зокрема, відсутнє підтвердження кваліфікації знань, досвіду роботи працівників, зазначених у пунктах 7, 10, 11, 14 «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи» та пункті 13 (у довідці зазначений працівник Єсик Сергій Степанович, а підтверджуючі документи надані на Єсик Юрія Степановича);
- учасником ТОВ «ДОЦ УБ РАЕС» у складі тендерної пропозиції надано інформацію про досвід виконання договору від 22.01.2020 №23 «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку м-н Будівельників 8/1 в м.Вараш, Рівненської області», згідно ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, укладеного з Управлінням містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради, тоді як пунктом 6.1. «Технічної специфікації» Додатку 2 тендерної документації встановлена умова щодо надання інформації про досвід виконання аналогічних робіт на підприємствах енергетичної (промислової) галузі;
- документи, завантажені учасником ТОВ «Укртехремонт» у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, подані не в повному обсязі у відповідності до вимог пункту 6.1. «Технічної специфікації» Додатку 2 тендерної документації (посвідчення про проходження навчання та перевірку знань, допуск до виконання робіт підвищеної небезпеки, проходження медичного огляду), а саме: відсутнє підтвердження кваліфікації знань, досвіду роботи працівників, зазначених у пунктах 3, 6, 13-15, 17, 25, 26, 28 та 31 «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід роботи»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9ca278253d2240b49dc359e0ee576304
Назва:
Додаткові пояснення тендерного комітету ВП «Складське господарство» на запит ДАСУ від 19.10.2021 по відкритих торгах № UA-2021-07-08-002006-a
Дата опублікування:
21.10.2021 10:33
Опис:
Відповідно до ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 5 Закону), а частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Однак, Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом. Учасники ж даної закупівлі не зверталися через ЕСЗ до нас як Замовника шляхом поставлених запитань чи вимог щодо предмета даної закупівлі.
Крім того, частиною 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД визначено, які кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону та вимоги встановлені статтею 17 Закону повинен підтвердити учасник закупівлі. Зокрема, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (-ю) та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі:
5.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
5.1.1 Довідка встановленої форми (Додаток 4 до ТД), підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного виконаного договору, його номеру та дати, загальної суми, предмету, обсягів та інформації про термін виконання, разом з найменуванням суб’єкта, з яким було укладено такий договір, його адресою та контактними телефонами.
5.2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази:
5.2.1. Довідка (складена в довільній формі) підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази.
5.3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід:
5.3.1. Довідка (складена в довільній формі) підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання) про чисельність та склад працюючих з підтвердженням їх відповідної кваліфікації знань, та досвіду роботи.
Зокрема, що стосується поставлених Вами запитань, то слід зазначити наступне.
Питання 1.
ТОВ «ДОЦ УБ РАЕС» надав довідку про наявність всіх працівників на підприємстві, в тому числі і працівників, що мають кваліфікацію та досвід надання послуг, що потребують виконання згідно даної закупівлі. Одночасно, у разі визнання переможцем ТОВ «ДОЦ УБ РАЕС», згідно Додатку 3 до ТД (проєкту договору) «п.6.3.4. До прибуття працівників для надання послуг на відділення ВП СГ надати Замовнику список персоналу, в якому вказується прізвище, ім’я, по-батькові, професія, група з електробезпеки, дата проходження медогляду, дата перевірки знань з охорони праці, пожежної безпеки. Пройти у відділенні ВП СГ вступний інструктаж з охорони праці, пожежної безпеки, безпечним маршрутам переміщення по території відділення ВП СГ, виконувати їх згідно Закону України "Про охорону праці"(ст.№14) і нести відповідальність за виконання своїм персоналом вимог охорони праці, пожежної безпеки, за допуск персоналу до виконання робіт підвищеної небезпеки. Працівники Виконавця повинні мати при собі посвідчення про перевірку знань з ОП, ПТЕ, ППБ. Забезпечити наявність та використання працівниками Виконавця спецодягу, спецвзуття та інших ЗІЗ під час надання послуг.», повинен бути наданий конкретний список працівників для надання даного виду послуг. Отже, виходячи з вищенаведеного, дана довідка була прийнята в складі пропозиції ТОВ «ДОЦ УБ РАЕС» на підтвердження кваліфікаційної вимоги - п. 5.3. ч. 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД по даній закупівлі, не дивлячись на можливу описку, щодо Єсика Юрія Степановича.
Питання 2.
Згідно ст. 55 ГК України, під поняттям суб'єкта господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством. Зокрема, до суб'єктів господарювання відносяться господарські організації - юридичні особи, створені відповідно до Цивільного кодексу України, державні, комунальні та інші підприємства, створені відповідно до цього Кодексу, а також інші юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані в установленому законом порядку.
Тобто, суб’єктами господарювання можуть бути як юридичні особи засновані на державній, комунальній чи приватній формі власності.
Управління містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради як юридична особа заснована на комунальній формі власності є структурним підрозділом органу місцевого самоврядування, яке реалізує повноваження виконавчих органів в галузі містобудування, архітектури, а також капітального будівництва.
Поняття «будівництво» є однією із секцій промислової галузі.
Так як, технологія виконання ремонту покрівлі, що вказана в технічній специфікації в складі ТД, повинна бути дотримана, незалежно від того чи належить об’єкт до підприємств енергетичної (промислової) галузі чи це об’єкти соціальної сфери (житлові будівлі), то тендерним комітетом ВП «Складське господарство» було прийнято довідку про досвід виконання робіт під час розгляду пропозиції ТОВ «ДОЦ УБ РАЕС» на підтвердження кваліфікаційної вимоги - п. 5.1. ч. 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД по даній закупівлі.
Питання 3.
ТОВ «Укртехремонт» надав довідку про наявність всіх працівників на підприємстві, в тому числі і працівників, що мають кваліфікацію та досвід надання послуг, що потребують виконання згідно даної закупівлі. Одночасно, у разі визнання переможцем ТОВ «Укртехремонт», згідно Додатку 3 до ТД (проєкту договору) «п.6.3.4. До прибуття працівників для надання послуг на відділення ВП СГ надати Замовнику список персоналу, в якому вказується прізвище, ім’я, по-батькові, професія, група з електробезпеки, дата проходження медогляду, дата перевірки знань з охорони праці, пожежної безпеки. Пройти у відділенні ВП СГ вступний інструктаж з охорони праці, пожежної безпеки, безпечним маршрутам переміщення по території відділення ВП СГ, виконувати їх згідно Закону України "Про охорону праці"(ст.№14) і нести відповідальність за виконання своїм персоналом вимог охорони праці, пожежної безпеки, за допуск персоналу до виконання робіт підвищеної небезпеки. Працівники Виконавця повинні мати при собі посвідчення про перевірку знань з ОП, ПТЕ, ППБ. Забезпечити наявність та використання працівниками Виконавця спецодягу, спецвзуття та інших ЗІЗ під час надання послуг.», повинен бути наданий конкретний список працівників для надання даного виду послуг.
Виходячи з вищенаведеного, дана довідка була прийнята в складі пропозиції ТОВ «Укртехремонт» на підтвердження кваліфікаційної вимоги - п. 5.3. ч. 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД по даній закупівлі.
Отже, тендерний комітет ВП «Складське господарство» як замовник торгів № UA-2021-07-08-002006-a вважає, що жодних прав учасників торгів не порушив, адже нами було дотримано принципи здійснення публічних закупівель та не дискриміновано жодного з учасників.