-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з висадки саджанців листяних кущів в закладах освіти Довгинцівського району
Завершена
228 530.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 142.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 142.65 UAH
Номер:
69fec2fd620a43ad8ba1af455e74ca5f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-17-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.12.2021 00:00
Період моніторингу:
17.12.2021 14:41 - 13.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
17.12.2021 № 625
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.12.2021 № 625
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2021-07-08-000930-с 08.07.2021 Відділ освіти виконкому Довгінцевської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 04544501) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2,5,10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ, (далі Відділ освіти, Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2021-07-08-000538-c, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника - переможця ФОП "САВЧУК ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА", протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.07.2021 № 27 та від 09.08.2021 № 39, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.07.2021, Договір про надання послуг за державні кошти від 09.08.2021 № 143 (далі Договір № 143), Додаткову угоду від 09.08.2021 № 1 до Договору № 143, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 06.01.2022 через електронну систему закупівель.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що у пункті третьому розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовником зазначено, що умови, визначені у проекті договору, можуть бути конкретизовані (доповнені) при підписанні Договору з переможцем процедури закупівлі. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Згідно з частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості доповнення або корегування умов договору на стадії підписання суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
12.01.2022 10:26 - 27.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.01.2022 10:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до умов тендерної документації, а саме п.3.1. Розділу 6 зазначено: Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі; Разом з тендерною документацією замовником подається Проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Зміна умов договору про закупівлю здійснюється у порядку визначеному статтею 41 Закону та умовами цієї Документації.
Умови, визначені у проекті Договору, можуть бути конкретизовані (доповненні) при підписанні Договору з переможцем процедури закупівлі. Під конкретизацією (доповненнями) розуміються уточнення умов, що не змінюють змісту.
Норми Закону №922-VIII (зі змінами), ні тендерна документація не містять вимог щодо повної тотожності текстів проекту договору про закупівлю, який укладається з переможцем процедури закупівлі, та укладеного договору.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону №№922-VIII договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
Також за приписами статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов`язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов`язкові умови договору відповідно до законодавства.
Частиною шостою статті 33 Закону №922-VIII, зокрема, визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону №922-VIII умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов`язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Договір про надання послуг за державні кошти від 09.08.2021 № 143 з ФОП «САВЧУК ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА» укладено відповідно до проекту договору без конкретизації (доповнення) . Таким чином, Замовником не було порушено вимоги частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону.
В подальшому Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію та відкоректовано пункт 3.1. з урахуванням вимог Держаудитслужби.
Начальником відділу освіти Завалій Ю.С. було проведено бесіду з Уповноваженою особою Корчевською Т.В. щодо недопущення подібних випадків у подальшому.
Уповноважена особа Корчевська Т.В.
Дата публікації звіту:
12.01.2022 15:45
Запити/Пояснення
Номер:
5d7ea52bd20d4c6a8a601d4b5a69aa08
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.01.2022 16:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з висадки саджанців листяних кущів в закладах освіти Довгинцівського району» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-08-000930-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
533e0e752c4641699a60894e7cdd5ee1
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
06.01.2022 13:10
Опис:
1.На ваш запит надаємо пояснення щодо розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Планові призначення на здійснення видатків по ТПКВКМБ 0618340 «Природоохоронні заходи за рахунок цільових фондів» затверджені кошторисом на 2021 рік від 24.02.2021 та згідно Рішення міської ради від 24.02.2021 №238 надані додаткові планові асигнування в сумі 553 530,00 грн.
22.02.2021 на сайті Прозорро було оприлюднено закупівлю Послуги з висадки саджанців хвойних та листяних дерев та кущів в закладах освіти Довгинцівського району з очікуваною вартістю – 553 530,00 грн, ID UA-2021-02-22-004152-b. В результаті торгів було укладено договір на 325 000,00грн. Таким чином, було зекономлено кошти у розмірі 228 530,00 грн в результаті проведення процедури закупівлі. На зекономлені кошти Відділом освіти було оголошено 08.07.2021 нову закупівлю на Послуги з висадки саджанців хвойних та листяних дерев та кущів в закладах освіти Довгинцівського району з очікуваною вартістю 228 530,00 грн.
Для визначення очікуваною вартості Відділом освіти було зроблено запит цінових пропозицій, та отримано комерційні пропозиції, відповідно до яких визначалась вартість та кількість предмета закупівлі.
Технічні характеристики предмету закупівлі визначалися з урахуванням вимог Наказу МОЗ від 25.09.2020 №2205 «Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти».
2. Щодо оприлюднення обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат очікуваної вартості предмету закупівлі пояснюю. Відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 року №1266 «Про внесення змін до Постанови КМУ від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710, було внесено зміни до п.3 Постанови №710, а саме: «З метою ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Постанова КМУ від 16.12.2020 року №1266 набрала чинності з 19.12.2020. Тож, саме з 19.12.2020 року Замовники зобов’язані розміщувати «обгрунтування» на власному Web-сайті. Так як у Відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради немає власного Web-сайту, тому згідно листа Департаменту освіти і науки криворізької міської ради від 22.01.2021 №23 (сканкопія додається) оприлюднення обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відбувається на Порталі Криворізький ресурсний центр в підрозділі "Обгрунтування процедур закупівель, саме з 22.01.2021 року. Так як у Відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради немає власного Web-сайту, тому своєчасно опублікувати обгрунтовання не було технічної можливості. Надаємо посилання на сторінку Криворізького ресурсного центру, підрозділ «Обгрунтування процедур закупівель»: https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/purchases/customer/13765/6.html для перегляду оприлюднення обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат очікуваної вартості предмету закупівлі - всі обгрунтування по процедурам відкриті торги та переговорним процедурам формуються протягом 5 днів.