• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція елементів благоустрою майнового комплексу НК «Експоцентр України» з відновленням частини пішохідно- транспортної зони за адресою: м.Київ, проспект Академіка Глушкова 1 (код 45450000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)

Завершена

44 748 908.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 447 489.08 UAH
Номер: ed453a0a7be6466e88e5bed0f8ad917f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-10-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.11.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.11.2021 16:52 - 02.12.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.11.2021 № 384 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 37 UA-2021-07-07-010092-c 07.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, osypova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інжинірингова компанія Планета Буд», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного комплексу «Експоцентр України» на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою (протокол від 07.07.2021 № 2), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія Планета Буд» (далі – ТОВ «Інжинірингова компанія Планета Буд»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 30.07.2021 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2021, договір від 11.08.2021 № 321 (далі – Договір), додаткову угоду від 29.10.2021 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 29.10.2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 15.11.2021.
Період усунення порушень: 03.12.2021 16:32 - 09.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.12.2021 16:32

Запити/Пояснення