-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини вул. Щепової (від вул. Під Голоском у напрямку до вул. На Нивах) в м. Львові
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (детальніше в Тендерній документації). Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено в п. 2 та п.3 Розділу 3 ТД. Роботи по даному об'єкті планується виконувати в період з 2021 по 2023 рік за умови виділення фінансування Замовнику у наступних бюджетних періодах.
Завершена
16 081 837.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80 410.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 80 410.00 UAH
Номер:
23a2bb53e1c2458cbb14244e6b4d9910
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-29-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.11.2021 00:00
Період моніторингу:
30.11.2021 10:00 - 22.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 № 683
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2021 № 683
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2021-07-07-002983-a 07.07.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини дев'ятої статті 26, частини одинадцятої та частини шістнадцятої статті 29, пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16.12.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 07.07.21 №1/51/21 (далі-ТД), реєстр пропозицій від 23.07.2021, тендерну пропозицію ПП Рома
(далі-Переможець), протокол розкриття, протокол розгляду від 06.08.2021
№ 4/51/21, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір 06.08.2021, договір від 20.08.2021 № 208/Т/21, додаткову угоду від 04.10.2021 № 1, пояснення Замовника від 03.12.2021.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ ТД учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) наступними інформацією та документами; зокрема:
1. довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (-их)* за предметом закупівлі договору (-ів) та її документальним підтвердженням згідно форми, зазначеної в ТД.
2. скан-копiєю (-ми) позитивного листа (-ів) відгука (-ів) контрагента (-ів) (за наданим ( -и) аналогічним (-и) договором (-ами)), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору.
Однак в складі пропозиції Переможця не надано довідку та позитивний лист відгук, чим не дотримано вимогу пункту 5 розділу ІІІ ТД.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим пунктом першим статті 16 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП Рома як таку, що не відповідає встановленим пунктом першим статті 16 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а уклав з ним договір від 20.08.2021 № 208/Т/21 на загальну суму 13 386 508,80 грн.
Таким чином, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах, наданих Переможцем на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону
№ 922-VIII, та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону
№ 922-VIII та частини дев'ятої статті 26 Закону № 922-VIII.
Вищевказане призвело до порушення частини 11 статті 29
Закону № 922-VIII, відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень:
17.12.2021 08:59 - 05.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2021 08:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку від 17.12.2021 № UA-M-2021-11-29-000008
Детально розглянувши висновок від 17.12.12021 UA-M-2021-11-29-000008 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-07-002983-а, проведеного Державною аудиторською службою України Північного офісу Держаудитслужби, повідомляємо наступне.
За результатами моніторингу, проведеного провідним державним аудитором Обмоклим Антоном Сергійовичом, складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-07-002983-а, затверджений начальником Північного офісу Держаудитслужби Карабановим Олександром Вікторовичем, в якому зазначено, що під час проведення моніторингу виявлені порушення – встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам Тендерної документації, а саме:
«Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ ТД учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) наступними інформацією та документами; зокрема:
1. довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (-их)* за предметом закупівлі договору (-ів) та її документальним підтвердженням згідно форми, зазначеної в ТД.
2. скан-копiєю (-ми) позитивного листа (-ів) відгука (-ів) контрагента (-ів) (за наданим ( -и) аналогічним (-и) договором (-ами)), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору.
Однак в складі пропозиції Переможця не надано довідку та позитивний лист відгук, чим не дотримано вимогу пункту 5 розділу ІІІ ТД.»
Слід зазначити що вказані у висновку зауваження є неправомірними, надуманими та такими що не відповідають дійсності, з огляду на таке.
Вимогами пп.1 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено «відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно з умовами та вимогами Додатку № 1 до тендерної документації.»
Пунктом 3 Додатку №1 до Тендерної документації Замовником встановлено, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) наступними інформацією та документами, зокрема:
1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (-их)* за предметом закупівлі договору (-ів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми.
2. Скан-копiєю (-ми) позитивного листа (-ів) відгука (-ів) контрагента (-ів) (за наданим ( -и) аналогічним (-и) договором (-ами)), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору.
На виконання вищевказаних вимог учасник Приватне підприємство «РОМА» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 21.07.2021 №138 про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Дана довідка міститься у файлі з назвою «Кваліфікаційні критерії.pdf» (експортований 21-07-2021, 14:49:15) аркуш №13 цього файлу, даний файл є публічним та у вільному доступі.
Також у складі тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство «РОМА» міститься скан-копія листа-відгука від 16.07.2021 вих. №02-09/1448, виданого міським головою Жовківської міської ради Львівського району Львівської області, який містить відомості про позитивні відгуки щодо виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та посилання на номер, дату та предмет укладеного договору. Даний лист міститься у файлі з назвою «Лист відгук по договору 28.pdf» (експортований 21-07-2021, 14:49:15), даний файл є публічним та у вільному доступі.
З огляду на викладене, Замовник не погоджується із висновком від 17.12.2021 UA-M-2021-11-29-000008 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-07-07-002983-а, оскільки порушень у діях Замовника не вбачаємо, а зазначені у висновку порушення є неправомірними, надуманими та такими що не відповідають дійсності.
З огляду на викладене, відсутні законні підстави для розірвання договору за результатами процедури закупівлі ID: UA-2021-07-07-002983-а, оскільки порушень у діях Замовника не вбачаємо.
Дата публікації звіту:
17.12.2021 15:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
21.12.2021 10:46
Запити/Пояснення
Номер:
012e4b21e3e74eaebc467d34fd477da3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.12.2021 11:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по капітальному ремонту частини вул. Щепової (від вул. Під Голоском у напрямку до вул. На Нивах) в м. Львові (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-24-007290-c, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
950e7ede74784defaf30413668378cab
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
03.12.2021 15:49
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
з приводу визначення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості на процедуру закупівлі закупівлі «Капітальний ремонт частини вул. Щепової (від вул. Під Голоском у напрямку до вул. На Нивах) в м. Львові» (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація) (оголошення № UA-2021-07-07-002983-a)
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» головні розпорядники бюджетних коштів повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до ч. 1 ст. 877 Цивільного кодексу України підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт.
Під час розроблення тендерної документації та визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, проводилось у відповідності до розробленої генеральним проектувальником та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт частини вул. Щепової (від вул. Під Голоском у напрямку до вул. На Нивах) в м. Львові», яка пройшла експертизу експертною організацією.
Очікувана вартість закупівлі розраховувалась Замовником відповідно до ціни, визначеної проектно-кошторисною документацією по об’єкту «Капітальний ремонт частини вул. Щепової (від вул. Під Голоском у напрямку до вул. На Нивах) в м. Львові», яка пройшла експертизу експертною організацією. Бюджетні призначення визначено в ухвалі Львівської міської ради від 20.05.2021 №748 «Про внесення змін до розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2021 рік».
Додатково повідомляємо, що роботи по даному об'єкті планується виконувати в період з 2021 по 2023 рік за умови виділення фінансування Замовнику у наступних бюджетних періодах.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі до даної процедури закупівлі - https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/shevchenkivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/19264/download?cf_id=36.
Номер:
52a3cc402c174f9489ac7514262fd7e2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.12.2021 15:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по капітальному ремонту частини вул. Щепової (від вул. Під Голоском у напрямку до вул. На Нивах) в м. Львові (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-07-002983-a) Північним офісом Держаудитслужби опубліковано запит про надання пояснення від 02.12.2021, в якому допущено механічну помилку, у зв`язку з чим запит викласти у наступній редакції :
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7b79a626da964d13a2dcd172df9ce7c0
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
03.12.2021 15:50
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
з приводу визначення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості на процедуру закупівлі закупівлі «Капітальний ремонт частини вул. Щепової (від вул. Під Голоском у напрямку до вул. На Нивах) в м. Львові» (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація) (оголошення № UA-2021-07-07-002983-a)
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» головні розпорядники бюджетних коштів повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до ч. 1 ст. 877 Цивільного кодексу України підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт.
Під час розроблення тендерної документації та визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, проводилось у відповідності до розробленої генеральним проектувальником та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт частини вул. Щепової (від вул. Під Голоском у напрямку до вул. На Нивах) в м. Львові», яка пройшла експертизу експертною організацією.
Очікувана вартість закупівлі розраховувалась Замовником відповідно до ціни, визначеної проектно-кошторисною документацією по об’єкту «Капітальний ремонт частини вул. Щепової (від вул. Під Голоском у напрямку до вул. На Нивах) в м. Львові», яка пройшла експертизу експертною організацією. Бюджетні призначення визначено в ухвалі Львівської міської ради від 20.05.2021 №748 «Про внесення змін до розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2021 рік».
Додатково повідомляємо, що роботи по даному об'єкті планується виконувати в період з 2021 по 2023 рік за умови виділення фінансування Замовнику у наступних бюджетних періодах.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі до даної процедури закупівлі - https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/shevchenkivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/19264/download?cf_id=36.