-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт гідротехнічних споруд для живлення міського озера та благоустрій прилеглої території в м. Івано-Франківську
Завершена
4 861 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Номер:
e2f889639124483598ce12a2229eefab
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-20-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2022 00:00
Період моніторингу:
20.05.2022 14:04 - 11.06.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.05.2022 № 7-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 19.05.2022 № 7-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-07-07-003398-b від 07.07.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 07.07.2021 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СТАРТГРУП»; повідомлення про намір укласти договір від 27.07.2021; договір від 11.08.2021 №21/21; додаткова угода №1 від 30.09.2021, пояснення Замовника від 23.05.2022 та від 26.05.2022.
Період усунення порушень:
31.05.2022 12:47 - 04.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.05.2022 12:47
Запити/Пояснення
Номер:
341f26a63e4d49cabdda26699c7e958f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2022 11:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт гідротехнічних споруд для живлення міського озера та благоустрій прилеглої території в м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-07-003398-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22 лютого 2022 року № 113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
06095267fdf148b6bae54d17a0561a11
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
23.05.2022 15:46
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за посиланням: https://www.mvk.if.ua/obgrzak/54180
Номер:
21c0c1b322e246f180c1c2577a591dfa
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.05.2022 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт гідротехнічних споруд для живлення міського озера та благоустрій прилеглої території в м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-07-003398-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22 лютого 2022 року № 113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до умов тендерної документації та договору №21-21 від11.08.2021 (Додаткова угода 1 від 30.09.2021) термін виконання робі по 31.12.2021 включно. Чи вносилися зміни до договору №21-21 від 11.08.2021 щодо терміну виконання робіт (дії договору) та на яку суму виконанні роботи?
Якщо вносилися відповідні зміни прошу надати підтверджуючі документи.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a653126f38af4e0ab171eb116ff6b41d
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
26.05.2022 11:04
Опис:
П.17.1 договору 21-21 від 11.08.2021 року передбачено: «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його уповноваженими представниками обох Сторін та діє до моменту його повного виконання».
У 2022 році додаткова угода не укладалася у зв'язку із відсутністю для Замовника бюджетних призначень на оплату за виконання робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт гідротехнічних споруд для живлення міського озера та благоустрій прилеглої території в м. Івано-Франківську» (UA-2021-07-07-003398-b)
Роботи по об'єкту виконані на суму – 2 292 544,80 грн.