Послуги з капітального ремонту колісотокарного верстату вагонного депо Мудрьона: код ДК 021-2015 :50530000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки".
. Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1(одна) одиниця. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – структурний підрозділ «Вагонне депо Мудрьона» регіональної філії "Придніпровська залізниця" АТ "Українська залізниця", 50069, м. Кривий Ріг, вул. Меркулова, 4Д. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Завершена
6 150 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 750.00 UAH
Період моніторингу:30.09.2021 17:03 - 26.10.2021 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2021 430
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 30.09.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 30.09.2021 № 430
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
15 UA-2021-07-07-003306-b 07.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що Замовником порушено пункт 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082.
За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення пункту сім частини 4 статті 28 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності та повноти надання документів переможцем, вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом не допущення в майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерних пропозицій, питання розгляду своєчасності та повноти надання документів переможцем, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.07.2021 №204, тендерні пропозиції ТОВ «АЙДІА ТЕХ», ТОВ «Дімєт-Україна», Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Імпекс» та ТОВ «УКРАЇНСЬКА ВЕРСТАТОБУДІВНА КОМПАНІЯ» (далі – учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.07.2021, повідомлення про намір укласти договір від 14.09.2021, договір від 01.10.2021 №ПР/В-21475/НЮ, запит на надання пояснення від 05.10.2021, відповідь замовника на пояснення від 08.10.2021 року.
За результатом моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що Замовником порушено пункт 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, а саме: замість кваліфікованого електронного підпису на захищеному носії використано удосконалений електронний підпис на незахищеному носії.
Також, за результатами питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до вимог пункту сім частини 4 статті 28 Закону протокол розкриття тендерних пропозицій повинен містити інформацію про документи, щодо технічного опису предмета закупівлі.
Однак, оприлюднений Замовником протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.07.2021 не містить документи, щодо технічного опису предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту сім частини 4 статті 28 Закону.
Період усунення порушень:26.10.2021 12:10 - 09.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:26.10.2021 12:10
Запити/Пояснення
31278
Номер:f820b8f301ba4e7e8281accccb74186f
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:05.10.2021 14:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:09.10.2021 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
31565
Номер:c8ab95fcb6364e149b4988bca7a83757
Назва: Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з капітального ремонту колісотокарного верстату вагонного депо Мудрьона: код ДК 021-2015 :50530000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-07-003306-b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №12773476), який отримано 05.10.2021 о 14-52, надаються пояснення:
Дата опублікування:08.10.2021 14:27
Автор:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Начальнику відділу контролю у
сфері закупівель Північно- східного
офісу Держаудитслужби в Харківській області
Павлу Костенко
Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з капітального ремонту колісотокарного верстату вагонного депо Мудрьона: код ДК 021-2015 :50530000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-07-003306-b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №12773476), який отримано 05.10.2021 о 14-52, надаються пояснення:
На балансі структурного підрозділу «Вагонне депо Мудрьона» знаходиться колісотокарний верстат КЗТС 1836М.10 зав. № 259, інв. №2580405020275, 1998 року виготовлення, був введений у експлуатацію у 1998 році, напрацював більше 40 тис. годин. Останній капітальний ремонт верстату проводився у 2009 році. Нормативний строк служби колісотокарного верстату КЗТС 1836М.10 15 років (строки корисного використання основних засобів та їх компонентів введені наказом Укрзалізниці №200 від 03.04.2017). Оскільки він був введений у експлуатацію у 1998 році, нормативний строк його експлуатації закінчився ще у 2013 році.
Колісотокарний верстат КЗТС 1836М.10 з лютого місяця 2018 року не працює через багаточисленні поламки вузлів і простоює в очікуванні капітального ремонту.
Керуючись рекомендаціями наказу Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» за №275 від 18.02.2020р.
02.03.2021р. за № 172 був направлений запит цінової пропозиції разом з дефектним актом у додатку до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на зазначений вид робіт.
На дані запити отримали 3(три) комерційні пропозиції, а саме:
- ТОВ «ДОНСНАБТЕХСЕРВИС» 10.03.2021р. за №34 з ціновою пропозицією 6 500 000,00 (шість мільйонів п’ятсот тисяч) грн з ПДВ;
- ТОВ «ІСТОК-АВТОЗАПЧАСТИНА» 11.03.2021р. за № 11/03 з ціновою пропозицією 6 150 000,00 (шість мільйонів сто п’ятдесят тисяч) грн з ПДВ;
- ТОВ «УКРАЇНСЬКА ВЕРСТАТОБУДІВНА КОМПАНІЯ» 11.03.2021р. за №80 з ціновою пропозицією 6 165 000,00 (шість мільйонів сто шістдесят п’ять тисяч) грн з ПДВ.
Найменша цінова пропозиція складала 6 150 000,00 грн з ПДВ, що стало підставою для формування очікуваної вартості предмета закупівлі.
1.Запит на цінову пропозицію
2. Дефектний акт
3. Комерційна пропозиція ТОВ «ДОНСНАБТЕХСЕРВИС»
4. Комерційна пропозиція ТОВ «ІСТОК-АВТОЗАПЧАСТИНА»
5. Комерційна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКА ВЕРСТАТОБУДІВНА КОМПАНІЯ»
ОБҐРУНТУВАННЯ РОЗМІРУ ВИТРАТ, ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ – оприлюднено на сайті https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak
за №204
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання коштів» (у редакції постанови Кабінету Міністрів від 16 грудня 2020 р. № 1266) надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
Вимоги Тендерної документації Обгрунтування
Технічні характеристики
Колісотокарний верстат моделі 1836М.10, №259, 1998 року випуску.
Одна послуга з капітального ремонту, яка включає в себе:
- несправна станина: напрямні, позастаночне гідророзведення;
- несправна бабка шпиндельна ліва та права: напрямні бабок, отвір шпинделя, гвинти, тріщина корпусу лівої бабки, піноль, підшипники, гідро циліндри пінолі та затиску бабки, гідроапаратура;
- несправні кулачки лівої та правої бабок;
- несправний редуктор головного приводу: відновлення геометрії корпусу та заміна підшипників;
- несправний пульт: напрямні пульта, знос копірів;
- несправний домкрат;
- несправні супорти: напрямні, клини, гідро циліндри, гідророзведення;
- несправна гідравлічна частина: гідро панель, гідростанція, трубопроводи;
несправна електрична частина: трансформатори, реле РПЛ, пускачі, головний ел. двигун, електророзведення по верстату. Згідно розділу 17 СТП 04-001:2015 (Колісні пари вантажних вагонів ПРАВИЛА ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ, РЕМОНТУ ТА ФОРМУВАННЯ) обточування ободів колісних пар є вагомою частиною ремонту вагонів. Обточування виконується на колісотокарних верстатах. Якість виконання обточування напряму залежить від технічного стану верстатів. Враховуючи вищенаведене, з метою дотримання технологічних процесів з ремонту вантажних вагонів та їх вузлів, виконання виробничих завдань структурним підрозділом «Вагонне депо Мудрьона» регіональної філії «Придніпровська залізниця» необхідно провести капітальний ремонт колісотокарного верстату.
Кошти передбачені планом фінансування ремонт основних засобів на 2021 рік за напрямком фінансування «Ремонт основних засобів» по службі вагонного господарства РФ «Придніпровська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Якісні характеристики
Послуги повинні надаватися згідно з експлуатаційним вимогам інструкції виробника. Якість наданих послуг повинна відповідати ГОСТ 7599-82;
ГОСТ 12.2.009-80 Згідно розділу 17 СТП 04-001:2015 (Колісні пари вантажних вагонів ПРАВИЛА ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ, РЕМОНТУ ТА ФОРМУВАННЯ) обточування ободів колісних пар є вагомою частиною ремонту вагонів. Обточування виконується на колісотокарних верстатах. Якість виконання обточування напряму залежить від технічного стану верстатів. Враховуючи вищенаведене, з метою дотримання технологічних процесів з ремонту вантажних вагонів та їх вузлів, виконання виробничих завдань структурним підрозділом «Вагонне депо Мудрьона» регіональної філії «Придніпровська залізниця» необхідно провести капітальний ремонт колісотокарного верстату.
Кошти передбачені планом фінансування ремонт основних засобів на 2021 рік за напрямком фінансування «Ремонт основних засобів» по службі вагонного господарства РФ «Придніпровська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Очікувана вартість
6 150 000,00 грн з ПДВ За результатами маркетингового дослідження ринку вартісних показників останньої закупівлі та на виконання вимог наказу від 26.02.2016р. №107Ц з урахуванням наказу МЕ від 18.02.2020 р. №275
Голова тендерного комітету О.Г. Поляков
Назва:Стосовно висновку від 26.10.2021 року у межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з капітального ремонту колісотокарного верстату вагонного депо Мудрьона: код ДК 021-2015 :50530000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-07-003306-b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №12773476), який отримано 26.10.2021 о 12-10, надаються аргументовані заперечення до висновку:
Дата опублікування:02.11.2021 15:17
Автор:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Стосовно висновку від 26.10.2021 року у межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з капітального ремонту колісотокарного верстату вагонного депо Мудрьона: код ДК 021-2015 :50530000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-07-003306-b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №12773476), який отримано 26.10.2021 о 12-10, надаються аргументовані заперечення до висновку:
Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Північно- східного офісу Держаудитслужби в Харківській області
Павлу Костенко
1. Стосовно порушення пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, а саме: замість кваліфікованого електронного підпису на захищеному носії використано удосконалений електронний підпис на незахищеному носії.
Згідно пп. 23 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» надано визначення кваліфікованого електронного підпису (далі за текстом КЕП), а саме – КЕП це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 передбачена умова накладання кваліфікованого електронного підпису посадової особи, при цьому положення п.1 Постанови КМУ від 03 березня 2020р. №193 регламентують, що експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України Про електронні довірчі послуги щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року.
Підпунктом 1 п. 3 Постанови КМУ від 03 березня 2020 року за №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» встановлено, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім:
1) використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток для реалізації органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб`єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов`язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону:
2) використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом;
3) застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів);
4) використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об`єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов`язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем;
5) вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом.
Підпунктом 3 п. З вищезазначеної Постанови зазначено, що результати надання електронних довірчих послуг, пов`язаних із створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, визнаються органами державної влади, органами місцевого самоврядування, а також іншими особами, які надають електронні публічні (зокрема адміністративні) послуги, та користувачами електронних довірчих послуг.
Тобто, Замовники можуть використовувати удосконалені електроні підписи для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток.
2. Стосовно питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до вимог пункту 7 частини 4 статті 28 Закону протокол розкриття тендерних пропозицій повинен містити інформацію про документи, щодо технічного опису предмета закупівлі.
На запит до уповноваженого органу з питань закупівель за адміністрування електронної системи закупівель ДП «Прозорро» - електронної системи публічних закупівель, розробленої відповідно до Технічного завдання, погодженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, та авторизованого електронного майданчика SmartTender.biz отримано наступні відповіді:
1) Представник ДП «Прозорро» Ірина Бреус - що відповідно до ч. 3 ст. 28 Закону протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Відповідно, Замовник не має технічної можливості впливати на зміст такого протоколу. Скріншот відповіді додається
2) Директор ТОВ «Смарттендер» Сагун С.С. – лист від 29.10.2021 №874, який додається окремим файлом, що можливість внесення у форму «Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій», який формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій, інформації та документів, які містять технічний опис предмета закупівлі буде реалізовано після розроблення даного функціоналу ДП «Прозорро».
Таким чином враховуючі вищенаведене, Замовником норми Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 із змінами) не порушені.
Голова тендерного комітету Олександр ПОЛЯКОВ