-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Капітальний ремонт будівлі Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Помічнянської міської ради Кіровоградської області» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
4 674 980.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 374.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 374.90 UAH
Номер:
9a58ed23655d4cc5a39109ca37809691
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-20-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2022 00:00
Період моніторингу:
20.05.2022 14:04 - 11.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.05.2022 № 7-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 19.05.2022 № 7-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-07-07-004104-c від 07.07.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Під час проведення моніторингу закупівлі Замовником не надано інформації, документів чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушення законодавства у сфері закупівель при наданні інформації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік відділу освіти виконавчого комітету Помічнянської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника №29 від 07.07.2021 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію приватного підприємства «ЕСКАЛІБУР-3000»; повідомлення про намір укласти договір від 29.07.2021; договір від 18.08.2021 №244; додаткова угода №1 від 28.12.2021.
Замовнику через електронну систему закупівель надіслано 23.05.2022 запит Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області щодо розміщення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик та визначено очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами). Однак, станом на 31.05.2022 або на шостий робочий день Замовником не надано відповідні пояснення, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
31.05.2022 12:45 - 16.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.05.2022 12:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2022-05-20-000003 закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Капітальний ремонт будівлі Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Помічнянської міської ради Кіровоградської області» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, замовником здійснено заходи, направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 3 Порядку № 1082, пункту 4-1 Постанови № 710, а саме оголошено попередження уповноваженій особі Шаповал Вікторії Валеріївні щодо недопущення у подальшому будь-яких порушень в сфері публічних закупівель. Крім того, уповноважену особу пройшла навчання/підвищення кваліфікації 2-х денне з питань публічних закупівель від Академії Радник та онлайн-курс з публічних закупівель. Курси розроблені Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Мінекономіки разом з проектом ЄС «Підтримка реформ публічних закупівель в Україні. Сертифікати проходження додаються. В подальшому Замовник зобов’язується діяти виключно на підставі Законів та інших вимог діючого законодавства України з дотриманням основних принципів публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
06.07.2023 17:25
Запити/Пояснення
Номер:
5c6683db263a48ca8d379a09b1b3f915
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2022 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Капітальний ремонт будівлі Помічнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Помічнянської міської ради Кіровоградської області» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-07-004104-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22 лютого 2022 року № 113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dc97a2b8f1444358990e2cad888e6ddb
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.06.2022 08:47
Опис:
Доброго дня !Розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик даної закупівлі здійснено на підставі проектно - кошторисної документації.
Інформацію не надано вчасно в зв'язку з основною щорічною відпусткою згідно наказу №14-вп від 07.04.2022 року