• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. з добудовою навчального корпусу та спортивного залу в с. Красноїлля Верховинського району Івано-Франківської області. Коригування кошторису (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)

Завершена

60 618 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 606 189.00 UAH
Номер: 7e24ebb025b34e8c873007ba278b3857
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-15-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.09.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 15.09.2021 11:32 - 07.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 15.09.2021 № 571 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15.09.2021 №571 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-07-07-000481-b 07.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 6 частини першої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів передбачених частиною 1 статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 20 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), протокол від 08.09.2021, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 4 ТД Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: службова (посадова) особа учасника процедури закупiвлi, яка пiдписала тендерну пропозицiю, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивiв (зокрема, пов'язаний з хабарництвом, шахрайством, та вiдмиванням коштів, судимiсть з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, тоді як згідно пункту 6 частини першої статті 17 Закону зазначено, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Таким чином, Замовником допущено порушення норм, встановлених пунктом 6 частини першої статті 17 Закону. Слід зазначити, що у підпункті 3.1 пункту 3 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозицiї у формi електронної банкiвської гарантiї (банкiвської гарантiї, оформленої вiдповiдно до вимог постанови Правлiння Нацiонального банку України вiд 15.12.2004 №639, та вимог наказу Уповноваженим органом (Мiнекономiки) вiд 14.12.2020 №2628 (Додаток l0) iз зобов'язанням банку у разi виникнення обставин, передбачених пiдпунктом 4.2, пункту 4 цього ж Роздiлу, вiдшкодувати на рахунок Управлiння капiтального будівництва в Iвано-Франкiвськiй областi кошти у cyмi забезпечення тендерної пропозицiї, визначенiй в пiдпунктi 3.3 пункту 3 цього розлiлу, тоді як пiдпункт 4.2, пункт 4 у цьому ж роздiлі відсутній. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 20.09.2021 11:13 - 05.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 20.09.2021 11:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо про вжиття заходів, а саме врахування зазначеної у висновку інформації при проведенні нових тендерних процедур
Дата публікації звіту: 27.09.2021 16:48