• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Система рентгенівська діагностична на 2 робочих місця цифрова

1. Найменування замовника*. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЖИЩІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" РЖИЩІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 42637772 3. Місцезнаходження замовника*. 09230, Київська обл., місто Ржищів, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 40 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична на 2 робочих місця цифрова) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 33111800-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. 09230, Україна, Київська обл., м.Ржищів, вул. Соборна,40 – відповідно умов договору. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 310 000,00 грн. (п’ять мільйонів триста десять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.) 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06.08.2021 18:00 11. Умови оплати: 10 (десять) календарних днів. Післяоплата – 100% - відповідно умов договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 06.08.2021 18:00 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 26 550,00 (двадцять шість тисяч п’ятсот п’ятдесят грн. 00 коп.) 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Застосовані критерії оцінки - ціна.

Завершена

5 310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 550.00 UAH
Номер: 0cf6fa1b03d648ba9f385f377699989d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-06-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.12.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 06.12.2021 15:55 - 29.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З № 771 06.12.2021 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2021 №003100-18/14939-2021 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.12.2021 №771 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2021-07-06-002755-a 06.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkog@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону та пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПІКСЕЛМЕД», ПП «АНКОН», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 23 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Ржищівський міський центр первинної медико - санітарної допомоги» Ржищівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ПІКСЕЛМЕД», ПП «АНКОН», вимогу Замовника про усунення невідповідностей, вимогу про усунення порушень, протокол визначення учасника переможцем процедури закупівлі від 08.09.2021 №111, укладений договір про закупівлю від 21.09.2021 №153-09, додаткові угоди від 22.09.2021 та від 24.09.2021 до Договору №153-09 від 21.09.2021. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не зазначено посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Замовник у пункті 1 Додатку №3 до ТД визначив, що переможець торгів повинен надати замовнику наступний документ, а саме: - на підтвердження відсутності підстав п. 5, 12 (фіз. особи/фіз. особи підприємці), п. 6, 12 (юр. особи) ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо відсутності засудження за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку на службову(их) (посадову(вих)) особу(осіб) учасника, яка підписала(ли) тендерну пропозицію або на фізичну особу, яка є учасником (в тому числі фізична особа підприємець), відповідно тендерної пропозиції учасника, надається: - сканований файл (з оригіналу або копії) довідки МВС України (або відповідного уповноваженого органу відповідно до законодавства) або електронного документу або електронного документу відтвореного на папері. Відповідно до пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема: 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації встановлено недотримання вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, тобто фізична/службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за кримінальне правопорушення, а не за злочин.
Період усунення порушень: 23.12.2021 11:51 - 12.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2021 11:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Протокол № 168 УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "РЖИЩІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" РЖИЩІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ м. Київ 28.12.2021 р. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ наказом № 771 від 06.12.2021 розпочала моніторинг закупівлі 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична на 2 робочих місця цифрова) , UA-2021-07-06-002755-a Орган державного фінансового контролю через електронну систему закупівель оприлюднив висновок про результати моніторингу закупівлі 23 грудня 2021, а саме: «Висновок про результати моніторингу закупівлі І. Вступна частина 1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Комунальне некомерційне підприємство " Ржищівський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Ржищівської міської ради, 42637772, Україна, місто Ржищів, вулиця Соборна 40 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Система рентгенівська діагностична на 2 робочих місця цифрова, 5310000 UAH, 33110000-4, ДК021, 1, шт 3. Інформація про оприлюднення: 83b2be94aab04d168a2e2d0849338641, 2021-07-06 4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою 5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 6. Дата початку моніторингу: 6 грудня 2021 ІІ. Констатуюча частина 1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 23 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Ржищівський міський центр первинної медико - санітарної допомоги» Ржищівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ПІКСЕЛМЕД», ПП «АНКОН», вимогу Замовника про усунення невідповідностей, вимогу про усунення порушень, протокол визначення учасника переможцем процедури закупівлі від 08.09.2021 №111, укладений договір про закупівлю від 21.09.2021 №153-09, додаткові угоди від 22.09.2021 та від 24.09.2021 до Договору №153-09 від 21.09.2021. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не зазначено посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Замовник у пункті 1 Додатку №3 до ТД визначив, що переможець торгів повинен надати замовнику наступний документ, а саме: - на підтвердження відсутності підстав п. 5, 12 (фіз. особи/ фіз. особи підприємці), п. 6, 12 (юр. особи) ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо відсутності засудження за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку на службову(их) (посадову(вих)) особу(осіб) учасника, яка підписала(ли) тендерну пропозицію або на фізичну особу, яка є учасником (в тому числі фізична особа підприємець), відповідно тендерної пропозиції учасника, надається: - сканований файл (з оригіналу або копії) довідки МВС України (або відповідного уповноваженого органу відповідно до законодавства) або електронного документу або електронного документу відтвореного на папері. Відповідно до пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема: 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації встановлено недотримання вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, тобто фізична/ службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за кримінальне правопорушення, а не за злочин. 2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону та пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПІКСЕЛМЕД», ПП «АНКОН», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткових угод – порушень не встановлено. 3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.». Вирішили: І) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не зазначено посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація (далі —ТД) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). П. 2.3. розділу І ТД передбачено «Посадова(ві) особа(би) замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками - Уповноважена особа: Гудзь Маргарита Володимирівна, тел. +380457321008, rzhyshchiv.pmsd@gmail.com». Тобто в даному пункті вказано посаду посадової особи замовника а саме: «Уповноважена особа». Зважаючи на викладене фактично порушення відсутні. Проте додатково повідомляємо, що з метою здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому та з метою однакового розуміння Законодавства та повноти інформації, прийнято рішення в майбутньому заповнювати п. 2.3. розділу І ТД в редакції: «Уповноважена особа, економіст Комунального некомерційного підприємства "Ржищівський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Ржищівської міської ради: Гудзь Маргарита Володимирівна, тел. +380457321008, rzhyshchiv.pmsd@gmail.com»». Крім того замовник зобов’язується посилити контроль для недопущення подібних порушень в майбутньому. Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку ч. 9 ст. 8 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині. ІІ) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «Відповідно до пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема: 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації встановлено недотримання вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, тобто фізична/ службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за кримінальне правопорушення, а не за злочин». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація (далі —ТД) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Додатком 3 ТД, зокрема, передбачено посилання на п. 5, 12 (фіз. особи/фіз. особи підприємці), п. 6, 12 (юр. особи) ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» в яких в свою чергу зазначено «була засуджена за кримінальне правопорушення». П. 3 розділу ІІІ ТД передбачає – «3.3. У разі виявлення положень та/або визначень в тендерній документації які не відповідають ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник буде керуватися нормами ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник при проведенні відкритих торгів керується ЗУ «Про публічні закупівлі» та чинним законодавством України. Замовник та учасники керуються нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням умов даної ТД.» Зважаючи на викладене фактично порушення відсутні. Проте додатково повідомляємо, що з метою здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому та з метою однакового розуміння Законодавства та повноти інформації, прийнято рішення в майбутньому заповнювати додаток 3 ТД в редакції: «На підтвердження відсутності підстав п. 5, 12 (фіз. особи/фіз. особи підприємці), п. 6, 12 (юр. особи) ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» на службову(их) (посадову(вих)) особу(осіб) учасника, яка підписала(ли) тендерну пропозицію або на фізичну особу, яка є учасником (в тому числі фізична особа підприємець), відповідно тендерної пропозиції учасника, надається:…..». Крім того замовник зобов’язується посилити контроль для недопущення подібних порушень в майбутньому. Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку ч. 9 ст. 8 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині. Уповноважена особа _________________ Гудзь Маргарита Володимирівна
Дата публікації звіту: 28.12.2021 16:26