-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Славський міський полігон ТПВ, смт.Славське Сколівського району Львівської області.Реконструкція (рекультивація)
Завершена
14 281 302.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 71 406.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 71 406.51 UAH
Номер:
eac99aad8cd34372819c02a6e9ac723a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-02-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2021 00:00
Період моніторингу:
02.12.2021 13:44 - 24.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Херсон
02.12.2021 № 781
Про початок моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-07-06-001906-b.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 02.12.2021.
Начальник управління
Південного офісу Держаудитслужби
в Херсонській області Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710.
За результатами питання аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом розірвання договору про закупівлю з ТОВ «ЮНІБУД ЕНЕРГОСЕРВІС» від 14.09.2021 №01/344 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10.12.2021.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті; розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору та їх оприлюдненя; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції; своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Славської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік; сайт Замовника https://gromada.org.ua/gromada/slavska/news/1638783215/; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену та підписану головою тендерного комітету Замовника (протокол від 05.07.2021 №47); протокол про розкриття тендерних пропозицій від 25.08.2021; протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 16.08.2021 №70 та від 25.08.2021 №74; повідомлення про намір укласти договір під час застосування відкритих торгів від 25.08.2021; договір про закупівлю з ТОВ «ЮНІБУД ЕНЕРГОСЕРВІС» від 14.09.2021 №01/344 (далі – Договір) та додаткову угоду від 07.12.2021 №1/548 до Договору; пояснення Замовника від 07.12.2021, отримані через електронну систему закупівель.
Моніторингом питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що відповідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлена вимога, що документи та дані створюються та подаються учасниками в електронній системі закупівель з обов’язковим підтвердження шляхом накладення КЕП з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
За результатом перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що електронний підпис ТОВ «ЮНІБУД ЕНЕРГОСЕРВІС» має тип підпису – «Удосконалений», тип носія особистого ключа – «Незахищений», та відповідно до умов частини другої статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Таким чином, пропозиція ТОВ «ЮНІБУД ЕНЕРГОСЕРВІС» не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Не відхиливши пропозицію ТОВ «ЮНІБУД ЕНЕРГОСЕРВІС» Замовник порушив вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Крім того, моніторингом питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено, що Замовником з перевищенням терміну п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель UA-2021-07-06-001906-b, на сторінці власного веб-сайту оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Несвоєчасне оприлюднення Замовником вказаного обґрунтування порушує вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710).
Період усунення порушень:
10.12.2021 15:12 - 25.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.12.2021 15:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В частині невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІБУД ЕНЕРГОСЕРВІС» н вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації (накладення УЕП замість КЕП) тендерний комітет зазначає наступне.
Абзацом 8 пункту 1 розділу 3 тендерної документації зазначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". (Тендерна пропозиція учасника повинна бути підтверджена шляхом накладення КЕП).
Учасник ТОВ «ЮНІБУД ЕНЕРГОСЕРВІС» на свою тендерну пропозицію наклав електронний підпис, тип підпису – «Удосконалений».
Тендерний комітет звертає увагу, що пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» № 193 від 03.03.2020 року (зі змінами від внесеними згідно з постановою КМУ № 227 від 17.03.2021) встановлено, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
При проведенні перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що електронний підпис ТОВ «ЮНІБУД ЕНЕРГОСЕРВІС» (тип підпису – «Удосконалений») повністю відповідає вимогам, які встановлені вищезгаданою постановою для удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Таким чином, беручи до уваги відсутність заборони в тендерній документації на використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, рішення по кваліфікації учасника ТОВ «ЮНІБУД ЕНЕРГОСЕРВІС» приймалося з урахуванням положень зазначеної Постанови, яка дозволяє учаснику використовувати згаданий тип електронного підпису.
На предмет порушення замовником вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (в частині строків оприлюднення інформації) тендерний комітет повідомляє наступне.
За положеннями даної норми головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Проте, просимо звернути увагу, що пунктом 4 постанови КМУ від 11.10. 2016 року №710 щодо органів місцевого самоврядування забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель зазначено у вигляді рекомендації, що в свою чергу не в повній мірі узгоджується з положеннями пункту 4-1 даного нормативного документу.
Разом з тим, тендерний комітет повідомляє про те, що в подальшому у своїй діяльності при проведенні закупівель буде застосовувати виключно положення пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710.
Дата публікації звіту:
16.12.2021 11:42
Запити/Пояснення
Номер:
80bb05b7c5274efe97c7c015e24b9d3b
Назва:
запит на пояснення
Дата опублікування:
02.12.2021 15:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція «Славський міський полігон ТПВ, смт.Славське Сколівського району Львівської області. Реконструкція (рекультивація)», що проводила Славська селищна рада (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-07-06-001906-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8155a16fdaea4816956d6b0d6a0c276d
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
07.12.2021 09:29
Опис:
Технічних та якісні характеристики предмета закупівлі було здійснено на підставі проектної документації "Славський міський полігон ТПВ, смт.Славське Сколівського району Львівської області.Реконструкція (рекультивація)", виконаній згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” та інших нормативних документів. Документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний висновок ДП “Західний експертно-технічний центр Держпраці” №923-4695-19/5401 від 18.09.2019 року. Згадана документація затверджена рішенням сесії Славської селищної ради №1143 від 19.09.2019р.
Визначення розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості було здійснено відповідно до вищевказаного експертного висновку ДП “Західний експертно-технічний центр Держпраці” №923-4695-19/5401 від 18.09.2019 року.
Номер:
a5f01df31e5249ccbac511c2dcc22b18
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
07.12.2021 09:38
Опис:
В частині посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), повідомляємо, що запитувана інформація знаходиться за посиланням - "https://gromada.org.ua/gromada/slavska/news/1638783215/"