-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
П'ятник, автозчеп СА-3
Джерело фінансування предмету закупівлі - власні кошти. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 34631000-9.
Завершена
16 662 614.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 83 313.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 83 313.07 UAH
Номер:
777f93c54b5b4494b69995ed98b7f8c5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-07-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.12.2021 00:00
Період моніторингу:
07.12.2021 14:08 - 30.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
07.12.2021 № 774
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.12.2021 № 774
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-07-06-002797-c 06.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філія «СВРЗ» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік за номером
ID: UA-P-2021-06-30-000193-b ; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 06.07.2021 № 1), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: ТОВ «ЛІДЕР», ТОВ «ПРИДНІПРОВСЬКИЙ МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД», ТОВ «КОМПАНІЯ ВІС ГРУП ПЛЮС», протокол розкриття тендерних пропозицій UA-2021-07-06-002797-c, протокол № 4 від 30.08.2021 засідання тендерного комітету про визначення переможця процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір від 30.08.2021, договір поставки № СВРЗ-03-22-21-49/ю від 13.09.2021, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від
За результатами аналізу питання розгляду (підстав відхилення) тендерних пропозицій встановлено, що тендерні пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ ВІС ГРУП ПЛЮС» Замовником відхилені правомірно з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій.
За результатами аукціону по предмету закупівлі «П'ятник, автозчеп СА-3», ДК 021:2015: 34630000 – 2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху, Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ЛІДЕР», пропозиція якого є найбільш економічно вигідна.
Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «ЛІДЕР» укладено договір поставки № СВРЗ-03-22-21-49/ю від 13.09.2021.
Період усунення порушень:
16.12.2021 11:02 - 22.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.12.2021 11:02
Запити/Пояснення
Номер:
056660d9c49d4cedb64c9c8d355d3fc4
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
09.12.2021 13:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «П'ятник, автозчеп СА-3», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-06-002797-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
786721eeb09f4a70bc5cd430ad98ca5d
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
13.12.2021 11:47
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 09.12.2021р. філія «Стрийський вагоноремонтний завод» АТ «Укрзалізниця» повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо оголошення №UA-2021-07-06-002797-c доступно за посиланням https://swrz.com.ua/index.php/uk/pro-nas/zakupivli/informatsiia/34-informatsiia-shchodo-protsedur-zakupivel/year-2021/lypen-2021/258-34630000-2-chastini-zaliznichnikh-abo-tramvajnikh-lokomotiviv-chi-rejkovogo-rukhomogo-skladu.
Додатково, щодо закупівлі згідно оголошення №UA-2021-07-06-002797-c надаємо комерційні пропозиції потенційних постачальників, а саме: ТОВ «ТД «Нікопольський крановий завод» вх. №429 від 07.06.2021р., ТОВ «ЛІДЕР» вх. №431 від 07.06.2021р., ПрАТ «Нововолинський ливарний завод» вх. №430 від 07.06.2021р. на підставі яких було розроблено розрахунок очікуваної вартості.