• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Труби та супутні вироби, відводи, фланці, переходи, шланги, рукава

Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов Тендерної документації.

Завершена

14 889 751.47 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 32.40 UAH
Номер: 3feae4b13a6c413daf8933e0001493db
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-03-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.12.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 03.12.2021 11:31 - 25.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 02.12.2021 № 597 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2021 № 003100-18/14939-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 02.12.2021 № 5 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 30 UA-2021-07-06-000220-а 06.07.2021 Комунальне підприємство виконавчого органу Київради Київської міської державної адміністрації «Київтеплоенерго» (код 40538421) Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, за лотом №1 розірвати договорів від 14.09.2021 №985/Д33-21 шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі Замовник) UA-P-2021-07-06-000097-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції за лотом №1 – Товариства з обмеженою відповідальністю «Р-МК» (далі – ТОВ «Р-МК»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ» (далі – ТОВ «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРПАЙП НІКО ТЬЮБ», (далі – ТОВ «ІНТЕРПАЙП НІКО ТЬЮБ»), за лотом №2 – Товариства з обмеженою відповідальністю «ТД «Стальком» (далі -ТОВ «ТД «СТАЛЬКОМ»). Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ» (далі – ТОВ «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ»), за лотом №1 повідомлення про намір укласти договір від 03.09.2021, договір від 14.09.2021 №985/Д33-21, додаткову угоду від 23.09.2021 №1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель, за лотом №2 повідомлення про намір укласти договір від 03.09.2021, договір від 17.09.2021 №995/Д33-21, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації для підтвердження інформації про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник повинен надати оригінал або копію аналогічного договору, оригінали або копії підтвердних документів які дають змогу упевнитися, що наданий договір виконувався. Допускається надання діючого договору. Моніторингом установлено, що за лотом №1 учасником ТОВ «Інтерпайп Ніко Тьюб» надано копію договору №У612/2007/41 від 29.12.2007, строк дії договору - до 31.12.2008. Згідно зазначеного договору ТОВ «Інтерпайп Україна» іменується надалі «Покупець». Відповідно до частини 1 статті 631 Цивільного кодексу України строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору. Тобто, учасником ТОВ «Інтерпайп Ніко Тьюб» у складі тендерної пропозиції надано копію договору №У612/2007/41 від 29.12.2007, строк дії якого закінчився. При цьому, зазначеним учасником надано додаткову угоду від 02.11.2020 року до договору №У612/2007 від 29.12.2007, згідно з якою ТОВ «Інтерпайп Україна» іменоване в договорі «Комісіонер». Проте, додаткова угода не стосується договору №У612/2007/41 від 29.12.2007, оскільки номер договору та назви сторін не співпадають. Відповідно до статті 654 Цивільного Кодексу України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Копії підтвердних документів (рахунки та накладні) також надані до договору від 29.12.2007 №У612/2007, який відсутній у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника. Таким чином, учасником ТОВ «Інтерпайп Ніко Тьюб» не надано документи, що підтверджують виконання договору №У612/2007/41 від 29.12.2007. Як наслідок, на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону тендерна пропозиція ТОВ «Інтерпайп Ніко Тьюб» підлягала відхиленню. Натомість з ТОВ «Інтерпайп Ніко Тьюб» за лотом №1 укладено договір від 14.09.2021 №985/Д33-21 на суму 6 400 685,00 гривень. Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації за лотом №2 встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерні пропозиції учасників торгів відповідають умовам тендерної документації Замовника, умови договору відповідають умовам тендерної пропозиції переможця. За лотами №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9 Замовником самостійно відмінено торги через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 24.12.2021 11:08 - 13.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 24.12.2021 11:08

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовником оскаржено висновок до суду
Дата публікації: 12.01.2022 10:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник не погоджується з висновком, та надає аргументовані заперечення до висновку у вкладеному файлі.
Дата публікації звіту: 31.12.2021 11:07

Запити/Пояснення