-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Система рентгенівська діагностична С-подібна; Ультразвукова система візуалізації.
Завершена
11 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 18 500.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 18 500.00 UAH
Номер:
2c9aec61f99840979f695eed4b4c71b1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-05-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2021 00:00
Період моніторингу:
05.10.2021 13:13 - 29.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.10.2021 Одеса № 614
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 04.10.2021.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2021 № 614
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2. UA-2021-07-05-010200-c 05.07.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту охорони здоров'я Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.07.2021
№ 1/ПВТ-32/21, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі, подані за лотом 1: товариство з обмеженою відповідальністю «Циммер медізин сістем Україна», товариство з обмеженою відповідальністю «Алконт-сервіс», тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі, подані за лотом 2: товариство з обмеженою відповідальністю «Циммер медізин сістем Україна», товариство з обмеженою відповідальністю «ІМД +», товариство з обмеженою відповідальністю «ІН МЕДІКАЛ», протоколи розгляду тендерних пропозицій, оприлюднені в електронній системі закупівель 20.08.2021, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 01.09.2021, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 21.09.2021 № 33/2021-32 (за лотом 1), договір про закупівлю товарів за державні кошти від 21.09.2021 № 34/2021-32 (за лотом 2), пояснення, отримані 11.10.2021 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
26.10.2021 16:58 - 30.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.10.2021 16:58
Запити/Пояснення
Номер:
af89d2e2c1164ccab6b8e6e2adb04c73
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.10.2021 09:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c27338e0dd5d461c9fda7ced19499895
Назва:
Надання пояснення на запит від 07.10.2021
Дата опублікування:
11.10.2021 16:48
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання пояснень (інформації, документів) від 07.10.2021 в межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична С-подібна; Ультразвукова система візуалізації.)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-05-010200-c повідомляємо наступне.
Департамент охорони здоров’я Дніпропетровської обласної державної адміністрації є головним розпорядником коштів та стосовно зазначеної закупівлі є замовником. При цьому, безпосереднім одержувачем та користувачем є лікарня. Технічні, якісні характеристики та очікувана вартість предмета закупівлі були визначені комунальним підприємством "Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня ДОР" з урахуванням своєї потреби, вимог чинного законодавства, аналізу загальнодоступної інформації щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro») та надані в департамент у складі заявки-клопотання про закупівлю.
Посилання на сторінку веб-сайту Департамента охорони здоров’я Дніпропетровської обласної державної адміністрації, де розміщено інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dozdniprooda.com.ua/site/uk/categorys/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmetiv-zakupivel