-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво водогону в с. Балин по вул. Сонячна, вул. Учительська, вул. Весняна, вул. Першотравнева Дунаєвецького району Хмельницької області
Завершена
11 883 374.34
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 59 416.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 59 416.87 UAH
Номер:
732ebada0a4e44109a0749ff72705d51
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-10-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.12.2021 00:00
Період моніторингу:
10.12.2021 13:21 - 05.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2021 535
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 09.12.2021 № 535
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-07-05-004431-b 05.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу другого, третього пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель,своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі – Закон № 922), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Смотрицької селищної ради Дунаєвецького району Хмельницької області (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету протоколом від 05.07.2021 № 54; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Жмеринський райкомунсервіс» (далі – ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс»); рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» (протокол від 29.07.2021 № 56); тендерну пропозицію акціонерного товариства «Будівельно-монтажне управління по газифікації» (далі – АТ «БМУГ»); рішення тендерного комітету щодо визначення переможця (протокол від 30.07.2021 № 57); повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю робіт від 17.08.2021 № 21/22.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 встановлено, що Замовник у тендерній документації підпунктом 3.5.9 пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» установив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону № 922 у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922.
В ході моніторингу встановлено, що найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено пропозицію ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс», яку Замовником було правомірно відхилено.
Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено пропозицію АТ «БМУГ» з остаточною ціновою пропозицією в сумі 11720000,00 гривень.
Проведеним моніторингом встановлено, що учасником АТ «БМУГ», у складі своєї тендерної пропозиції надано кольорові сканкопії (Довідок, Листів, Листів-згоди, Гарантійні листи, тощо), у яких відсутня інформація щодо наявності реквізитів - дати документів.
При цьому, відповідно до частини ІІ розділу 2 «Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» затверджених наказом Міністерства юстиції України № 1000/5 від 18.06.2015 розміщення реквізитів на бланку повинно відповідати Національному стандарту України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів. ДСТУ 4163-2003», затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55.
Крім того моніторингом встановлено, що на підтвердження кваліфікаційних критеріїв визначених статтею 16 Закону № 922 Замовником у підпункті 3.5.5. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено що, учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції Інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників, яка зокрема повинна містить інформацію про досвід робіт.
Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, де пунктом 3 вказано посаду головного інженера без зазначення загального стажу роботи. Отже, Учасником не надано підтверджуючих документів стосовно наявності досвіду роботи працівника в особі головного інженера, чим не дотримано вимог підпункту 3.5.5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Окрім цього Замовником у підпункті 3.6.3 пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 2 «Технічне завдання» визначено що, учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам.
Так, учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання, машин і механізмів (файл 8 дов. МТБ), у якій відсутня інформація про наявність наступних механізмів: бульдозерів потужністю 59 кВт, 79 кВт, 96 кВт, автогрейдера середнього типу потужність 99 кВт, автогрейдера важкого типу потужність 121 кВт, котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих, масою 8 тонн та 13 тонн використання яких передбачено підсумковою відомістю ресурсів учасника, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 2 «Технічне завдання».
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу другого, третього пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону №922 не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі АТ «БМУГ», як таку, що не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922 та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір
Період усунення порушень:
22.12.2021 10:17 - 11.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2021 10:17
Оскарження висновку в суді
Опис:
Обгрунтовані заперечення (Відповідно до ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі"). Додатково повідомляємо про намір звернутися з позовною заявою до Хмельницького окружного адміністративного суду, щодо скасування Вашого Висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації:
28.12.2021 15:13
Дата відкриття провадження:
21.01.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
560/1078/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]