-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо (М'ясна продукція)
М'ясо (М'ясна продукція) 4 найменування
Завершена
584 349.30
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 950.00 UAH
Номер:
e85783386c2f438d9a83b1edbfdd8667
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-17-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2022 00:00
Період моніторингу:
17.05.2022 09:40 - 08.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.05.2022 №146
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.05.2022 № 146
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн. Опис підстав для здійснення моніторингу 16. UA-2021-07-05-002594-a Публічне акціонерне товариство «Центренерго» Трипільська ТЕС ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (М'ясна продукція), 584 349, 30 грн. Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій,своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Публічного акціонерного товариства "Центренерго" Трипільська ТЕС (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Трипільської теплової електричної станції Публічного акціонерного товариства «Центренерго»від 05.07.2021 року № 487 (далі – ТД), тендерні пропозиції ФОП Кравченка В.О., ТОВ «СЕФТОРГ», ТОВ «РУМИТ» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.07.2021 року, протокол розкриття тендерної пропозиції від 26.07.2021, повідомлення про намір укласти договір від 02.08.2021, договір від 18.08.2021 № 19/2/15 (далі - Договір), пояснення Замовника від 23.05.2022 та від 02.06.2022.
Перевіркою відповідності умов ТД вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до підпункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, зокрема, з порушенням частини 1 статті 16 Закону № 922.
Так, у відповідності до частини 1 статті 16 Закону № 922 Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Однак, на підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям Замовник відповідно до пункту 7 частини 1 розділу ІІІ, Додатку №5 ТД встановив вимогу щодо надання лише довідок в довільній формі про наявність аналогічних договорів, в якій зазначається інформація про досвід виконання аналогічного договору (договорів) із зазначенням предмета договору (договорів), контрагента, адреси та номеру телефонів контрагента та довідки щодо відсутності відносно Учасника судових позовів, вимог стосовно невиконання або неналежного виконання учасником умов договорів та поставку товарів, надання послуг, виконання робіт, чим порушено вимоги частини 1 статті 16 Закону № 922, відповідно до якої Учасники мають документально підтвердити інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Отже, сама по собі довідка, в якій учасники повідомляють про наявність матеріально-технічної бази, працівників чи аналогічних договорів, не може розглядатися як документально підтверджена інформація.
Крім того, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ ТД Замовником зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону № 922, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, зокрема довідку про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції, складену переможцем процедури закупівлі відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації.
Відповідно до пунктів 3, 4 Додатку № 4 до ТД Переможець повинен підтвердити, зокрема, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку або службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Проте, відповідно до пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону № 922 підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема: 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації встановлено недотримання вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону № 922, тобто вимагається інформація про те, що фізична /службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за злочин, а не за кримінальне правопорушення, як визначено пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону № 922.
Отже, в порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922 в ТД Замовника зазначено підстави, встановлені статтею 17 Закону № 922 з недотриманням вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону № 922.
Період усунення порушень:
06.06.2022 14:56 - 22.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2022 14:56
Оскарження висновку в суді
Опис:
Просимо визнати протиправним та скасувати висновок Держаудитслужби щодо закупівлі: М'ясо (М'ясна продукція) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-05-002594-a), оприлюднений в системі електронних закупівель "Прозорро" 17.05.2022 року.
Дата публікації:
21.06.2022 14:15
Дата відкриття провадження:
27.06.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
640/9217/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі: М'ясо (М'ясна продукція) (надалі – Висновок).
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-05-002594-a.
1. Згідно з Висновком: Перевіркою відповідності умов ТД вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до підпункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, зокрема, з порушенням частини 1 статті 16 Закону № 922. Так, у відповідності до частини 1 статті 16 Закону № 922 Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Однак, на підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям Замовник відповідно до пункту 7 частини 1 розділу ІІІ, Додатку №5 ТД встановив вимогу щодо надання лише довідок в довільній формі про наявність аналогічних договорів, в якій зазначається інформація про досвід виконання аналогічного договору (договорів) із зазначенням предмета договору (договорів), контрагента, адреси та номеру телефонів контрагента та довідки щодо відсутності відносно Учасника судових позовів, вимог стосовно невиконання або неналежного виконання учасником умов договорів та поставку товарів, надання послуг, виконання робіт, чим порушено вимоги частини 1 статті 16 Закону № 922, відповідно до якої Учасники мають документально підтвердити інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Отже, сама по собі довідка, в якій учасники повідомляють про наявність матеріально-технічної бази, працівників чи аналогічних договорів, не може розглядатися як документально підтверджена інформація.
Заперечення:
1. Згідно з пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно з частиною першою статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Форма документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям Законом не визначена.
Законом передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону. Разом з тим зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та досвіду роботи з закупівлями.
На сайті Прозорро (https://infobox.prozorro.org/articles/uzagalneni-rekomendaciji-dlya-zamovnikiv-shchodo-zapovnennya-tendernoji-dokumentaciji-dlya-proceduri-zakupivli-vidkriti-torgi) викладені Узагальнені рекомендації для замовників щодо заповнення тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги (надалі – Рекомендації).
У частині п’ятій Рекомендацій зазначено, зокрема:
• на підтвердження кваліфікаційному критерію Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід інформація може бути надана учасниками або у вигляді таблиці, або довідки (у довільній формі або за формою встановленою замовником) із зазначенням необхідних відомостей, наприклад: ПІБ працівників, кваліфікація/спеціальність, досвід роботи за конкретною спеціальністю;
• вимоги щодо документів на підтвердження кваліфікаційному критерію Наявність обладнання та матеріально-технічної бази установлюються у залежності від специфіки конкретного предмету закупівлі. Інформація може бути надана у вигляді таблиці або довідки із зазначенням конкретних відомостей (можуть бути надані копії відповідних документів (технічних паспортів) обладнання, документи щодо наявності власного та/або залученого парку машин, механізмів, приміщень, наявність орендованих або власних виробничих потужностей необхідних для виконання замовлення тощо;
• для підтвердження наявності досвіду замовник може встановити вимоги щодо надання відповідних документів (їх копій) щодо виконання договорів стосовно аналогічних закуповуваному предмету закупівлі. Замовник може встановити вимогу як щодо надання документів стосовно одного, так і декількох аналогічних договорів.
Таким чином, тендерну документацію щодо закупівлі: М'ясо (М'ясна продукція) Трипільською ТЕС складено у повній відповідності з вимогами статтей 16, 22 Закону.
2. Згідно з Висновком: відповідно до пункту 1 розділу ІІІ ТД Замовником зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону № 922, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, зокрема довідку про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції, складену переможцем процедури закупівлі відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації. Відповідно до пунктів 3, 4 Додатку № 4 до ТД Переможець повинен підтвердити, зокрема, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку або службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Проте, відповідно до пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону № 922 підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема: 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації встановлено недотримання вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону № 922, тобто вимагається інформація про те, що фізична /службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за злочин, а не за кримінальне правопорушення, як визначено пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону № 922. Отже, в порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922 в ТД Замовника зазначено підстави, встановлені статтею 17 Закону № 922 з недотриманням вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону № 922.
Заперечення:
Відповідно до статті 11 Кримінального Кодексу України (надалі – Кодекс) кримінальним правопорушенням є передбачене Кодексом суспільно небезпечне винне діяння (дія або бездіяльність), вчинене суб’єктом кримінального правопорушення.
Відповідно до статті 12 Кодексу кримінальні правопорушення поділяються на кримінальні проступки і злочини.
Кримінальним проступком є передбачене Кодексом діяння (дія чи бездіяльність), за вчинення якого передбачене основне покарання у виді штрафу в розмірі не більше трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або інше покарання, не пов’язане з позбавленням волі.
Таким чином, за кримінальні проступки не передбачене покарання у вигляді позбавлення або обмеження волі
Злочини поділяються на нетяжкі, тяжкі та особливо тяжкі.
Нетяжким злочином є передбачене Кодексом діяння (дія чи бездіяльність), за вчинення якого передбачене основне покарання у виді штрафу в розмірі не більше десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення волі на строк не більше п’яти років. Тяжким злочином є передбачене Кодексом діяння (дія чи бездіяльність), за вчинення якого передбачене основне покарання у виді штрафу в розмірі не більше двадцяти п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення волі на строк не більше десяти років. Особливо тяжким злочином є передбачене Кодексом діяння (дія чи бездіяльність), за вчинення якого передбачене основне покарання у виді штрафу в розмірі понад двадцять п’ять тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, позбавлення волі на строк понад десять років або довічного позбавлення волі.
На відміну від злочину за вчинення кримінального проступку не передбачено судимість. Це пов'язано з тим, що за кримінальні проступки, як зазначено вище, не передбачене покарання у вигляді позбавлення або обмеження волі.
На підставі вищенаведеного, згідно з частиною шостою статті 17 Закону переможець процедури закупівлі повинен оприлюднити документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених, зокрема, пунктами 5,6 частини першої статті 17 Закону, тобто документи про те, що переможець не засуджений за кримінальне правопорушення (злочин).
Таким чином, зазначення слова «злочин» замість слів «кримінальне правопорушення» в пунктах 3,4 Додатку № 4 до Тендерної документації не суперечить вимогам статті 17 Закону та не є порушенням пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
У подальшій роботі Трипільська ТЕС ПАТ «Центренерго» зобов’язується виправити вищевказану формальну помилку в тендерній документації.
Дата публікації звіту:
09.06.2022 13:18
Запити/Пояснення
Номер:
baa69963b1a84c5cbe3974860d0c11d5
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
19.05.2022 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів з м’яса (М'ясна продукція) ( код ДК 021:2015:15110000-2) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-05-002594-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України,затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель впродовж трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bdaa79e8a1aa40ecabf446c5ff958293
Назва:
Надаємо пояснення на запит щодо закупівлі "М'ясо (М'ясна продукція)"
Дата опублікування:
23.05.2022 14:23
Опис:
1) Згідно з запитом: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Відповідь:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі викладене в Інформаційній довідці щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівель (додається).
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі моніторингу цін.
2) Згідно з запитом: Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь:
http://www.centrenergo.com
Номер:
6bc891e4e4194d9c817e0be80906db8b
Назва:
Запит про надання додаткової інформації
Дата опублікування:
01.06.2022 19:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів з м’яса (М'ясна продукція) ( код ДК 021:2015:15110000-2) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-05-002594-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні документального підтвердження визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що свідчить про здійснений Замовником аналіз цінової інформації на ринку товару (запити комерційних пропозицій у виробників, постачальників відповідної продукції, посилання на процедури закупівель, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
30e63e2a66a64557b142d641ca5ae414
Назва:
Пояснення на запит Замовнику щодо закупівлі: М'ясо (М'ясна продукція)
Дата опублікування:
02.06.2022 15:38
Опис:
Надаємо пояснення на запит Замовнику на пояснення від 01.06.2022 щодо закупівлі: М'ясо (М'ясна продукція). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-05-002594-a.
1) Згідно з запитом: постала потреба в отриманні документального підтвердження визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що свідчить про здійснений Замовником аналіз цінової інформації на ринку товару (запити комерційних пропозицій у виробників, постачальників відповідної продукції, посилання на процедури закупівель, тощо).
Відповідь:
Надаємо документальне підтвердження моніторингу цін, проведеного замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Додаток:
1) моніторинг цін на продукцію в супермаркеті «Варус» на 4 арк.;
2) моніторинг цін на продукцію в супермаркеті «Ашан» на 4 арк.;
3) моніторинг цін на продукцію в супермаркеті «Метро» на 4 арк.;
4) комерційна пропозиція ФОП Випущенко Л.М. на 1 арк.