-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Закупівля контейнерів для збору сміття на території Мангушської селищної територіальної громади, код CPV за ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 000.00 UAH
Номер:
989d0150a2fc43949784be083fe913c5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-08-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2021 00:00
Період моніторингу:
08.09.2021 15:37 - 30.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Дніпро
08.09.2021 № 475
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області
Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу від 08.09.2021
№ 475
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4.
Мангушська селищна рада
UA-2021-07-05-003233-b 05.07.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини 3 статті 16, частини 3 статті 17, пунктів 2 та 14 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень до тендерної документації, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень на звернення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мангушської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.07.2021 №113 та роз’яснення до неї, протоколи розгляду тендерних пропозицій за лотами №1, №2, повідомлення про намір укласти договір за лотами №1, №2 від 29.07.2021, тендерні пропозиції учасників: за лотом №1 Товариства з обмеженою відповідальністю «Сучасні контейнерні системи», за лотом №2 ПрАТ «Барський машинобудівний завод», договори про закупівлю за лотом № 1 від 10.08.2021№252Т на суму 154 000,00 грн з ПДВ, за лотом 2 від 17.08.2021№257Т на суму 182 000,00 грн з ПДВ, пояснення замовника, отримане від 17.09.2021 через електрону систему закупівель на запит Управління.
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме:
- в пункті 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, зазначена вимога для закупівлі робіт або послуг щодо можливого залучення потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців на підтвердження кваліфікаційних критерій, чим порушено вимоги частини третьої статті 16 Закону;
- в пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника не зазначено кінцевий строк поданная тендерних пропозицій, чим порушено пункт 14 частини 2 статті 22 Закону.
Разом з тим, відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у п.10 Додатку 1 до тендерної документації в переліку документів для юридичних осіб також для фізичних осіб на підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним в статті 17 Закону визначив спосіб надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону у вигляді інформації в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання), а саме - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Проте, суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно довідка у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини першої статті 17 Закону.
Так, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року № 1256 (далі – Наказ МВС № 1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018 довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС.
Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми).
Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС № 1256.
Отже, в порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації для переможця процедури закупівлі не вірно визначено спосіб документального підтвердження, щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону.
Період усунення порушень:
24.09.2021 15:05 - 09.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2021 15:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на позицію викладену у висновку за результатом моніторингу UA-M-2021-09-08-000050 закупівлі контейнерів для збору сміття на території Мангушської селищної територіальної громади, код CRV за ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-05-003233-)b, повідомляємо, що зобов’язуємося врахувати позицію органу Державного фінансового контролю у майбутньому. Тендерна документація замовника приведена у відповідність ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
28.09.2021 12:33
Запити/Пояснення
Номер:
ec89f35e130d41558e1c1313b4fa5544
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.09.2021 09:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі контейнерів для збору сміття на території Мангушської селищної територіальної громади, код CRV за ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-05-003233-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a4aaad24b22b4d4ab78a16630bf28e97
Назва:
Пояснення до закупівлі Закупівля контейнерів для збору сміття на території Мангушської селищної територіальної громади, код CPV за ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (UA-2021-07-05-003233-b)
Дата опублікування:
17.09.2021 08:55
Опис:
На Ваш запит (ID моніторинг UA-M-2021-09-08-000050) Мангушська селищна рада (надалі – Замовник) надає відповідну інформацію, документи та матеріали щодо проведення закупівлі UA-2021-07-05-003233-b «Закупівля контейнерів для збору сміття на території Мангушської селищної територіальної громади, код CPV за ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» .
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, на підставі закупівельних цін попередніх закупівель та цін, до яких проводиться державне регулювання.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувається виходячи з вимог законодавства України щодо якості аналогічних товарів, робіт або подібних послуг.
Відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів слід забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Разом з тим, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Крім того, зазначена новація не включена до Закону України «Про публічні закупівлі».
Однак, з метою максимально можливого виконання зазначеної вище норми, на офіційному веб-сайті Мангушської селищної територіальної громади створено розділ щодо оприлюднення інформації про очікувану вартість і технічні та якісні характеристики предметів закупівлі щодо процедур, оголошених у 2021 році. Посилання на веб сайт https://mangush-gromada.gov.ua.