-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг на ділянці км 136+340 – км 158+340, Миколаївська область
Завершена
1 023 148 238.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 115 741.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 115 741.19 UAH
Номер:
db053f72df2142a4acf0262023101093
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-23-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2022 00:00
Період моніторингу:
24.11.2022 11:34 - 16.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2022 № 275
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-07-02-009232-c 02.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «Автомагістраль-Південь», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план служби автомобільних доріг у Миколаївській області, на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торги з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.07.2021
№ 3/69/2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції від 26.08.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН» (далі – ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН»), товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.08.2021 № 5/69/2021, повідомлення про намір укласти договір від 26.08.2021, договір від 15.09.2021 № 62-Б (далі-Договір), додаткова угода до Договору від 15.09.2021 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 06.12.2022.
Період усунення порушень:
19.12.2022 17:53 - 23.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
19.12.2022 17:53
Запити/Пояснення
Номер:
b700e127f5db4e75be49ae305d874d7f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.12.2022 18:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг на ділянці км 136+340 – км 158+340, Миколаївська область (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-02-009232-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, надання банківської гарантії 1% вартості договору.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо обґрунтування укладання додаткової угоди № 1 до Договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1c94a68d5db4402c83103e8e0acacbe0
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
06.12.2022 16:02
Опис:
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Розмір бюджетного призначення Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик даного предмету закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі затвердженої проектної документації, що пройшла комплексну експертизу (позитивний експертний звіт ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» № ОД/024-332-21/КП від 30.04.2021 щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг на ділянці км 136+340 – км 158+340, Миколаївська область»).
У зв’язку із проведенням воєнних дій та постійною загрозою ракетних ударів з боку держави - агресора, Державним агентством автомобільних доріг України доведено Службам автомобільних доріг в областях вимогу обмежити доступ до інформації, яка розміщується на публічних ресурсах та містить інформацію щодо адрес і геолокацій, з посиланням на доручення Кабінету Міністрів України від 19.08.2022 року та Служби безпеки України від 26.07.2022 року. Також, Замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій (Миколаївська міська територіальна громада), що підтверджується наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України» від 25.04.2022 року №75.
Так як проектна документація, на підставі якої здійснено обгрунтування запитуваних відомостей, містить інформацію щодо адрес та геолокацій складових ділянки автомобільної дороги, що ремонтується, Замовник не має змоги оприлюднити на публічному ресурсі - в електронній системі закупівель, на загальний доступ, проектну документацію по вказаному об’єкту.
Документ розрахунку очікуваної вартості додається.
2. Щодо інформації та документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, надання банківської гарантії 1% вартості договору.
Переможцем закупівлі ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" на виконання умов тендерної документації надано:
- оригінал банківської гарантії № 8230/80 від 02.09.2021р., що видана АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС»,
- засвідчені належним чином копію банківської гарантії № 8230/80 від 02.09.2021р. та копію ліцензії АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС»,
- копія довіреності, виданої АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином.
Скан – копії зазначених документів додаються.
3. Щодо інформації та її документального підтвердження щодо обґрунтування укладання додаткової угоди № 1 до Договору.
Замовник звертає увагу, що відповідно до статті ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Розділом VIII Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано основні вимоги до договору про закупівлю, внесення змін до нього, звітність про виконання договору та випадки нікчемності договору про закупівлю. Зміна ціни договору в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) є умовою укладеного господарського договору, здійснена в повній відповідності статті 41 Закону, інформація про зміну істотної умови договору – його ціни – оприлюднена в електронній системі закупівель у повній відповідності до вимог Закону. При цьому Закон не вимагає оприлюднення інформації або документів що обгрунтовують необхідність внесення змін до істотних умов договору.
Крім того, відповідно до п.1 ч.4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. № 631, стан виконання умов договору, внесення змін до нього, в тому числі вимог щодо якості, кількості (обсягів) предмета закупівлі, ціни договору, віднесено до питань, які не можуть бути перевірені під час моніторингу процедури закупівлі. Ще раз підкреслюємо, що уточнення ціни договору в тому числі в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) є саме умовою договору.
Відповідно до приписів ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України