-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне ДГ (13-100), торфобрикет
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
725 628.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 256.28 UAH
мін. крок: 1% або 7 256.28 UAH
Номер:
4435f6e09d75493ab860f95b32437ab8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-10-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.09.2021 00:00
Період моніторингу:
10.09.2021 14:27 - 02.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.09.2021
№ 523
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.09.2021 № 523.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2021-07-02-001973-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Паливна Енергетична Компанія» установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 10.08.2021 року № 252 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Відділу освіти Баранівської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Вугілля Спец Пром», ТОВ «ТЕПЛО ЖИТОМИРЩИНИ», ТОВ «Паливна Енергетична Компанія», протоколи засідання тендерного комітету від 22.07.2021 року № 150, від 23.07.2021 року № 152 та № 155, повідомлення про намір укласти договір від 23.07.2021 року, договір про закупівлю від 10.08.2021 року № 252, додаткова угода від 15.09.2021 року № 1, повідомлення про внесення змін до договору.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, визначений Замовником у пункті 2 розділу V тендерної документації перелік формальних помилок не відповідає «Переліку формальних помилок», затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, зокрема, Замовником до формальних помилок віднесено відсутність визначеної Замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «Паливна Енергетична Компанія» не відповідає умовам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону.
Так, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання довідки в довільній формі про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використовуватись для поставки твердого палива, а саме: складського приміщення та/або спеціального майданчика для зберігання вугілля, транспортних засобів та навантажувальної техніки із зазначенням їх найменування (марки, типу), кількості, строку експлуатації, технічного їх стану та підстав володіння/використання/залучення (власне/орендоване/договір про надання послуг).
Проте, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, переможцем ТОВ «Паливна Енергетична Компанія» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 15.07.2021 року № 121/8, в якій відсутня інформація щодо строку експлуатації, технічного стану транспортних засобів та навантажувальної техніки, тощо.
Крім того, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання копій документів, що підтверджують повірку ваг, які будуть використовуватись для зважування твердого палива перед його поставкою з вимогою, що повірка повинна бути дійсною до 31.12.2021 року.
Проте, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, учасником ТОВ «Паливна Енергетична Компанія» у складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про повірку ваг автомобільних тензометричних за № П/068/S, яке дійсне лише до 08.12.2021 року.
Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Паливна Енергетична Компанія», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленою статтею 16 Закону, та як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а також визначив переможцем вказаного учасника.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень:
24.09.2021 12:48 - 09.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2021 12:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору №252 від 10.08.2021 року
Дата публікації звіту:
01.10.2021 16:26