-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Паливо для заправки автомобілів швидкої медичної допомоги (ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти): бензин А-92, ДК 021:2015 - 09132000-3, дизельне пальне, ДК 021:2015 - 09134200-9
1. Місце, кількість, обсяг поставки товарів: згідно з Додатком №3. 2. Мережа місць розташування об’єктів, автомобілі яких здійснюватимуть заправку паливом, обсяг поставки товару – згідно з Додатком №3; 3. Кількість – 175 750 літрів 4. Строк поставки товарів: не пізніше 5 робочих днів після надання Замовником заявки на отримання Товару (заявка надається факсимільним зв’язком або електронною поштою), до 31.12.2021 року включно.
Завершена
5 272 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 725.00 UAH
мін. крок: 1% або 52 725.00 UAH
Номер:
7e907fcb09a046b4ac504c6cc78da678
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-06-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.12.2021 00:00
Період моніторингу:
06.12.2021 15:55 - 29.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
№ 771
06.12.2021
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2021 №003100-18/14939-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 06.12.2021 №771
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-07-02-002917-b 02.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Мотто Кард» та ТОВ «Параллель-М ЛТД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, враховуючи пояснення Замовника – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 15 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Обласний центр екстренної медичної допомоги та медецини катастроф» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Мотто Кард» та ТОВ «Параллель-М ЛТД», вимогу про усунення невідповідностей, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 16.08.2021 №234, укладений договір про закупівлю від 27.08.2021 №270821/ц, відповідь замовника на пояснення від 08.12.2021.
Період усунення порушень:
15.12.2021 11:48 - 21.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.12.2021 11:48
Запити/Пояснення
Номер:
089cf034eb12446299419564de6f1691
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
07.12.2021 09:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Паливо для заправки автомобілів швидкої медичної допомоги (ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти): бензин А-92, ДК 021:2015 - 09132000-3, дизельне пальне, ДК 021:2015 - 09134200-9 Fuel for refueling ambulances (DK 021: 2015 - 09130000-9 - Oil and distillates): gasoline A-92, DK 021: 2015 - 09132000-3, diesel fuel, DK 021: 2015 - 09134200-9» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-02-002917-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чому замовником надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «Мотто Кард» в якій вимагає від учасника надати копію чинного дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, або відповідну інформацію з посиланням на сайт органу ліцензування, згідно п.3.7 р.3 Особливі вимоги до предмету закупівлі Додатку 3 до тендерної документації, тоді як частиною шістнадцятою статті 29 Закону встановлено, що Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
- що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
- на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.