• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Паливо для заправки автомобілів швидкої медичної допомоги (ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти): бензин А-92, ДК 021:2015 - 09132000-3, дизельне пальне, ДК 021:2015 - 09134200-9

1. Місце, кількість, обсяг поставки товарів: згідно з Додатком №3. 2. Мережа місць розташування об’єктів, автомобілі яких здійснюватимуть заправку паливом, обсяг поставки товару – згідно з Додатком №3; 3. Кількість – 175 750 літрів 4. Строк поставки товарів: не пізніше 5 робочих днів після надання Замовником заявки на отримання Товару (заявка надається факсимільним зв’язком або електронною поштою), до 31.12.2021 року включно.

Завершена

5 272 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 725.00 UAH
Номер: 7e907fcb09a046b4ac504c6cc78da678
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-06-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.12.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 06.12.2021 15:55 - 29.12.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З № 771 06.12.2021 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2021 №003100-18/14939-2021 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.12.2021 №771 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2021-07-02-002917-b 02.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkog@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Мотто Кард» та ТОВ «Параллель-М ЛТД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, враховуючи пояснення Замовника – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 15 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Обласний центр екстренної медичної допомоги та медецини катастроф» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Мотто Кард» та ТОВ «Параллель-М ЛТД», вимогу про усунення невідповідностей, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 16.08.2021 №234, укладений договір про закупівлю від 27.08.2021 №270821/ц, відповідь замовника на пояснення від 08.12.2021.
Період усунення порушень: 15.12.2021 11:48 - 21.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.12.2021 11:48

Запити/Пояснення