-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Препарати та компоненти донорської крові
Завершена
1 249 396.00
UAH з ПДВ
Номер:
f9d6e2623aa24682b85b7ec7f729873e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-17-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.09.2021 00:00
Період моніторингу:
20.09.2021 15:34 - 12.10.2021 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.09.2021 № 409
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 20.09.2021 №409
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-07-02-004075-c 02.07.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення пункту 1 частини другої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення вимог частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Обласна дитяча клінічна лікарня» (далі – Замовник), обґрунтування застосування переговорної процедури, протокол переговорів від 02.07.2021 б/н, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 02.07.2021 № 51, повідомлення про намір укласти договір від 02.07.2021, договір від 15.07.2021 № 37 лпз, додаткову угоду від 13.09.2021 № 1.
Згідно з пунктом 1 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
Відповідно до обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі Замовник застосував переговорну процедуру закупівлі через відміну відкритих торгів, інформація про які оприлюднена в електронній системі закупівель за номерами ID: UA-2021-05-21-004041-b та ID: UA-2021-05-28-003302-b.
При цьому, установлено, що Замовник після відміни процедури ID: UA-2021-05-21-004041-b повторні відкриті торги не оголошував (закупівля, на яку посилається Замовник - ID: UA-2021-05-28-003302-b була оголошена через 7 днів після оголошення першої закупівлі, тобто фактично Замовник одночасно з різницею у 7 днів проводив дві процедури закупівлі стосовного одного предмету закупівлі, чим порушив вимоги частини першої статті 4 Закону).
Отже, Замовник безпідставно застосував переговорну процедуру закупівлі, чим порушив вимоги пункту 1 частини другої статті 40 Закону.
Згідно частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Виходячи із змісту статей 180 Господарського кодексу України та 638 Цивільного кодексу України найменування і кількість продукції є істотними умовами договору про закупівлю.
Частиною п’ятою статті 41 Закону визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених у цій статті Закону.
При цьому, єдиним випадком зміни істотних умов, що дає можливість збільшити обсяг (кількість) закупівлі є лише пункт 8 частини п’ятої статті 41 Закону. Жоден інший випадок зміни істотних умов, установлений Законом, не передбачає можливості збільшення обсягів закупівлі.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник додатковою угодою від 13.09.2021 № 1 збільшив обсяг (кількість) одного з видів товару, що є предметом закупівлі – «Тромбоцити аферез 4х10-11 збіднені лейкоцитами (з урахуванням давальницької сировини, переданої Покупцем Продавцю)» з 32 доз до 68 доз, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
11.10.2021 11:09 - 28.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
11.10.2021 11:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет КНП СОР "Обласна дитяча клінічна лікарня" інформує Вас, що згідно висновку моніторингу оприлюдненого 11.10.2021 року порушення усунуті. Договір №37 -лпз від 15.07.2021 року з ТОВ "Сумський обласний центр служби крові" розірваний. Додаткова угода оприлюднена в електронній системі закупівель. Договір вважається закритим.
Дата публікації звіту:
19.10.2021 16:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionChanges: Так
- useProceduresNotByLaw: Так
Опис:
.
Дата публікації:
20.10.2021 09:23