• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 4

Бензин А-92 у талонах (ДК 021:2015 - 09132000-3 - Бензин) та дизельне паливо у талонах (ДК 021:2015 - 09134200-9 - Дизельне паливо)

Бензин А-92 у талонах (ДК 021:2015 - 09132000-3 - Бензин) та дизельне паливо у талонах (ДК 021:2015 - 09134200-9 - Дизельне паливо) - 100000 літрив (відповідно до Додатку №1 до тендерної документації). Джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українською мовою.

Завершена

2 999 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 990.00 UAH
Номер: 2bf7fa177ff04807a741eae7a7ce9e3f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-18-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.08.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 18.08.2021 18:49 - 11.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 18.08.2021 № 358 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 18.08.2021 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.08.2021 № 358 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі 9 UA-2021-07-02-000852-b 02.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 722-88-89, helenochka0806@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правомірність відхилення тендерних пропозицій, відповідності укладеного договору умовам тендерної документації – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення в майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірність відхилення пропозицій учасників, відповідність тендерної пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації, відповідності укладеного договору умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального спеціалізованого підприємства «Харківгорліфт» (далі – Замовник) від 02.07.2021 ВТ № 56/1-21, тендерні пропозиції ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», ФОП Демченко О.М., ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» (далі – учасник - переможець), протоколи розгляду тендерної пропозиції від 23.07.2021 №ВТ56/2-21, №ТК56/3-21, №ТК56/4-21, повідомлення про намір укласти договір від 23.07.2021 року, договір від 03.08.2021 №173. Моніторингом відповідності тендерної пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації встановлено, що відповідно до абзаців 4 та 25 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів в електронну систему закупівель кольорових або чорно-білих сканкопій з листом-згодою про використання персональних даних осіб (у разі, якщо у пропозиції учасника будуть використовуватися персональні дані фізичних осіб). Так, в пропозиції учасника – переможця надано аналогічний за предметом договір з документами, що підтверджують його виконання серед яких довіреності видані КП «Комплексу з експлуатації об’єктів водозниження і зливної каналізації» на завідуючого господарством, фізичну особу Ходко Олександра Юрійовича, з зазначенням його персональних даних. Проте, в складі тендерної пропозиції учасника – переможця відсутній лист – згода про використання персональних даних Ходко Олександра Юрійовича, чим порушено абзаци 4 та 25 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пропозиція учасника – переможця не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту першого частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника, визнав його переможцем, оприлюднив повідомлення про намір укласти договір та уклав з переможцем договір від 03.08.2021 року №173.
Період усунення порушень: 01.09.2021 16:04 - 16.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 01.09.2021 16:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: «Аргументовані пояснення на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-02-000852-b за предметом закупівлі ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти: Бензин А-92 у талонах (ДК 021:2015 - 09132000-3 - Бензин) та дизельне паливо у талонах (ДК 021:2015 - 09134200-9 - Дизельне паливо) ID моніторингу: UA-M-2021-08-18-000052 Дата публікації висновку про результати моніторингу: 01 вересня 2021 За Висновком встановлено порушення: 1. питання розгляду тендерних пропозицій - порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Тендерним комітетом Комунального спеціалізованого підприємства «Харківгорліфт» (надалі – Замовник, КСП «Харківгорліфт») розглянуто висновок від 01.09.2021 Північно-східного офісу Держаудитслужби (Харківська обл.). З метою отримання листа-згоди про використання персональних даних Ходко Олександра Юрійовича, нами було надіслано запит до ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" на який була отримана відповідь та лист-згода від Ходко Олександра Юрійовича у якому він надає згоду на використання своїх персональних даних. Керуючись частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднюємо через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень, викладених у висновку, а саме лист-згоду про використання персональних даних ХОДКО Олександра Юрійовича від 02.09.2021 року. (лист-згода додається).»
Дата публікації звіту: 08.09.2021 10:00