-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
«Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с.Піща, вул. Центральна,84 Шацького району Волинської області (коригування)»
Мова, якою готується тендерна пропозиція - українська.
Завершена
31 929 723.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 319 297.24 UAH
мін. крок: 1% або 319 297.24 UAH
Номер:
f895e989cc0f457190c83c97478d3b2c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-20-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.12.2021 00:00
Період моніторингу:
20.12.2021 13:46 - 14.01.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.12.2021 №721
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2021 року №003100-18/14939-2021,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.12.2021 №721
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2021-07-02-000224-c 02.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 01 липня 2021 року №29 (із змінами від 15 липня 2021 року), тендерні пропозиції ПрАТ «Луцьксантехмонтаж №536», ТОВ «Луцьккомунбуд», протоколи засідання тендерного комітету від 02 серпня 2021 року №35, від 09 серпня 2021 року №37, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 27 серпня 2021 року №14/21, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 30 серпня 2021 року, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 28 серпня 2021 року №1, від 28 грудня 2021 року №2 та пояснення від 28 грудня 2021 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
04.01.2022 12:51 - 11.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.01.2022 12:51
Запити/Пояснення
Номер:
de39a1fc9fe9425c810f5db443966fe7
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.12.2021 11:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с.Піща, вул. Центральна,84 Шацького району Волинської області (коригування), (ДК 021:2015: 45454000-4 — «Реконструкція») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-02-000224-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або на офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2.Що слугувало підставою продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, додатковою угодою від 28 серпня 2021 року №1 до договору підряду від 27 серпня 2021 року №14/21?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f48064db2b874149ba45112ee783f50c
Назва:
Пояснення на запит від 22.12.2021р.
Дата опублікування:
28.12.2021 14:55
Опис:
На запити від 22.12.2021 про надання інформації щодо моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Піща, вул.Центральна,84 Шацького району Волинської області (коригування), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-02-000224-c), повідомляємо про таке.
Питання 1 (до запиту від 22.12.2021). Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або на офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь 1 (до запиту від 22.12.2021). Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості проведений на основі проектної документації за робочим проектом «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Піща вул.Центральна, 84 Шацького району Волинської області (коригування)», розробленої та затвердженої в установленому законодавством порядку.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на вебсайті Волинської обласної державної адміністрації за посиланням: https://voladm.gov.ua/article/rekonstrukciya-zagalnoosvitnoyi-shkoli-i-iii-stupeniv-spischa-vul-centralna84-shackogo-rayonu-volinskoyi-oblasti-koriguvannya/.
Питання 2 (до запиту від 22.12.2021). Що слугувало підставою продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, додатковою угодою від 28 серпня 2021 року №1 до договору підряду від 27 серпня 2021 року №14/21?
Відповідь 2 (до запиту від 22.12.2021). Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, визначених Додатковою Угодою №1 від 28 серпня 2021 року №1 до договору підряду від 27 серпня 2021 року №14/21, здійснено на виконання вимог Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 (зі змінами), Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, затверджених наказом Мінрегіонбуду від 13.01.2009 № 2, для забезпечення виконання договору підряду.
Номер:
63e5e4f061664a27846cf6ff395c8985
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.12.2021 13:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с.Піща, вул. Центральна,84 Шацького району Волинської області (коригування), (ДК 021:2015: 45454000-4 — «Реконструкція») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-02-000224-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином учасником ТОВ «Луцьккомунбуд», якого обрано переможцем, виконано умови пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації щодо якості завантажених документів, яка повинна дозволяти чітко та однозначно розібрати зміст документа; сканованих документів, які повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, підпис і т.ін.
Оскільки, у складі тендерної пропозиції якість завантаженого свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу: автогрейдера LIUGONG CLG 4165D не дозволяє чітко та однозначно розібрати зміст документа?
2. Яким чином, виконані умови пункту 13.6.3 договору підряду від 27 серпня 2021 року №14/21 при внесенні до нього змін додатковою угодою від 28 серпня 2021 року №1?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
079e989c7a5044249087a876180e15cc
Назва:
Пояснення на запит від 23.12.2021р
Дата опублікування:
28.12.2021 14:58
Опис:
На запити від 23.12.2021 про надання інформації щодо моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Піща, вул.Центральна,84 Шацького району Волинської області (коригування), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-02-000224-c), повідомляємо про таке.
Питання 1 (до запиту від 23.12.2021). Яким чином учасником ТОВ «Луцьккомунбуд», якого обрано переможцем, виконано умови пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації щодо якості завантажених документів, яка повинна дозволяти чітко та однозначно розібрати зміст документа; сканованих документів, які повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, підпис і т.ін. Оскільки, у складі тендерної пропозиції якість завантаженого свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу: автогрейдера LIUGONG CLG 4165D не дозволяє чітко та однозначно розібрати зміст документа?
Відповідь 1 (до запиту від 23.12.2021). Відповідно до вимог Додатку 3 «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт зазначених у технічній частині тендерної документації» тендерної документації ТзОВ «Луцьккомунбуд» (далі – учасник) надано довідку про обладнання та техніку, яку він буде залучати для виконання робіт. Зокрема автогрейдер LIUGONG CLG 4165D учасником згідно з договором оренди транспортного засобу від 01.07.2021 року взято в оренду у ТзОВ «ТПК Промінвест», то відповідно до примітки Додатку 3 - «якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасник надає сканований оригінал або завірену належним чином копію договору (договорів), що посвідчують право користування: найму (оренди) та ін. або сканований оригінал гарантійного листа Орендодавця про зобов’язання надати учаснику необхідну техніку (із зазначенням кожної одиниці вказаної у довідці) для виконання робіт, які є предметом закупівлі» - до уваги взято зазначений вище договір оренди.
Питання 2 (до запиту від 23.12.2021). Яким чином, виконані умови пункту 13.6.3 договору підряду від 27 серпня 2021 року №14/21 при внесенні до нього змін додатковою угодою від 28 серпня 2021 року №1?
Відповідь 2 (до запиту від 23.12.2021). На виконання умов договору пп.13.6.3. п.13.6. договору підряду від 27 серпня 2021 року № 14/21, укладеного між департаментом інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації та Товариством з обмеженою відповідальністю «Луцьккомунбуд» (далі – Підрядник) визначено, що Підрядник зобов’язується продовжити строк дії Гарантії на строк, що настає через 28 днів після завершення дії договору. На виконання цього пункту договору зобов’язання за договором забезпечено Гарантією виконання договору № 16656/21-ГВ, наданою Банком інвестицій та заощаджень від 27.08.2021 року(додається)(відповідно до закупівлі № UA-2021-07-02-000224-c), строк дії гарантії діє до 31 січня 2022 року включно.
Додатковою угодою від 28 серпня 2021 року №1 строк дії договору продовжено до 31.12.2022 року відповідно (п.12.1.). Внесення змін до тексту Гарантії здійснюється за письмовим погодженням Товариства з обмеженою відповідальністю «Луцьккомунбуд» (далі-Принципал), Департамент інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації (далі-Бенефіціар), Акціонарного Товариства «Банк інвестицій та заощаджень» (далі-Гарант), і будь-яка Вимога має бути пред’явлена або в день закінчення терміну дії Гарантії, або не пізніше вищевказаної дати, після настання якої ця Гарантія втрачає чинність.