• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

«Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с.Піща, вул. Центральна,84 Шацького району Волинської області (коригування)»

Мова, якою готується тендерна пропозиція - українська.

Завершена

31 929 723.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 319 297.24 UAH
Номер: f895e989cc0f457190c83c97478d3b2c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-20-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.12.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 20.12.2021 13:46 - 14.01.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.12.2021 №721 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2021 року №003100-18/14939-2021, 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 20.12.2021 №721 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4. UA-2021-07-02-000224-c 02.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінницька, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Вінницька обл.), +38 (0 97) 632-89-89, Kolonyk91@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 01 липня 2021 року №29 (із змінами від 15 липня 2021 року), тендерні пропозиції ПрАТ «Луцьксантехмонтаж №536», ТОВ «Луцьккомунбуд», протоколи засідання тендерного комітету від 02 серпня 2021 року №35, від 09 серпня 2021 року №37, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 27 серпня 2021 року №14/21, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 30 серпня 2021 року, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 28 серпня 2021 року №1, від 28 грудня 2021 року №2 та пояснення від 28 грудня 2021 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 04.01.2022 12:51 - 11.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.01.2022 12:51

Запити/Пояснення