-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень 3-го та 4-го поверху нежитлової будівлі на вулиці Януша Корчака, 32 (літ. А) у Шевченківському районі міста Києва
Завершена
7 618 334.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 091.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 091.67 UAH
Номер:
8565b241f9604e7fa7a9300825e94c31
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-13-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.12.2021 00:00
Період моніторингу:
13.12.2021 16:12 - 06.01.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Дніпро
10.12.2021 № 617
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області
Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу від 10.12.2021
№ 617
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Комунальне некомерційне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА" UA-2021-07-01-004813-b 01.07.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, розгляду тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання роз’яснень щодо процедури закупівлі, своєчасності надання документів та інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку),оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації та внесеним змін до неї, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, надання роз’яснень щодо процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) Комунального некомерційного підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішеннями тендерного комітету та змін до неї, реєстр тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Обслуговуюча компанія «Нове місто», протокол засідання тендерного комітету з розгляду тендерних пропозицій КНП «ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА» від 27.07.2021 №62, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір підряду від 09.08.2021 №06-09/119 на суму 7 580 000,00 грн з ПДВ, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди до договору від 06.10.2021 № 1, від 20.12.2021 №2 та від 23.12.2021 №3, пояснення та документи Замовника, отримане 21.12.2021 через електрону систему закупівель на запит Управління.
Період усунення порушень:
29.12.2021 14:24 - 05.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.12.2021 14:24
Запити/Пояснення
Номер:
596002180bd04a0ab09e7587029ee619
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.12.2021 09:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт - капітальний ремонт приміщень 3-го та 4-го поверху нежитлової будівлі на вулиці Януша Корчака, 32 (літ. А) у Шевченківському районі міста Києва (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-01-004813-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f4942539dc824b9e9664974f7de142b7
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
21.12.2021 17:34
Опис:
Комунальним некомерційним підприємством виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА" (надалі - Агенція) проведено процедуру закупівлі «Капітальний ремонт приміщень 3-го та 4-го поверху нежитлової будівлі на вулиці Януша Корчака, 32 (літ. А) у Шевченківському районі міста Києва» номер UA-2021-07-01-004813-b.
Східним офісом Державної аудиторської служби України, відповідно наказу від 10.12.2021 № 617 «Про початок моніторингу процедур закупівель», розпочато моніторинг відповідної закупівлі.
Агенцією опрацьовано перелік питань Східного офісу Державної аудиторської служби України, які опубліковано в електронній системі закупівель 16.12.2021 року, за результатами опрацювання повідомляємо.
Щодо питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі:
- Об’ємів робіт, видів робіт, кошторисної документації та Експертного звіту №0481-21Е від 25.05.2021 року який відповідає чинному законодавству України.
- Розпорядженням Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 червня 2021 року № 1436 «Капітальний ремонт приміщень 3-го та 4-го поверхів нежитлової будівлі на вул. Януша Корчака, 32 (літ. А) у Шевченківському районі міста Києва для розміщення навчального закладу комунальної форми власності «Навчально-виробничий центр «Професіонал».
- Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації №23/23 від 24.12.2020 року «Про програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки.
- Розпорядженням Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25 серпня 2021 року № 1808 «Про внесення змін до розпорядження (Київської міської державної адміністрації) від 16 лютого 2021 року».
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі затверджено Розпорядженням Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25 серпня 2021 року № 1808 «Про внесення змін до розпорядження (Київської міської державної адміністрації) від 16 лютого 2021 року».
Загальна вартість робіт на об’єкті становить 10 000 000,00 тис. грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі Експертного звіту №0481-21Е від 25.05.2021 року щодо розгляду кошторисної частини проектної документації «Капітальний ремонт приміщень 3-го та 4-го поверхів нежитлової будівлі на вул. Януша Корчака, 32 (літ. А) у Шевченківському районі міста Києва для розміщення навчального закладу комунальної форми власності «Навчально-виробничий центр «Професіонал», (додається окремим файлом).
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Вказані відомості щодо закупівлі розміщені за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/76178945BEB18D5CC2258705005BF728.