• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж, встановлення та пусконалагоджування інтелектуальних камер відеонагляду

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Номер: c014d1b7bc0445ec9c98c43cbf0865a2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-03-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.08.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 03.08.2021 13:39 - 27.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.08.2021 № 487 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 03 серпня 2021 року № 487 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2021-07-01-009991-с від 01.07.2021 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 97) 693-73-06, bogdananikiforuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту восьмого частини другої статті 22 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту восьмого частини другої статті 22 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Головного управління Національної поліції в Чернівецькій області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 01.07.2021 №95, із змінами від 08.07.2021 (далі – тендерна документація); звернення Товариства з обмеженою відповідальністю «АКСІКОР» (далі – ТОВ «АКСІКОР») до Замовника з вимогою щодо усунення порушень під час проведення тендеру від 06.07.2021, відповідь Замовника від 08.07.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «АКСІКОР»; протоколи засідання тендерного комітету від 23.07.2021 № 112, від 06.08.2021 № 125; повідомлення про намір укласти договір від 06.08.2021; пояснення Замовника із документами, наданими через електронну систему закупівель 06.08.2021. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту восьмого частини другої статті 22 Закону Замовник у проєкті договору про закупівлю, що є Додатком №4 до тендерної документації, не зазначив інформацію про порядок змін його умов. Крім цього, моніторингом встановлено розбіжності стосовно місця, де повинні бути надані послуги, а саме: у оголошенні про проведення відкритих торгів місцем надання послуг визначено Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Головна, 24, в той час коли у пункті 4.3 розділу 1 тендерної документації та Додатку №1 до неї – Чернівецька область, Чернівецький район: с. Чагор, вул. Штефана Великого, 46, біля аеропорту - зі сторони Чернівці; с. Чагор, вул. Незалежності, 171, біля моста, в сторону с. Молодія; с. Молодія, вул. Буковинська, на виїзді до с. Чагор; с. Молодія, в напрямку с. Остриця; с. Луковиця, в сторону с. Годинівка; с. Луковиця, в сторону с. Маморниця; с. Чагор, вул. Черемшини, 2, на перехресті із вул. Головною; с. Чагор, вул. Незалежності, 48.
Період усунення порушень: 17.08.2021 16:19 - 03.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 17.08.2021 16:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до п. 10.7. Проекту договору, викладеного в Додатку №4 до Тендерної документації - зміни та доповнення у цей Договір можуть бути внесені тільки за домовленістю Сторін, які оформляються додатковою угодою до цього Договору. Таким чином вимоги пункту восьмого частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - виконані. В пункті 4.3 розділу 1 тендерної документації та в Додатку №1 до неї вказано перелік локацій, де мають бути встановлені камери. Відповідно до п. 1.3. Проекту договору, викладеного в Додатку 4 до тендерної закупівлі: Виконавець зобов’язується забезпечити трансляцію відеопотоку встановлених вуличних камер на наявний відеореєстратор системи зовнішнього відеоспостереження Замовника. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації: Виконавець повинен організувати канали передачі даних з використанням технології VLAN (Virtual Local Area Network) від необхідних локацій до точки входу в мережу ГУНП в Чернівецькій області, м. Чернівці, вул. Головна, 24. Таким чином – адреса м. Чернівці, вул. Головна, 24 є кінцевою точкою де знаходиться наявний відеореєстратор системи зовнішнього відеоспостереження Замовника і куди має надходити сигнал від камер, що встановлені на локаціях вказаних в пункті 4.3 розділу 1 тендерної документації та Додатку №1. Крім того, у зв’язку із вищевказаною специфікою надання послуги, з метою повного розуміння учасниками дислокації точок встановлення камер, відповідно до Тендерної документації, в період уточнень, Учасниками було спільно із представником Замовника здійснено огляд локацій встановлення камер, про що складено відповідні акти, які надано у складі тендерних пропозицій Учасників. Тобто всі учасники були поінформовані про місце встановлення відеокамер. Таким чином – обставини, виявлені під час здійсненого моніторингу, не є порушенням а обумовлені специфікою послуги, що закуповуються в рамках цієї закупівлі.
Дата публікації звіту: 25.08.2021 12:25

Запити/Пояснення