• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

"Капітальний ремонт приміщення приймального відділення КНП «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради за адресою Сумська обл., м. Глухів. вул. Інститутська, 3" (Коригування)

Завершена

601 217.34 UAH з ПДВ
Номер: 33a89d55bf724ed29c01833930d41ab7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-13-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.09.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 14.09.2021 08:47 - 06.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.09.2021 №398 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.09.2021 №398 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-07-01-001945-a 01.07.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, viktorpopovich112@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону установлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: своєчасність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамента капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури, інформацію, оприлюднену в електронній системі закупівель щодо здійснення Замовником закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, за результатами якої укладався основний договір про закупівлю у 2020 році, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 01.07.2021 № 40, повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2021, договір від 21.07.2021 № 30, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 24.09.2021 року. На запит Управління щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Замовник надав посилання на сторінку власного веб-сайту, на якій розміщено річний план закупівель (http://www.kap-bud.sm.gov.ua/ images/rplan%20dkb.pdf). Отже, Замовником протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером UA-2021-07-01-001945-a не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, чим порушено вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідно до якого головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити оприлюднення зазначеної інформації. Моніторингом установлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (експертних, нормативних, технічних та інших документів), що є порушенням вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Період усунення порушень: 28.09.2021 13:36 - 13.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2021 13:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З 13.09.2021 по 28.09.2021 Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Держаудитслужба) проведено моніторинг процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщення приймального відділення КНП «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради за адресою Сумська обл., м. Глухів, вул. Інститутська, 3» (Коригування) UA-2021-07-01-001945-а. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення вимог пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів». З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи. Враховуючи викладене Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації приймає висновок Держаудитслужби від 28.09.2021 № UA-M-2021-09-13-000038 до відома. Повідомляємо, що в подальшому будуть враховані зауваження викладені у висновку. Т.в.о. директора Департаменту Ірина ХОМЕНКО
Дата публікації звіту: 05.10.2021 10:52

Запити/Пояснення