-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт їдальні Горщиківського ліцею по вул. Центральна, 1 с. Горщик Коростенського району Житомирської області
Торги відмінено
707 553.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 537.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 537.77 UAH
Номер:
968d5c27341640358d1c19b7b70b1332
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-30-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.07.2021 00:00
Період моніторингу:
30.07.2021 15:16 - 21.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
30.07.2021
№ 447
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.07.2021 № 447.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-07-01-006769-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 19 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 та частини 4 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Горщиківської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація від 01.07.2021, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» (далі – ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.07.2021 та від 02.08.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 20.07.2021, пояснення Замовника, що надане через електронну систему закупівель 13.08.2021, інформація про відміну від 02.08.2021.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником в тендерній документації, а саме, в пункті 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» до формальних (несуттєвих) помилок, віднесено помилки, які не відповідають помилкам зазначеним у «Переліку формальних помилок», який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року за № 715/34998.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічні, якісні та кількісні характеристики визначені Замовником в Додатку № 5 тендерної документації (пункти 19, 40, 62 розділу «Загальнобудівельні роботи» та пункт 23 розділу «Санітарно-технічні роботи» Додатку № 5 тендерної документації) містять посилання на конкретну торгову марку та виробника з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
Слід зазначити, що Замовником 02.08.2021 року через електронну систему закупівель оприлюднено інформацію про відміну торгів.
Період усунення порушень:
16.08.2021 16:39 - 02.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.08.2021 16:39
Запити/Пояснення
Номер:
a93d881f096443f4ac206ab22ac3f684
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.08.2021 13:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт їдальні Горщиківського ліцею по вул. Центральна, 1 с. Горщик Коростенського району Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-01-006769-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
749e382d75ed453eb341312e13faad7c
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
13.08.2021 10:43
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі за «ДК 021:2015 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Капітальний ремонт їдальні Горщиківського ліцею по вул. Центральна, 1 с. Горщик Коростенського району Житомирської області» були взяті з проекту «Каптальний ремон їдальні Горщиківського ліцею по вул.Центральна, 1 с.Горщик Коростенського району Житомирської області». Генеральним проектувальником вказаного проекту є фізична особа-підприємець Барилюк Сергій Миколайович. Експертним звітом ТОВ «Експерт проект груп» підтверджено вартість будівельних робіт за вказаним проектом на рівні 707553 грн. Зазначена сума стала базовою при формуванні очікуваної вартості закупівлі. Відповідні документальні матеріали додаються.
Інформація про заплановані та діючі закупівлі, замовником яких є Горщиківська сільська рада, розміщена на офіційному сайті громади: http://gorschykivska.gromada.org.ua/prozorro.