-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
42d63e15f9594da3a3fa32c0faea8975
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-23-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2021 00:00
Період моніторингу:
23.09.2021 16:20 - 19.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.09.2021 № 544
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 22.09.2021 № 544
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2021-07-01-000413-c 01.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Світлана ЛУК’ЯНЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чернігівського геріатричного пансіонату (далі - Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), оприлюднене 01.07.2021 в електронній системі закупівель, протокол проведення переговорів від 01.07.2021 № 14, договір про закупівлю від 13.07.2021 № 1-0198П-21/2, укладений Замовником з Акціонерним товариством «Облтеплокомуненерго», пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.09.2021.
Згідно з положеннями пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, в порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону).
Крім того, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови № 710, головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів зобов’язано забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv), Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
На запит Управління від 29.09.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником 04.10.2021 повідомлено, що зазначені вимоги мають рекомендаційний характер.
З урахуванням зазначеного, Замовник, не оприлюднивши обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, порушив вимоги пункту 4-1 постанови № 710.
Відповідно до вимог пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону Замовник відміняє переговорну процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель, натомість Замовником з Акціонерним товариством «Облтеплокомуненерго» укладено договір про закупівлю від 13.07.2021 № 1-0198П-21/2.
Період усунення порушень:
05.10.2021 16:48 - 22.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
05.10.2021 16:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш Висновок від 05 жовтня 2021 року повідомляємо:
Було здійснено припинення зобов’язань за типовим договором з власиком ( користувачем) будівлі про надання послуги з постачання гарячої води № 1-0198П-21/2 від 13.07.2021року в повному обсязі.
Додаткова угода про припинення зобов’язань за договором додається.
Дата публікації звіту:
11.10.2021 16:11
Запити/Пояснення
Номер:
b4b36a4392984f7ebc9ada4611332ffc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.09.2021 16:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція», за ДК 021:2015: 09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, очікуваною вартістю 500000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-01-000413-c ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Крім того, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
00f589d194064d36a2995760eb6b6283
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
04.10.2021 10:57
Опис:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення закупівлі визначено згідно бюджета на 2021 рік. Розмір суми закупівлі визначений згідно встановлених тарифів АТ «Облтеплокомуненерго» та потреб пансіонату, а саме на період липень – грудень 2021 р. (виходячи з обсягів споживання минулих періодів).
Переговорна процедура здійснена згідно до вимог ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Також зазначаємо, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі викладені в розділі «Предмет договору» договору № 1-0198П-21/2 від 13.07.2021 року, а саме:
Виконавець зобов'язуеться надавати споживачу належної якості послугу з постачання гарячої води (далі — послуга), а споживач зобов'язуеться своєчасно та в повному обсязі оплачувати надану послугу в строки і на умовах, визначених цим договором. До якості послуги встановлено такі вимоги: склад і якість гарячої води повинні відповідати вимогам державних санітарних норм і правил на питну воду; рівень температури гарячої води становить не нижче ніж 55 °С і не вище ніж 75 °С на межі централізованих інженерно-технічних систем постачання послуги виконавця та внутршньобудинкових систем будинку; величина тиску гарячої води становить від 20 до 45 метрів водяного стовпа, що відповідає параметрам, встановленим державними будівельними нормами і правилами. Предмет цього договору: Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 код 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов'язана продукщя» (послуга з постачання гарячої води).
Згідно пункту 4 постанови кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) має рекомендований характер.