-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт ремонт об’єкта комунальної власності за адресою: вул. Центральна, 25, м. Підгородне Дніпровського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 45421100-5 - Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою, а також за рішенням учасника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
494 381.70
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 943.82 UAH
мін. крок: 1% або 4 943.82 UAH
Номер:
a9d2dc7837fc460a8dae253d621b6947
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-15-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.11.2021 00:00
Період моніторингу:
15.11.2021 14:59 - 07.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
12.11.2021 № 566
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.11.2021 № 566
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2021-06-30-008069-с 30.06.2021 Підгороднянська міська рада Дніпровського району Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 05520750) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення частини 2 статті 24 та частини 6 статті 33 Закону, а також здійснено посилання на норму статті 28 Закону замість норми статті 29 Закону у чинній редакції.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ» встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОПЛАСТ ЛТД», відображення інформації, документів передбачених постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору від 11.08.2021 №131 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЄВРОПЛАСТ ЛТД» та ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.07.2021 № 108 та від 23.07.2021 №110, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 23.07.2021, договір від 11.08.2021 № 131, пояснення Замовника, опубліковане в електронній системі закупівель 23.11.2021.
Моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме:
- у пункті 2 розділу 6 тендерної документації не зазначено, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів, що не відповідає вимогам частині 6 статті 33 Закону;
- у пункті 1 розділу 2 тендерної документації не зазначено, що у разі несвоєчасного надання Замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації, електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру, що не відповідає вимогам частини 2 статті 24 Закону;
- у пункті 1 розділу 5 тендерної документації Замовником здійснено посилання на норму статті 28 Закону замість норми статті 29 Закону у чинній редакції щодо оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до абзацу 1 частини першої статті 23 Закону Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 1 до тендерної документації. Учасник визначає ціни згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що викладені в Додатку 1 до тендерної документації та повинні бути виконані. При цьому Замовником зазначено, що у разі якщо тендерна пропозиція учасника містить не всі види робіт або не повний їх обсяг згідно з переліком наведеним у Додатку 1, ця тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації, та відхиляється Замовником. Крім того зазначено, що тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 1, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Додатком 1 до тендерної документації є завдання на надання послуг (технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі), першою позицією якого визначено виконання робіт із знімання засклених віконних рам у кількості 112 кв.м.
Проте моніторингом установлено, що в документах тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ» міститься локальний кошторис на будівельні роботи № 7-1-1, в якому відсутнє виконання зазначеного виду та об’єму робіт (виконання робіт із знімання засклених віконних рам у кількості 112 кв.м), що суперечить Додатку 1 до тендерної документації та пункту 6 розділу 3 тендерної документації. При цьому Замовником не відхилено тендерну пропозицію зазначеного учасника, що також суперечить пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
Крім того, відповідно до пункту 3.2. проекту договору, що є Додатком 4 до тендерної документації, ціну договору визначено як динамічну.
Проте в тендерній пропозиції ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ» міститься договірна ціна, де зазначено, що вид договірної ціни – тверда, що суперечить пункту 3.2. проекту договору, що є Додатком 4 до тендерної документації.
Згідно з пунктом 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Проте на порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ» та уклав з ним договір від 11.08.2021 №131 на суму 459 500,00 гривень.
Період усунення порушень:
08.12.2021 14:16 - 23.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.12.2021 14:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виявлені порушення усунуто шляхом розірвання договору від 11.08.2021 №131
Дата публікації звіту:
09.12.2021 13:49
Запити/Пояснення
Номер:
2b88db49dfcb4e4fa74623750c875bc0
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.11.2021 14:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту об’єкта комунальної власності за адресою: вул. Центральна, 25, м. Підгородне Дніпровського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 45421100-5 - Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій) (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2021-06-30-008069-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
035a14061fe5413a8cd6b41a8bf64a72
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.11.2021 17:45
Опис:
У відповідь на запит від 18.11.2021 року повідомляємо, що бюджетні призначення для виконання поточного ремонту об’єкта комунальної власності за адресою: вул. Центральна, 25 було затверджено рішенням сесії міської ради № 574-5/8 від 27.05.2021 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно з Актом візуального обстеження стану будівлі за адресою: м. Підгородне, вул. Центральна, 25 та Протоколом № 1 від 20.01.2021 року наради наради робочої групи по об’єкту «Поточний ремонт об’єкта комунальної власності за адресою: вул. Центральна, 25, м. Підгородне Дніпровського району Дніпропетровської області».
Очікувана вартість визначено через запит комерційних пропозицій, як мінімальне значення, від трьох підрядників, що надіслали свої пропозиції, котрі відповідають встановленим технічним вимогам до предмета закупівлі.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://pidgorodne.otg.dp.gov.ua/ua/rishennya-gromadi/potochnij-remont-remont-obyekta-komunalnoyi-vlasnosti-za-adresoyu-vul-centralna-25-m-pidgorodne-dniprovskogo-rajonu-dnipropetrovskoyi-oblasti-dk-0212015-45421100-5-vstanovlennya-dverej-vikon-.
Додатки:
- Акт візуального обстеження стану будівлі за адресою: м. Підгородне, вул. Центральна, 25;
- Протоколом № 1 від 20.01.2021 року наради наради робочої групи по об’єкту «Поточний ремонт об’єкта комунальної власності за адресою: вул. Центральна, 25, м. Підгородне Дніпровського району Дніпропетровської області»;
- комерційна пропозиція ТОВ «Будін-Сервіс»;
- комерційна пропозиція ТОВ «Ендіміон»;
- комерційна пропозиція ТОВ «Агра Груп».