• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво легкоатлетичного манежу Луганського обласного фізкультурного центра «Олімп» за адресою: Луганська обл., Кремінський р-н, м. Кремінна, вул. Дражевського, 17-а

Завершена

281 947 634.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 410 000.00 UAH
Номер: 697787dc7ee549ef93189390b29d6e0b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-02-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.08.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 02.09.2021 11:44 - 24.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.08.2021 379 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 31.08.2021 № 379 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-06-30-008010-c 30.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 95) 877-21-90, bul.svetl@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ББП «Спецбуд» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, визначення переможця, відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Департаменту будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування Луганської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 30.06.2021 № 229), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно бурове підприємство «Спецбуд» (далі – ТОВ «ББП «Спецбуд»), протокол щодо визначення переможця рішенням тендерного комітету від 16.08.2021 № 237, повідомлення про намір укласти договір, договір будівельного генпідряду від 30.08.2021 № 40. За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено пропозицію ТОВ «ББП «Спецбуд» (протокол розгляду тендерної пропозиції від 16.08.2021 № 237) з остаточною ціновою пропозицією в сумі 251 037 396,12 гривень. Моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ББП «Спецбуд» встановлено, що пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника встановлено вимогу щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції інформації про субпідрядника (субпідрядників), якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, із зазначенням повного найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, а також щодо надання копії ліцензії субпідрядної організації, у разі її залучення для виконання робіт передбачених тендерною документацією. На вищезазначену вимогу тендерної документації ТОВ «ББП «Спецбуд» у складі своєї тендерної пропозиції надано інформаційний лист від 23.07.2021 № 112 про залучення субпідрядників: ТОВ «Гермес-1», ТОВ ВКФ «Пожзахист-Сервіс», ТОВ «Пожзахист-С» та ТОВ «Скайліфт Інжиніринг». Учасником на підтвердження права виконання робіт, передбачених тендерною документацією, у складі тендерної пропозиції надано лист ТОВ «Скайліфт Інжиніринг» (код ЄДРПОУ 42447132) від 26.07.2021 № 38/1 щодо надання згоди про надання послуг у якості субпідрядника. Окрім цього, учасником було надано скановані копії документів: дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (ліфтів, ескалаторів, траволаторів) від 29.08.2017 №2453.17.32 виданого Головним управлінням Держпраці у Київській області та Ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми та значними наслідками від 06.02.2019 № 6-Л (з додатком) видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України ТОВ «Скайліфт» (код ЄДРПОУ 41423147). При цьому учасником не надано копію ліцензії ТОВ «Скайліфт Інжиніринг» (код ЄДРПОУ 42447132), якого відповідно до листа ТОВ «ББП «Спецбуд» від 23.07.2021 № 112 «Про залучення субпідрядників» учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ББП «Спецбуд», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 та іншим вимогам цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір будівельного генпідряду № 40 від 30.08.2021 на загальну суму 251 037 396,12 гривень.
Період усунення порушень: 15.09.2021 16:55 - 30.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.09.2021 16:55

Оскарження висновку в суді

Опис: Справа № 360/5379/21
Дата публікації: 06.10.2021 10:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник подає для участі в закупівлі інформацію про субпідрядника (субпідрядників), учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або повідомляє про незалучення субпідрядних організацій, цю вимогу Учасник виконав, надавши у складі пропозиції довідку № 112 від 23.07.2021 р., в якій зазначив, що буде залучати до виконання робіт по об’єкту наступні субпідрядні організації: ТОВ «Гермес-1», ТОВ ВКФ «Пожзахист-Сервіс», ТОВ «Пожзахист-С» та ТОВ «Скайліфт Інжиніринг». Отже в цій частині вимоги тендерної документації не порушувались учасником, та відповідно у Замовника відсутні підстави відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ББП «Спецбуд». Крім того, відповідно до вимог тендерної документації, Учасник подає для участі в закупівлі копію ліцензії на право виконання робіт передбачених тендерною документацією, якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України, та/або копію ліцензії субпідрядної організації, у разі її залучення для виконання робіт передбачених тендерною документацією. Цю вимогу Учасник теж виконав в повному обсязі, надавши копію своєї будівельної ліцензії та копії ліцензій субпідрядних організацій ТОВ «Гермес-1», ТОВ ВКФ «Пожзахист-Сервіс». Копія ліцензії ТОВ «Скайліфт Інжиніринг» не надана учасником, оскільки ця фірма не має будівельної чи іншої ліцензії, відповідно не можливо надати копію документу якого не існую в природі. Однак відсутність будівельної ліцензію не позбавляє права ТОВ «Скайліфт Інжиніринг» бути залученою в якості субпідрядної організації для виконання робіт які не потребують наявності будівельної ліцензії. Отже в цій частині вимоги тендерної документації також не порушувались учасником, та відповідно у Замовника відсутні підстави відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ББП «Спецбуд». Також слід зазначити, що відповідно пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», на який ви посилаєтесь, зазначено: «Уразі невиконання зазначених вище умов тендерної документації Замовник має право відхилити подану пропозицію учасника», отже це виключно право замовника, відхиляти чи не відхиляти пропозицію учасника у разі відсутності документів зазначених в пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Дата публікації звіту: 22.09.2021 18:00