-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Завершена
15 679 825.92
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 78 399.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 78 399.13 UAH
Номер:
6788bc9327814f0fbc4ba386c61684c3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-29-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.11.2021 00:00
Період моніторингу:
29.11.2021 16:17 - 21.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
НАКАЗ
29.11.2021 510
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 29.11.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 29.11.2021 № 510
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
15 UA-2021-06-30-007112-c 30.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, визначення предмета закупівлі, правильності та повноти розміщеної інформації про публічну закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, правомірності відхилення тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, , правомірності внесення змін до договору, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності та повноти розміщеної інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасність укладання та оприлюднення договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету ФІЛІЇ «ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) від 23.07.2021 року, тендерні пропозиції ТОВ «БЕРИСЛАВ РЕММАШ» (далі - учасник - переможець), ТОВ « ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД», ТОВ «ЛОКОДЕТАЛЬ», запит про надання пояснень Замовником від 02.12.2021 року, відповідь Замовника на запит про надання пояснень від 07.12.2021 року, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 26.08.2021 року та від 24.09.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 24.09.2021 року, договір від 05.10.2021 року № ЦЗВ-01-05421-01, додаткові угоди до договору від 29.10.2021 року № 1 та від 02.12.2021 року № 2.
Період усунення порушень:
21.12.2021 09:20 - 25.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.12.2021 09:20
Запити/Пояснення
Номер:
bff9fea1a8ec4ce28089456e6e4c334a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.12.2021 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2021 00:00
Опис:
Керівнику
філії «ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ»
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху), ДК 021:2015: 34630000-2 –«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-30-007112-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також, відповідно до умов пункту 7.5 тендерної документації, Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 0,5% від вартості договору про закупівлю у вигляді оригіналу банківської гарантії.
Таким чином, просимо надати пояснення яким саме чином Постачальник зобов`язаний надати забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії та вказати пункт тендерної документації, яким це зазначено.
Пояснення, інформацію та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2da7f43bac574cf5a3b99f51360ff935
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.12.2021 16:29
Опис:
1. Повідомляємо, що на виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 Замовник розміщує відповідну інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості на офіційному веб-сайті у розділі «Публічні закупівлі» за адресою https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/.
2. Стосовно забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 0,5% від вартості договору про закупівлю у вигляді оригіналу банківської гарантії: 1) Пунктом 7.5 тендерної документації, Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю договірне забезпечення у вигляді оригіналу банківської гарантії; 2) Коментар до Розділу ІІ. Документи для укладання договору Додатку № 6 тенедрної документації роз’яснює спосіб надання договірного забезпечення, зокрема: «Подання документів для укладення договору відповідно Розділу ІІ Додатку № 6 здійснюється особисто або поштою за адресою: 03049,м. Київ, Повітрофлотський пр-т 17Б.
Кінцевий строк отримання замовником документів для укладення договору, є десятий день (до 17:00 з понеділка по четвер та до 15:45 у п’ятницю) з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.».
Номер:
0403a84d914f4820a54b7bd9a416ec4b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.12.2021 15:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.12.2021 00:00
Опис:
Керівнику
філії «ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ»
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху), ДК 021:2015: 34630000-2 –«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-30-007112-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
068cc7bad6a14e7eb6e7924845b6eade
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.12.2021 14:04
Опис:
1. Повідомляємо, що на виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 Замовник розміщує відповідну інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості на офіційному веб-сайті у розділі «Публічні закупівлі» за адресою https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/