-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (запасні частини для автобусів Електрон А18501, Атаман А092Н6, ЛАЗ А183 D1, ЛАЗ А191 F0, МАЗ 203069)
Завершена
9 666 961.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 6 983.30 UAH
мін. крок: 0.1% або 6 983.30 UAH
Номер:
6ebf7d0e776640a4a218b56d22cfc2d3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-29-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.11.2021 00:00
Період моніторингу:
30.11.2021 09:58 - 22.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 № 683
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2021 № 683
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
30 UA-2021-06-30-001341-b 30.06.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21.12.2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.06.2021 № 1, тендерні пропозиції ФОП Київ Анастасія Ігорівна, ТОВ «ТРАК ОРИГІНАЛ», ТОВ ВДС-Торг, ТОВ НОВА БУС, ТОВ «АВТОГРУПП», ФОП «Радзієвський Іван Петрович», ТОВ «Торговий Дім Будшляхмаш», ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ МАЗ», ТОВ «ТРАК ОРИГІНАЛ», ФОП Слотвінський Олександр Леонідович, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 09.08.2021 № 2 за лотом 1, 09.08.2021 № 2 за лотом 2, 09.08.2021 № 2 за лотом 3, 09.08.2021 № 2 за
лотом 4 , протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 19.08.2021, договори від 06.09.2021 № 01-ЗЕ, 06.09.2021 № 03-ЗЛ, 06.09.2021 № 04-ЗМАЗ, відповідь Замовника на запити органу фінансового контролю від 07.12.2021.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник 09.08.2021 відмінив закупівлю за лотом 2 у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
23.12.2021 14:51 - 30.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2021 14:51
Запити/Пояснення
Номер:
6589365a01b44a01a7be6c1ca0693b0f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.12.2021 11:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Товарів за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (запасні частини для автобусів Електрон А18501, Атаман А092Н6, ЛАЗ А183 D1, ЛАЗ А191 F0, МАЗ 203069) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-30-001341-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.