-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Витратні матеріали до автоматичного інжектора для комп’ютерної томографії, сумісні з одноколбовим інжектором Accutron СТ
Завершена
441 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 205.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 205.00 UAH
Номер:
d501bc0560644498992619aaa3fda08a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-13-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.08.2021 00:00
Період моніторингу:
13.08.2021 15:43 - 08.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13.08.2021
№ 468
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.08.2021 № 468.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2021-06-30-002367-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація
Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради (далі - Замовник) від 30.06.2021 року, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ТОНУС-ФАРМ» та ТОВ «Технології для життя», протокол засідання тендерного комітету від 29.07.2021 року № 273, повідомлення про намір укласти договір від 04.08.2021 року, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 18.08.2021 року.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
19.08.2021 16:49 - 07.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.08.2021 16:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Начальнику управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області
Костюк Л.П.
У відповідності до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради (далі — Лікарня) оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
30.06.2021 року Лікарня оголосила публічну закупівлю «Витратні матеріали до автоматичного інжектора для комп’ютерної томографії, сумісні з одноколбовим інжектором Accutron СТ», код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, процедура закупівлі — відкриті торги, очікувана вартість 441000,00 грн. (чотириста сорок одна тисяча гривень 00 копійок) з ПДВ, ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro — UA-2021-06-30-002367-с.
23.07.2021 року було розкрито тендерні пропозиції учасників. У відкритих торгах взяли участь чотири учасники з наступними кінцевими пропозиціями після аукціону (грн, з ПДВ):
ТОВ «ТОНУС-ФАРМ» 172270,00
ТОВ «Технології для життя» 248500,00
ФОП Стадник Вячеслав Степанович 439600,00
ТОВ «МК ВІК» 440973,75
19.08.2021 року (16:49 год) на сторінці цієї закупівлі в системі Prozorro був опублікований Висновок про результати моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби, згідно із яким працівниками Управління були виявлені порушення законодавства про публічні закупівлі. Пунктом 3 констатуючої частини Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язало Лікарню здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Згідно із ч.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Пункт 1 констатуючої частини Висновку містить наступні відомості щодо наявності або відсутності порушень законодавства:
1) За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
2) За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
1. Щодо частини висновку про те, що «За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та не враховує вимоги пункту 3 Порядку № 1082».
Лікарня надає аргументовані заперечення наступного змісту.
У Висновку щодо цього порушення зазначено: «…відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій».
Пункту 19 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Абзацом 7 пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено що «Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни, наведені у Документації. Неспроможність подати всю інформацію, яку вимагає Документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Замовник не заперечує щодо надання Учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів. Не подання таких додаткових документів, які не вимагаються Документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам Документації».
Отже, Лікарня не порушила вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, так як дана інформація вказана в тендерній документації та повністю відповідає вимогам Закону та підзаконним актам.
Зміст Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби щодо публічної закупівлі з ідентифікатором в системі Prozorro UA-2021-06-30-002367-с доведений до членів Тендерного комітету і керівників структурних підрозділів Лікарні, вжито заходів щодо недопущення порушень при здійсненні публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене, за результатами розгляду Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби від 19.08.2021 року, щодо зазначених порушень, комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім.О.Ф.Гербачевського» Житомирської обласної ради надало правомірні аргументовані заперечення у відведений для цього строк.
Лікарня вдячна Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області за співпрацю та допомогу в сфері забезпечення неухильного дотримання законодавства про публічні закупівлі.
З повагою,
генеральний директор Богдан ЛЕСЬКІВ
Виконавець:
Волощук, 438728
Дата публікації звіту:
20.08.2021 12:18
Запити/Пояснення
Номер:
d162e9f3197247e8b3b87cd46a8417d2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.08.2021 16:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Витратні матеріали до автоматичного інжектора для комп’ютерної томографії, сумісні з одноколбовим інжектором Accutron СТ» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-30-002367-c) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
acb483d48f944698a046ed14aa74dafa
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.08.2021 12:50
Опис:
Начальнику управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області
Костюк Л.П.
ПОЯСНЕННЯ
(в порядку ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі»)
16.08.2021 р. о 16:08 год Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro на сторінці закупівлі «Витратні матеріали до автоматичного інжектора для комп’ютерної томографії, сумісні з одноколбовим інжектором Accutron СТ», код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні за номером UA-2021-06-30-002367-c опубліковано запит про надання пояснень.
У запиті просять надати такі пояснення: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Замовник – комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради, по суті заданого запиту повідомляє,
1. Щодо першого запитання: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?».
При формуванні тендерної документації медико-технічні характеристики товарів формуються згідно із зазначених даних в рапортах/заявках відповідальних осіб, які в свою чергу формуються виходячи з технічних характеристик, в конкретному випадку - комп’ютерного томографа. На основі цих даних проводився детальний моніторинг ринку закупівель відповідного товару з метою визначення найбільш економічно вигідної та такої, що відповідала б вимогам передбачених умовами договору пропозицій.
2. Щодо другого питання: «Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).».
Відповідно до постанови КМУ №1266 від 16.12.2020 р. були внесені зміни до постанови КМУ №710 від 11.10.2016р., а саме доповнили пунктом 41 наступного змісту:
«4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.»
Джеремо фінансування закупівлі № UA-2021-06-30-002367-c є кошти НСЗУ.
Постановою КМУ №1086 від 24.12.2019р. «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення» головним розпорядником бюджетних коштів виступає МОЗ, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НЗСУ.
До суб’єктів господарювання державного сектору економіки комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня
ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради не відноситься (ст.22 Господарського кодексу України (далі - ГКУ).
КНП є саме тим суб’єктом господарювання, який утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління; майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється, зокрема за комунальним некомерційним підприємством на праві оперативного управління (ст. 78 ГКУ).
Саме ж право оперативного управління являє собою речове право суб’єкта господарювання, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом) для здійснення некомерційної господарської діяльності, у межах, встановлених ГКУ та іншими законами, а також власником майна (уповноваженим ним органом).
Згідно з ч.1 ст. 5 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» програма медичних гарантій базується, зокрема на принципі цільового та раціонального використання коштів, передбачених на фінансування надання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій. Сама ж програма пов’язана з наданням як первинної медичної допомоги, так і вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги (ст. 4 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення»).
Кошти, які отримує КНП від Національної служби здоров’я України, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Враховуючи викладене інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті не публікувалась.
Примітка: документи публічної закупівлі до цієї «Інформації» не додаються, у зв’язку із їх оприлюдненням у повному обсязі у системі публічних закупівель «Prozorro».
З повагою,
генеральний директор Богдан ЛЕСЬКІВ
Виконавець:
Волощук, 438728
Номер:
a25c67b5b29a43ef9788320b9a0bdf20
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.08.2021 10:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.08.2021 00:00
Опис:
У зв'язку із технічною помилкою у запиті від 16.08.2021 року "пункту 41" вважати "пункту 4-1".
Номер:
abfc7bb5f312453e9ca3edd155bb2d85
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.08.2021 12:50
Опис:
Начальнику управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області
Костюк Л.П.
ПОЯСНЕННЯ
(в порядку ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі»)
16.08.2021 р. о 16:08 год Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro на сторінці закупівлі «Витратні матеріали до автоматичного інжектора для комп’ютерної томографії, сумісні з одноколбовим інжектором Accutron СТ», код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні за номером UA-2021-06-30-002367-c опубліковано запит про надання пояснень.
У запиті просять надати такі пояснення: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Замовник – комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради, по суті заданого запиту повідомляє,
1. Щодо першого запитання: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?».
При формуванні тендерної документації медико-технічні характеристики товарів формуються згідно із зазначених даних в рапортах/заявках відповідальних осіб, які в свою чергу формуються виходячи з технічних характеристик, в конкретному випадку - комп’ютерного томографа. На основі цих даних проводився детальний моніторинг ринку закупівель відповідного товару з метою визначення найбільш економічно вигідної та такої, що відповідала б вимогам передбачених умовами договору пропозицій.
2. Щодо другого питання: «Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).».
Відповідно до постанови КМУ №1266 від 16.12.2020 р. були внесені зміни до постанови КМУ №710 від 11.10.2016р., а саме доповнили пунктом 41 наступного змісту:
«4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.»
Джеремо фінансування закупівлі № UA-2021-06-30-002367-c є кошти НСЗУ.
Постановою КМУ №1086 від 24.12.2019р. «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення» головним розпорядником бюджетних коштів виступає МОЗ, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НЗСУ.
До суб’єктів господарювання державного сектору економіки комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня
ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради не відноситься (ст.22 Господарського кодексу України (далі - ГКУ).
КНП є саме тим суб’єктом господарювання, який утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління; майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється, зокрема за комунальним некомерційним підприємством на праві оперативного управління (ст. 78 ГКУ).
Саме ж право оперативного управління являє собою речове право суб’єкта господарювання, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом) для здійснення некомерційної господарської діяльності, у межах, встановлених ГКУ та іншими законами, а також власником майна (уповноваженим ним органом).
Згідно з ч.1 ст. 5 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» програма медичних гарантій базується, зокрема на принципі цільового та раціонального використання коштів, передбачених на фінансування надання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій. Сама ж програма пов’язана з наданням як первинної медичної допомоги, так і вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги (ст. 4 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення»).
Кошти, які отримує КНП від Національної служби здоров’я України, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Враховуючи викладене інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті не публікувалась.
Примітка: документи публічної закупівлі до цієї «Інформації» не додаються, у зв’язку із їх оприлюдненням у повному обсязі у системі публічних закупівель «Prozorro».
З повагою,
генеральний директор Богдан ЛЕСЬКІВ
Виконавець:
Волощук, 438728