-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі (Прокат арматурний)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-06-09-003017-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Прокат арматурний». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Завершена
5 338 840.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 53 388.40 UAH
мін. крок: 1% або 53 388.40 UAH
Номер:
754202cd9327441faa4a1e9294f30a81
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-21-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2022 00:00
Період моніторингу:
21.09.2022 17:14 - 13.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.09.2022 № 214
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2021-06-29-007467-c 29.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ФІРМА «ВІКАНТ», ТОВ «ВАРТІС», ТОВ «ЮГСТАЛЬ», ТОВ «СОТА УКРАЇНА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРТРАНСГАЗ» (далі – Замовник, АТ «УКРТРАНСГАЗ») на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 25.06.2021 № 21/Т/098, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «ВІКАНТ» (далі – ТОВ «ФІРМА «ВІКАНТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВАРТІС» (далі – ТОВ «ВАРТІС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЮГСТАЛЬ» (далі – ТОВ «ЮГСТАЛЬ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СОТА УКРАЇНА» (далі – ТОВ «СОТА УКРАЇНА»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.08.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.08.2021, повідомлення про намір укласти договір від 28.08.2021, договір на закупівлю товарів від 16.09.2021 № 2109000076, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 29.09.2022.
Період усунення порушень:
14.10.2022 15:47 - 20.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.10.2022 15:47
Запити/Пояснення
Номер:
f05aee6cc6814a59b3fff03e77e3e131
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.09.2022 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі (Прокат арматурний) (ДК 021:2015:44330000-2: Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-29-007467-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому в електронній системі закупівель не оприлюднено звіт про виконання Договору від 16.09.2021 № 2109000076, зважаючи на те, що пунктом 13.1 термін його дії до 31.12.2021.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fe530fd8177e4c7082e3f2c729957c28
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 26.09.2022
Дата опублікування:
29.09.2022 16:56
Опис:
В межах запиту АТ «Укртрансгаз» інформує про таке: 1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі (Прокат арматурний)» формувались у відповідності до норм встановлених у ДСТУ 3760:2019 "Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій та технічні умови на залізобетонні вироби, що випускаються силами структурних підрозділів БМФ «Укргазпромбуд», а також враховуючи їхні конструктивні особливості (наприклад геометричні розміри – для мінімізації утворення відходів та уникнення супутніх витрат, тощо).
Очікувана вартість розрахована на підставі комерційних пропозицій ТОВ "Вартіс", ТОВ КТ "Мультиколл Львів" та ТОВ "Голді Груп" (додаються) та з врахуванням двох результатів торгів (договорів) минулих періодів, а саме: UA-2021-03-26-003482-b, UA-2021-02-23-003035-a, UA-2021-05-13-006421-b, UA-2021-04-26-002639-a (додаються).
Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз», розраховані відповідно до Плану ремонтів та відображені у фінансовому плані АТ «Укртрансгаз».
Повідомляємо, що розрахунок витрат, визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості регламентуються внутрішніми розпорядчими документами Товариства, що в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.
2. Відповідно до п.13.1 Договору від 16.09.2021 № 2109000076: “Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє в частині поставки Товарів по «31» грудня 2021 року, а в частині розрахунків – до їх повного виконання”.
При цьому, ТОВ «СОТА УКРАЇНА» звернулося до суду з позовною заявою про стягнення безпідставно набутих грошових коштів.
Ведеться претензійно-позовна робота, оскільки Постачальником порушено строки поставки.