-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Молодіжна в с. Туровець Житомирського району, Житомирської області
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Торги відмінено
1 585 271.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 930.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 930.00 UAH
Номер:
2ae247a1211b4057a6df4084d6b395fd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-08-000122
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2021 00:00
Період моніторингу:
08.09.2021 16:58 - 30.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
08.09.2021
№ 516
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.09.2021 № 516.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-06-29-007332-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ «ШБУ №19» установлено порушення норм пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій учасників Виробничо-комерційна фірма «Урарту», ПП «ОНІКС СТРОНГ ВЕЙ» та ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС», виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «ШБУ №19» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – колегія АМКУ), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Станишівської сільської ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція учасника Виробничо-комерційна фірма «Урарту», тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19» (далі – ПрАТ «ШБУ №19»), тендерна пропозиція учасника ПП «ОНІКС СТРОНГ ВЕЙ», тендерна пропозиція переможця ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС», протоколи засідання тендерного комітету від 22.07.2021 року № 134, від 26.07.2021 року № 138, від 30.08.2021 року № 176, від 01.09.2021 року № 177 та від 03.06.2021 року № 182, рішення колегії АМКУ від 17.08.2021 року № 18853-р/пк-пз, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 30.08.2021, повідомлення про намір укласти договір від 03.09.2021 року.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ПрАТ «ШБУ №19» не у відповідності до вимог Закону.
Так, Замовником протоколом засідання тендерного комітету від 28.07.2021 року № 138 було відхилено тендерну пропозицію учасника ПрАТ «ШБУ №19», відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, з наступною аргументацією: «Учасником подано Форма відомості про учасника (для юридичної особи) від 01.07.2021 р. №9/107 (файл під назвою «5.Дод.№4.pdf»). Проте, п.9 «*Банківські реквізити обслуговуючого банку (найменування банку, що фінансує Учасника, поштова адреса, телефон, телефакс, розрахунковий рахунок Учасника, МФО, ЗКПО):» даної форми учасником заповнений не в повному обсязі, а саме: ЗКПО обслуговуючого банку.».
Разом з тим, Додатком № 1 тендерної документації, встановлено умову для учасників юридичних осіб, щодо надання у складі тендерних пропозицій, зокрема, довідки, яка містить відомості про учасника, за формою, згідно Додатку № 5 тендерної документації.
Додаток № 5 тендерної документації містить форму відомості про учасника.
Відповідно до пункту 9 Додатку № 5 тендерної документації, учаснику необхідно зазначити Банківські реквізити обслуговуючого банку (найменування банку, що фінансує Учасника, поштову адресу, телефон, телефакс, розрахунковий рахунок Учасника, МФО, ЗКПО).
На виконання вищевказаної вимоги учасник ПрАТ «ШБУ №19» надав довідку (Форма відомості про учасника) від 01.07.2021 року № 9/107, в якій в пункті 9 зазначено інформацію наступного змісту: «*Банківські реквізити обслуговуючогобанку (найменування банку, що фінансує Учасника, поштова адреса, телефон, телефакс, розрахунковий рахунок Учасника, МФО, ЗКПО): 10025, м. Житомир, вул. Корольова, 21-Б, тел. 39-69-90, р/р UA33116470000026002300850186 в філії Житомирське обласне управління АТ «Ощадбанк» МФО: 311647» (файл «5.Дод.№4.pdf»).
В той же час, тендерна документація не містить визначення поняття - «ЗКПО».
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція учасника ПрАТ «ШБУ №19» була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ПрАТ «ШБУ №19», за відсутності підстав визначених пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону, що не відповідає принципам здійснення публічних закупівель встановленим статтею 5 Закону.
Слід відмітити, що моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
15.09.2021 11:05 - 30.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.09.2021 11:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Голова тендерного комітету повідомив, що відповідно до наказу Північного офісу Державної аудиторської служби України від 08.09.2021 року №516 «Про початок моніторингу закупівель» було почати моніторинг закупівлі Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Молодіжна в с. Туровець Житомирського району, Житомирської області (код ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-06-29-007332-c) на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
15.09.2021 року через електронну систему закупівель висвітлено висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, відповідно до якого за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ «ШБУ №19» установлено порушення норм пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій учасників Виробничо-комерційна фірма «Урарту», ПП «ОНІКС СТРОНГ ВЕЙ» та ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС», виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «ШБУ №19» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Голова тендерного комітету запропонував усунути порушення законодавства у сфері закупівель, викладених у висновку, шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «ШБУ №19» та оприлюднити відповідну інформацію через електронну систему закупівель.
Дата публікації звіту:
20.09.2021 15:38
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис:
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом відміни тендеру.
Дата публікації:
05.10.2021 14:00