-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо (по талонах) код 09130000-9 за ДК 021:2015 – «Нафта і дистиляти»
Торги не відбулися
15 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 75 000.00 UAH
Номер:
15a79fcf8fd94a7eadb2e4908090caa9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-01-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.10.2021 00:00
Період моніторингу:
01.10.2021 15:01 - 27.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
01.10.2021 № 514
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.10.2021 №514
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2021-06-29-003501-b 29.06.2021 Комунальне підприємство "Салтівське трамвайне депо" (код 37766028)
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерних пропозиції встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону, пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, відмінити торги та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Салтівське трамвайне депо», (далі Замовник) UA-P-2021-06-29-003694-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К», (далі – ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К»), ФОП Демченко О. М., повідомлення про намір укласти договір від 20.10.2021, рішення Постійно діючої адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 01.09.2021 №19912-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 21.10.2021.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Частиною 16 статті 29 Закону передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
Моніторингом установлено, що Замовником до учасника процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» було розміщено більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, чим порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону.
Окрім того, Колегія від 01.09.2021 №19912-р/пк-пз постановила скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» за процедурою закупівлі «Дизельне паливо» (по талонах) код 09130000-9 за ДК 021:2015 – «Нафта і дистиляти», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2021-06-29-003501-b.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» не відповідала вимогам кваліфікаційним критеріям та на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону підлягала відхиленню.
Проте Замовником направлено учаснику ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» повідомлення про намір укласти договір на суму 12 750 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
27.10.2021 10:01 - 10.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
27.10.2021 10:01
Оскарження висновку в суді
Опис:
Згідно частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду. Справа № 520/23070/21
Дата публікації:
11.11.2021 12:58
Дата відкриття провадження:
15.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
П/520/26710/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕНЯ. Висновком про результати моніторингу UA-2021-06-29-003501-b Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27 жовтня 2021 р. щодо закупівлі Дизельного палива (по талонах), 500000, літрів, за кодом 09130000-9 за ДК 021:2015 – «Нафта і дистиляти» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-29-003501-b) встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
З вказаним висновком не погоджуємося та відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо аргументовані заперечення.
У констатуючій частині висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-29-003501-b від 27 жовтня 2021 р. зазначається, що «Моніторингом установлено, що Замовником до учасника процедури закупівлі ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» було розміщено більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, чим порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону».
Відповідно до положень ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» - замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Тобто, положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» прямо передбачають, що на виконання рішення органу оскарження допускається розміщення щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж одного разу повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
06 вересня 2021 року в електронній системі закупівель було оприлюднене рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) №19912-р/пк-пз від 01.09.2021 (далі – Рішення) де, у мотивувальній частині, зазначено, що «У складі Пропозиції ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" міститься договір оренди нежитлового приміщення від 01.01.2018 №18/04-1, який не має відповідних відміток його нотаріального засвідчення та державної реєстрації». Крім того, у вказаному рішенні було наголошено на обов’язок Замовника розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
На виконання вказаного рішення до учасника – ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» замовником було розміщене повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, із посиланням у цьому повідомленні на відповідне Рішення.
Отже, розміщення повторного повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей пов’язано виключно з виконанням рішення Органу оскарження №19912-р/пк-пз від 01.09.2021 та не призвело до порушення частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Положеннями частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції / пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції/ пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до вищезазначеного, учасник ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" надав всі необхідні документи, що вимагалися Тендерною документацією, а тому у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції цього учасника. Отже, дії Замовника не призвели до порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 4 ч. 7 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», у висновку обов’язково зазначаються: опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі.
Проте, всупереч наведеній нормі законодавства, у висновку від 27 жовтня 2021 р. міститься посилання на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вказана норма складається з 7 окремих абзаців, тому з висновку чітко не зрозуміло на якій саме підставі, передбаченими пунктом 1 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник мав відхилити тендерну пропозицію.
У зв’язку з наведеним наголошуємо, що Замовник дотримався норм чинного законодавства у сфері проведення процедури закупівлі.
Дата публікації звіту:
03.11.2021 17:00
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Торги відмінено 22.11.2021
Дата публікації:
10.12.2021 16:15
Запити/Пояснення
Номер:
a564de6f6368451abb77447f15ae507a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.10.2021 14:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-06-29-003501-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Частиною 16 статті 29 Закону передбачено, що Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Чому до одного й того ж учасника процедури закупівлі ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" Замовником було розміщено більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції?
3. Відповідно пункту 3. розділу 2. Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагалось - для підтвердження кваліфікації учасників надати, довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про наявність в штаті учасника працівників, які мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід для виконання договору. Учасник ТОВ "ТД "САН ОЙЛ" у своїй тендерній пропозиції надав Довідку від 21.07.2021 Вих.№15 у якій відсутня інформація щодо кваліфікації працівників. Чому не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТД "САН ОЙЛ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та допущено до аукціону?
4. Відповідно до підпункту 5 пункту 1 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що учасники завантажують файли, які повинні містити, зокрема, проект договору про закупівлю у відповідності до Додатку 4 цієї тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору – Постачальником (учасником) та підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі її використання). Учасником у проєкті договору про закупівлю не заповнюється пункт 3.1, специфікація до проєкту договору не додається. Учасник ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" у своїй тендерній пропозиції завантажив в електронну систему закупівель проект договору та в супереч вимогам тендерної документації Замовника додав специфікацію до проєкту договору (файл: Проект договору.pdf 23 липня 2021 17:48). Чому не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та допущено до аукціону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
58f14483f97a4bb589e2a0cf9a2884e2
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
21.10.2021 16:34
Опис:
1. Забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, як і спосіб оприлюднення такого обґрунтування, передбачено пунктом 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» №710 від 11.10.2016 (зі змінами) лише для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv), та Open Budget – Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua) Замовник – КП «Салтівське трамвайне депо» (ЄДРПОУ 37766028) є одержувачем бюджетних коштів (місцевий бюджет), головний розпорядник – Департамент інфраструктури Харківської міської ради (ЄДРПОУ 34468231).
Разом із тим, КП «Салтівське трамвайне депо» не належить до суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Виходячи зі змісту пункту 41 Постанови №710, вимога щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів, до яких відноситься КП «Салтівське трамвайне депо».
Замовник – КП «Салтівське трамвайне депо» визначає очікувану вартість предмета закупівлі згідно до Наказу Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» №275 від 18.02.2020 року, зокрема методом порівняння ринкових цін відповідно до пункту 1 розділу III цієї Методики.
2. «12» серпня 2021 року Замовником згідно до положень абзацу першого частини шістнадцятої статті 29 Закону було розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником – ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» у тендерній пропозиції.
Відповідно до абзацу дев’ятого частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
«06» вересня 2021 року в електронній системі закупівель було оприлюднене рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) №19912-р/пк-пз від 01.09.2021 (далі – Рішення) де, у мотивувальній частині, зазначено, що «У складі Пропозиції ТОВ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" міститься договір оренди нежитлового приміщення від 01.01.2018 №18/04-1, який не має відповідних відміток його нотаріального засвідчення та державної реєстрації. Враховуючи вимоги ч.16 ст.29 та ч.9 ст.26 Закону Замовник був зобов'язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а учасник мав змогу виправити невідповідність кваліфікаційним вимогам».
До учасника – ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» замовником було розміщене повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції у зв’язку із виконанням Рішення Органу оскарження, із посиланням у цьому повідомленні на відповідне Рішення згідно до положень абзацу дев’ятого частини шістнадцятої статті 29 Закону.
3. Пунктом 3 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовником, на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, встановлено вимогу, щодо надання довідки, складеної у довільній формі, яка містить відомості про наявність в штаті учасника працівників, які мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід для виконання договору. Замовник не передбачає під вищезазначеним надання інформації щодо кваліфікації працівників та не встановлює будь-яких вимог або порядку інформаційного підтвердження, у томі числі документального, кваліфікаційних рівнів працівників або іншого, а вимагає зазначення відомостей щодо наявності в штаті учасника саме працівників. Учасник ТОВ «ТД «САН ОЙЛ», у наданій в складі своєї пропозиції Довідці від 21.07.2021 Вих.№15, повідомив про наявність у складі підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, із наданням відповідних відомостей про таких працівників у довільній формі згідно до вимог пункту 3 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, тим самим повністю виконавши зазначену вимогу.
Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТД «САН ОЙЛ» та, об’єктивно і неупереджено, прийняте рішення про допущення учасника ТОВ «ТД «САН ОЙЛ» до аукціону оскільки, з урахуванням вищезазначеного, у Замовника відсутні підстави для прийняття рішення про відхилення.
4. Статтею 29 Закону передбачено проведення оцінки тендерних пропозицій шляхом застосування електронного аукціону, порядок проведення якого визначений статтею 30 Закону та полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.
Згідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 28 Закону та пункту 2 розділу 5 тендерної документації у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. У пункті 2 розділу 5 тендерної документації також зазначено, що така частина не повинна містити в собі інформацію, файл, який містить документ, в якому визначена ціна тендерної пропозиції. Розкриття тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в частині інформації про ціну на цьому етапі, є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. У разі, якщо у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції в електронній системі або файлах тендерної пропозиції, всупереч вимогам абзацу 3 частини 1 статті 28 Закону, то учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
З урахуванням норм Закону та положень тендерної документації, зокрема вищезазначених, у підпункті 5 пункту 1 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів, які повинні містити, зокрема проєкт договору про закупівлю у відповідності до Додатку 4 цієї тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору – Постачальником (учасником) та підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі її використання). Учасником у проєкті договору про закупівлю не заповнюється пункт 3.1, специфікація до проєкту договору не додається.
Остання вимога Замовника направлена на недопущення відкриття ціни тендерної пропозиції на даному етапі та належного виконання Учасником вимог, встановленим абзацом 3 частини 1 статті 28 Закону.
Тобто, надання специфікації не суперечить положенням Закону та вимогам тендерної документації Замовника у випадку, якщо така подана специфікація не містить інформації про ціну тендерної пропозиції Учасника. Підпункт 5 пункту 1 розділу 3 тендерної документації має на увазі, зважаючи на положення абзацу третього частини першої статті 28 та частини четвертої статті 41 Закону, необхідність відсутності інформації про ціну тендерної пропозиції Учасника у документах, які Учасник створює та завантажує до електронної системи відповідно до вимог тендерної документації Замовника. Інформація про ціну тендерної пропозиції Учасника зазначається лише шляхом заповнення окремого поля електронної форми в електронній системі закупівель.
Замовник здійснює закупівлі із дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону, зокрема таких як недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» не була відхилена з наведеної підстави враховуючи вищевикладене, як і пропозиції інших учасників процедури закупівлі, зокрема Учасника ФО-П Демченко О.М., оскільки в обох випадках у наданих до договору специфікаціях не міститься інформації про ціну тендерної пропозиції Учасників, що не впливає суттєво на зміст тендерної пропозиції та, тим самим, не призводить до наслідків визначених пунктом 2 розділу 5 тендерної документації, а саме до відхилення на підставі абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.