• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (кришка люка піввагона нова, габарит-1ВМ) - 3 лота

(кришка люка піввагона нова, габарит-1ВМ) - 3 лота

Завершена

19 018 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 31 698.00 UAH
Номер: 66147114c54f4f7aa4fad7d5accbbf51
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-24-000139
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 25.10.2022 00:18 - 15.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.10.2022 №237 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 24.10.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби Від 24.10.2022 № 237 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 14 UA-2021-06-29-006124-c 29.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 722-88-89, helenochka0806@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦВАГОНКОМПЛЕКТ» порушення пункту 6 частини дванадцять статті 29 Закону та частини другої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій Лот 1 ТОВ «СПЕЦВАГОНКОМПЛЕКТ», ПрАТ «СВЕСЬКИЙ НАСОСНИЙ ЗАВОД», ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД», Лот 3 ПрАТ «СВЕСЬКИЙ НАСОСНИЙ ЗАВОД», ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови №187,надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), правомірності відхилення тендерної пропозиції, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі – Постанова № 187), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ «ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену тендерним комітету Замовника від 29 червня 2021 р., тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦВАГОНКОМПЛЕКТ» (далі – ТОВ «СПЕЦВАГОНКОМПЛЕКТ»), ПрАТ «СВЕСЬКИЙ НАСОСНИЙ ЗАВОД», ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД», реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.08.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.08.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.08.2021, повідомлення про намір укласти договір Лот 1 від 11.08.2021, Лот 3 від 11.08.2021, Лот 1 договір від 31.08.2021 року № П/НХ-21791/НЮ (далі – Договір Лот 1), додаткова угода №1 від 20.12.2021 року, Лот 3 договір від 31.08.2021 №П/НХ-21813/НЮ (далі Лот 3) додаткова угода від 29.09.2021 №1 до Договору Лот 3, додаткова угода від 20.12.2021 № 2 до Договору Лот 3, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 09.11.2022 року (далі – Пояснення 1) та 11.11.2022 року (далі – Пояснення 2). Моніторингом питання правильності допущення Замовником пропозицій до аукціону по Лоту 1 встановлено, що відповідно до реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.08.2021 пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦВАГОНКОМПЛЕКТ» було відхилено. Підставою відхилення у відповідності до статті 31 закону зазначено, Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, відповідно до частини 2 статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Проте, в порушення пункту 6 частини дванадцять статті 29 Закону та частини другої статті 31 Закону Замовником в протоколі від 04.08.2021 не зазначено, у чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦВАГОНКОМПЛЕКТ» умов тендерної документації. Відповідно до пояснення Замовника від 11.11.2022 слідує, що Тендерна пропозиція по лоту №1 ТОВ «СПЕЦВАГОНКОМПЛЕКТ» не відповідала вимогам тендерної документації, а саме не виконано вимоги п.11 Додатку 2 тендерної документації: не надано гарантійний лист в довільній формі щодо права замовника провести виїзну перевірку стосовно достовірності документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям учасника закупівлі. Однак, зазначені у поясненні посилання на тендерну документацію не вказані в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 04.08.2021, що свідчить про порушення пункту 6 частини дванадцять статті 29 Закону та частини другої статті 31 Закону. Також, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі по Лоту 1 встановлено, що учасником (засновником) ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД» з 18.10.2021 є юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації, а саме: ТОВ КАПІТАЛ МЕНЕДЖМЕНТ ГМБХ, 05763814, ГАМЗАЛОВ СТАНІСЛАВ ДЖАХПАРОВИЧ, Росія, Росія, Місто Москва, вулиця Академіка Волгіна, будинок 14, корпус 2, квартира 208. Відповідно до наданих пояснень та платіжних доручень Замовником сплачено ПУБЛІЧНОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ «КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД» за рахунком UA513004650000000260093011661 по платіжному дорученні від 11.10.2022 №184314 кошти в сумі 627939,0 гривен та по платіжному дорученні від 02.11.2022 №227570 кошти в сумі 627939,0 гривень тобто, в період введення Постановою № 187 мораторію (заборони) на виконання, у тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань. Однак, в пояснення вище зазначеного Замовником надано лист Міністерства юстиції України яким проінформовано, що 19.04.2022 Урядом України прийнято постанову №480 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо діяльності нотаріусів та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану». Вказаним рішенням Уряду внесені зміни до Постанови №187, якими передбачено, що обмеження щодо мораторію з виконання в тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань, грошових та інших зобов’язань, кредиторами за якими є РФ або особи пов’язані з державою-агресором, перелік яких визначено підпунктом 1 пункту 1 Постанови, не застосовуються до юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України за рахунками яких на підставі нормативно-правових актів або рішень національного банку дозволяється здійснення банками видаткових операцій. Зважаючи на прийняте Національним банком України рішення від 29.03.2022 року №162, яким дозволяється здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій за рахунками ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «КРЮКІВСЬКИЙ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД» встановлений Постановою №187 мораторій не застосовується.
Період усунення порушень: 16.11.2022 22:53 - 01.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.11.2022 22:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виконання рішення
Дата публікації звіту: 22.11.2022 10:47

Запити/Пояснення